Åjada, kan da ikke legge meg tidligere til en fridag enn jeg gjør til en jobbedagDa regner jeg med du holder til midnatt![]()
Jeg er oppe til midnatt ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åjada, kan da ikke legge meg tidligere til en fridag enn jeg gjør til en jobbedagDa regner jeg med du holder til midnatt![]()
Så herlig daHehe. Mine vil ikke sove uten sangsang hver kveld siden de ble født
![]()
Jeg var litt sent ute i dag, men var tom for ostJa kl 20
Haha!En hva?
Da må du skravleÅjada, kan da ikke legge meg tidligere til en fridag enn jeg gjør til en jobbedag
Putt fyrstikker i øya du ogEr jrg også
Ååååå fikk smakebiter fra fotograferinga i dag Vis vedlegget 170229Vis vedlegget 170230
Det går jo ikkeJeg var litt sent ute i dag, men var tom for ost![]()
Det går unna jo![]()
Den har jeg ikke settIkke film men seie
Ha ha det er vondtPutt fyrstikker i øya du og![]()
Det var gode nyheterÅjada, kan da ikke legge meg tidligere til en fridag enn jeg gjør til en jobbedag![]()
Hva skal du spise?Må ha kveldsmat først.
Marginalt fortere 186 mot 182 innlegg, og bare drøyt 1800 igjen!"
Skjer mye derDen har jeg ikke sett![]()
Jeg må sove når jeg kan
Vet aldri når barna våkner i løpet av natta![]()
I hodet ditt??Dunk dunk dunk dunk
Å så herlig ❤Ååååå fikk smakebiter fra fotograferinga i dag Vis vedlegget 170229Vis vedlegget 170230
Tempo vil jo roe seg, det vet vi jo. Men holder fortsatt en knapp på at det skal gåDet gjør det, og det ER overkommelig med 1800 på to timer altsp, det er 900 i timen det,
-Det er nesten 16 innlegg i minuttet da, og vi har altså bra trykk med 18,6 her, så å holde det i to timer er ikke helt lett
Men mulig
Du klarer deg braDriiver påhaha.