Vi får fortsette i samme tempo en stund til![]()
Vi økte faktisk enda ltit til, og det er fint.
(også skrev jeg "ov mangler bare 2500" men stusset, det var da virkelig bare 2200 i sted liksom? Vi mangler 2050! Jepp! Vi kaaaaaaan klare det,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får fortsette i samme tempo en stund til![]()
Får håpe hun holder seg lenge inne daHåper på at Lillemor holder seg inne like lenge. Slekten min har en tendens til å få premature barn når de går med jenter![]()
Legg deg du så skal vi skravle litt ekstra for degBare at jeg skal opp kl 5 i morgen og må legge meg nå
Håper på litt mer fart
Jippi, det er braJuhu, over 10 000 innlegg i denne tråden nå![]()
Haha, det fikk jeg også beskjed om en gang i en bhg jeg jobbet i før jeg tok høyskolen.Artig med en sang
Jeg får beskjed om å tie stille av mine gutter.....![]()
Fra miniatureHva slags vårjakke?
Jobb og cafeSkal til negldame og på et møte
Du da?
Straks under 2000 daStrålende, økende tempo, oppe i 182 på 10 min nåp, vi manger 2057
Det er vi flere omSitter egentlig å lurer litt på hva den ekstra premien egentlig er, jeg![]()
HeheI begynnelsen av svangerskapet sov jeg sikkert halve kvelden i sengen til en av ungenesovnet hver gang jeg la dem
![]()
Det burde jeg også hattHar fordypning i småbarnspedagogikk så det jeg trives bestmen tror det kan være godt å variere litt innimellom
![]()
Nei bare dunk dunk herbank bank bank??
Sitter egentlig å lurer litt på hva den ekstra premien egentlig er, jeg![]()
Synes det har vært bra en stund nåTok seg opp litt nå da![]()
ja:/ var syk sist også før det så var det påske ferieDet var en stund
fin du erVokser som bare juling :O
Vis vedlegget 170225
min vet at han må finne seg i det haha. Her er bilder fra jobben forestenHva gjør mannen deres på nå da?vet jo at dere skravler
Min sitter på sidelinjen å lurer på hva vi skravler om![]()
mye finere når det er sol da liker du nugatti ?Begynn å still hverandre spørsmål i tråden her, da går det fortere![]()
Jeg kan begynne, spør meg om hva som helst![]()
Ja det er detKoselig med besøk![]()
Det høres lovende ut. Håper virkelig det gårVi økte faktisk enda ltit til, og det er fint.
(også skrev jeg "ov mangler bare 2500" men stusset, det var da virkelig bare 2200 i sted liksom? Vi mangler 2050! Jepp! Vi kaaaaaaan klare det,
Hva er det?Ble litt små sjalu på kusinen min som fikk Kyliecosmetics lipgloss idag![]()