Skravletråd April

tatt oppvasken ammet gått tur med hunden drikket en kopp te, kjenner at jeg begynner bli trøtt, men skal se om jeg for noe liv i gubben som egentlig skulle ha vært våken for 30 min da han skal på jobb, og jeg må ha mat jeg sulter i hjel, finner bare ikke på noe sånn med en gang!
Tidlig oppe du:) hva skal du idag?

Hva har du laget eller kjøpt?
Tenkte han skulle få en kjeledress som han skal kunne bruke til vinternatt ute for å leke med L fra l :p

Og fra meg tenkte jeg å lage bilde film med han og L fra de første 6 mnd.

Så vingler jeg mellom mansjetter eller Slips holder i sølv med L fødselsdato til farsdagen.

Tidlig oppe du:) hva skal du idag?
Ja :) nå tenkte jeg å vekke den lille amme og skifte på han så han kan legge seg å sove et par timer til.

Så skal jeg lage første del av Dåps kaka.

Må på stallen da merra mi har skadet seg. Må se om hun trenger Vetrinær eller om jeg skal ta behandlingen selv.

Så vurdere jeg å å kanskje sette på gjele negler i kveld. :) men er ikke sikker på om det er så praktisk i forhold til L og dåpen ennå:)

Du da?

Vel blir det når resten av huset er sover. Men passa på at jeg var lys våken *sukk*

Så sitter jeg å vurdere om jeg skal sette på negler i dag eller om jeg skal droppe det...;)
Lys våken endre som regel med å bli pang trøtt i løpet av dagen også da :( Hvertfall for min del :(

Jeg hadde gjort det ;) Liker å sette på negler iblandt :)

Back
Topp