Hva har du tenkt å kjøpe?Har også tenkt på det lenge nå men ikke kommet meg ut før..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du tenkt å kjøpe?Har også tenkt på det lenge nå men ikke kommet meg ut før..
Uff så kjedelig daL fant ut at det var på tide at jeg sto opp. Han var i fyre og flamme da han ikke fikk nok melk gjennom ammingen. Så jeg måtte lage mme . Etterpå skravla han og skulle ikke legge seg for å sove. Før kl var 4. Da sovna han som en dupp og jeg var lys våken haha![]()
God morgen hva skjer i dag?God morgen![]()
Jo takk..Håper du får en fin dag på jobb![]()
Skal ikke klageGod morgen
Sovet godt?
Ikke som jeg finner men skal lete littÅ sæ kjedelig da
Ingen salg nå?
Spent på om kollegaene dine lae seg lureJo takk..
Håper du finnerIkke som jeg finner men skal lete litt![]()
Håper jeg åDet er kjedelig :-/. Håper du får lurt til en liten lur ila dagen da![]()
Jada de timene jeg sov var stort swtt greie. Bare hoster så myeSkal ikke klagekun vært en gang på do i natt
du sovet godt da?
![]()
Tja fikk jo noe søvn men da for jeg lagt meg tidlig i dagUff så kjedelig da![]()
I dag er planen å få kommet seg på en turGod morgen hva skjer i dag?
Å det er så j**** med slik hosteJada de timene jeg sov var stort swtt greie. Bare hoster så mye
Men ikke så mye søvnTja fikk jo noe søvn men da for jeg lagt meg tidlig i dag![]()
Takk det håper jeg ogsåÅ det er så j**** med slik hostemisunner deg ikke! Håper heller du blir bedre snart
![]()
Gratulerer med ny baby på vei forresten
Lykke til hos tannlegenLurer på om jeg gidder å levere kb på skolen før tannlegetimen.. Får vært der 50 min før han må hentes igjen
God morgenGod morgen alle sammen
Hva er planene?
Guri, høres fantastisk utDåpskake.
en bokform av Sukker bunn en langpanne sjokoladebunn. Med Orekrem og jordbær, så marsipan ......men pyntingen tar jeg ikke før i morgen;P