Har det toppTitter innom bare for å se om alle har det bra.
Håper alt er bra med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det toppTitter innom bare for å se om alle har det bra.
Tidlig oppe dutatt oppvasken ammet gått tur med hunden drikket en kopp te, kjenner at jeg begynner bli trøtt, men skal se om jeg for noe liv i gubben som egentlig skulle ha vært våken for 30 min da han skal på jobb, og jeg må ha mat jeg sulter i hjel, finner bare ikke på noe sånn med en gang!
Hihi, det gjør sikkert jeg ogsåMå bare få et innlegg her så jeg har denne på abonnerte.
Jeg er så lettlurt at jeg går sikkert fem på et eller annet
Gratulerer så mye med dagen!!I dag er bryllupsdagen vår <3 lenge leve kjærligheten! Yey![]()
God morgen snuppaGod morgen alle sammen :-D
God morgen
Koselig å se deg her igjen
Tenkte han skulle få en kjeledress som han skal kunne bruke til vinternatt ute for å leke med L fra lHva har du laget eller kjøpt?
Haha det skal vi sikkert klare. Isåfall i full gangGod morgen!
Utfordring: klarer vi 1200 innlegg i denne tråden i dag?
JaTidlig oppe duhva skal du idag?
har det bra ja, vært mye våken i natt bare. Baby sov, men ikke jeg. Planer for dagen?Har det topp
Håper alt er bra med deg?
jeg skal gjøre mitt beste for å bidraGod morgen!
Lykke til hos legenDa har jeg satt på te, kledd på meg og slippa og hengt opp klærSå er det straks av gårde til bhg og legen!
Ha en spennende 1 April![]()
Yey hurra for det !!Kom akkurat på at Det er FREDAG![]()
DET betyr taco!Kom akkurat på at Det er FREDAG![]()
For meg betyr det to dager til dåpenDET betyr taco!![]()
Det klarer vi nok helt sikkertGod morgen!
Får håpe det er positive ting som har skjedd da hvertfallSå hyggelig å høre
Vært litt mye som har skjedd hjemme den siste tiden.
Lys våken endre som regel med å bli pang trøtt i løpet av dagen også daVel blir det når resten av huset er sover. Men passa på at jeg var lys våken *sukk*
Så sitter jeg å vurdere om jeg skal sette på negler i dag eller om jeg skal droppe det...![]()