Skravletråd April

Haha, var vel ikke såå ille?:p
Min 5 åring fortalte meg her om dagen at jeg snart må farge håret....:rolleyes: jeg så gammel ut, for det var litt grått...
Time bestilt på mandag!:p
Hehe :p de er ærlige disse barna ;)
Jo, det vsr pinlig ille . :p
 
Ja, de har jo litt mer erfaring på fronten enn oss :)
Ja :) lykke til med monteringen :) du kommer til å bli drittlei kjøkken bygging etterpå :p
 
ja hehe. Var så deilig å levere snuppa istad :)

Ja det forstår jeg! Gleder meg til vi kan ha en sånn kveld, altfor mye med jobb, flytting og eksamen :eek:
 
Ja :) lykke til med monteringen :) du kommer til å bli drittlei kjøkken bygging etterpå :p
Vi er snart ferdig :) har holdt på i over 2 uker :p
Er kun detaljer igjen,feste Øyen og justere skapdører. Men det gjør vi nok helt til slutt når resten er ferdig .
 
Vi er snart ferdig :) har holdt på i over 2 uker :p
Er kun detaljer igjen,feste Øyen og justere skapdører. Men det gjør vi nok helt til slutt når resten er ferdig .
Oki :) vi hadde store problemer pga ingenting i rommet var i vater :p
 
Så ca 5 timer hjem da?
Blir gjerne det med stopp. Hytta er på "rett" side av Kristiansand ifht hvor vi bor så rundt 2-2.5 timer å kjøre mellom hytten og der vi bor. Spent på hvor mange stopp vi trenger avhengig av hvor urolig mini er og formen min er. Tok på å gå en dag i dyreparken så bekkenet og spesielt halebeinet er skikkelig ødelagt.
 
Huff :( har du vært inn med henne?
Var på legevakten igår, men hun kunne ikke høre noe på lungene. Hun sa det kunne være tidlig. Er hun ikke bedre på mandag drar vi inn igjen da :( hører hun ikke får opp slimet og hostesaft er uaktuelt + den virker ikke så bra som legen mener. Leste det på sånn helseside på nettet
 
Blir gjerne det med stopp. Hytta er på "rett" side av Kristiansand ifht hvor vi bor så rundt 2-2.5 timer å kjøre mellom hytten og der vi bor. Spent på hvor mange stopp vi trenger avhengig av hvor urolig mini er og formen min er. Tok på å gå en dag i dyreparken så bekkenet og spesielt halebeinet er skikkelig ødelagt.
Uff da.
Kjeddelig med slik lang kjøretur med et sånt bekken, håper det ikke tar knekken på deg, ble brått litt bekymret for deg nå
 
Back
Topp