Blir vel ikke greys daJa jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel ikke greys daJa jeg også
Gleder meg til detDet er herlig da!![]()
Yes gjorde det nåTok seg opp litt nå da![]()
Så fin mage
Jeg og mannen sitter rett ved siden av hverandre. Tven er av. Han spiller på pcen, jeg trykker på mob. Romantisk![]()
Aiai, henger vi langt bak?136 innlegg siste 10 minutter. Vi må opp i fart om det skal gå, så det ser sånnsett vanskelig ut sidne vi vet tempoet synker om en time, men vi får suse på alt vi klarer
Tall ser jeg ikke før etter midnatt, men jeg kjenner dere faktisk såppas godt at jeg vet dere kan!Enten har du da andre tall enn meg, eller så er du større optimist...
Der var svaret ja.2500 innlegg igjen.
Skal jeg svare ?Tror du virkelig jeg er så slem at jeg lar være å slenge på en premie om dere bare mangler 100 innlegg?![]()
Da blir det begge delerLitt både og må være lov
Fant et par eksterne høyttalere![]()
Vet ikke nå
Høres bra utJeg gjør trolig det, sånn avbrutt av mat og tannpuss
Lett!!Rykende fersk opdatering vi har 7761 og med en fart på 176 innlegg siste 10 minutter er det et bra jafs.
Men fortsatt 2239 ogjen
Fin mage!
Skjønner ikke at dere gidder sånt på kveldenMå gå og vaske badet...
Men det går nedoverRykende fersk opdatering vi har 7761 og med en fart på 176 innlegg siste 10 minutter er det et bra jafs.
Men fortsatt 2239 ogjen
Tror du virkelig jeg er så slem at jeg lar være å slenge på en premie om dere bare mangler 100 innlegg?![]()