Lett!!
Ikke akkurat lett, men vu gir ikke opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lett!!
Litt liv på mitt terminforum i dag iallefall.Er dessverre det :/
Får håpe det er litt liv rundt om da![]()
Da må hun skravleJa, hun har jo gitt oss utfordringen så![]()
Uuuuu. PraktiskData![]()
Høres bra ut
Jeg må nok ha meg litt søvn.
Blir tvang detHar ikke noe valg. MÅ![]()
God gammel slagerSer på oslo s jeg
Var det vel, bestilte på forhånd og betalte for parkering av bilen mens jeg drar på jentetur til BarcelonaDet var ikke gøy, men må til
Av klær da?
Hvordan ser det ut?Hmm, er det ikke snart gått ti minutter så jeg kan se eter tendens på farta?
Der var svaret ja.
Ja, skal vel detJeppså skal vel litt til å få like stor mage
![]()
I morgen har jeg time hos Osteopaten min, så skal jeg og en kollega som har fri møte en kollega som er sykmeldtHva skal dere i morgen?
Ikke film men seieGod gammel slager![]()
Siden jeg ikke har små barn lenger så ville jeg nok hatt den Dove serienAntar det ikke funker å spørre om hva den premien er.
eller hvor mye på 10 000 vi kan mangle for at du skal se gjennom fingrene med det.
Så... hvilken av mpnedens premier ville du aller helst hatt?
Det holder en stundJeg ladet i ettermiddag. Har 79 %, så det bør holde til jeg tar kvelden![]()
Aha, da var det jo noe å se frem til jaVar det vel, bestilte på forhånd og betalte for parkering av bilen mens jeg drar på jentetur til Barcelona![]()
Tall ser jeg ikke før etter midnatt, men jeg kjenner dere faktisk såppas godt at jeg vet dere kan!
Ble satt i gang en mnd før terminJa, skal vel det
Hvor lenge gikk du sist?
Natterangleren vårHvordan ser det ut?
Nå har mannen her gått og lagt seg, da er jeg ledig og kan skrive til midnatt ;-)
Har du mistet troen?!Tror ikke vi klarer målet![]()