Fin den ble, og flink du er.Jeg er akkurat ferdig med en sånnstrikka den største str til nevøen min
![]()
![]()
Hvilket garn brukte du og hvilke størrelse på pinnene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin den ble, og flink du er.Jeg er akkurat ferdig med en sånnstrikka den største str til nevøen min
![]()
![]()
Takk, jeg mistet motivasjonen mange ganger underveis,mest for at jeg måtte justere størrelsen og at det var så enkelt.Fin den ble, og flink du er.
Hvilket garn brukte du og hvilke størrelse på pinnene?
Jhe, right, og månen er en gul ostHuff, men eldste kan være med å rydde![]()
Nøyaktig hvilken type garn er ikke så viktig, mer hvilken strikkefasthet den har...Takk, jeg mistet motivasjonen mange ganger underveis,mest for at jeg måtte justere størrelsen og at det var så enkelt.
Hvilket garn ja, nå spør du vanskelig det var et Rauma garn, har det lappen liggende hjemme om du vil ha spesifikt navn
Pinne 4, så det går fort.
Smaker den godtJhe, right, og månen er en gul ost
Takk for detJa!litt sånn endelig siden vi flyttet hit første mars
![]()
Gratulere med dagen!hva skal du idag?
Så koseligTakk for det
Min mamma kom igår så her er det besøk hele helgen. Fikk lyst på Pavlova i går så jeg baka bunn i går og nå kommer snart svigers opp en tur og. Håper kaka går å spise bare, det var første gangen jeg baka marengs![]()
Å så finJeg er akkurat ferdig med en sånnstrikka den største str til nevøen min
![]()
![]()
Da er det bare å spise daJeg har det mye bedre i hvert fall
Kvalmen har dabba av og nå blir jeg bare kvalm om jeg ikke spiser annenhver time
Har drive på med du da?![]()
Var utrolig koselig men kaldt. Og nå sutrete unge i baksete som er utrolig trøtt etter å ha sovet altfor lite og ikke søren om han skal sove i bilenKos dere i dyreparken![]()
Var utrolig kjekt men kaldtKos dere![]()
Det er godt det og iblandDa er det bare å spise da![]()
Har vært på besøk hos familie og generelt gjort andre ting enn å sitte på nett![]()
Den va faktisk supergod!!Så koselighåper det blir en kjempe fin dag og Pavlovaen blir sikkert kjempe god! Det viktigste med marengs er at den er tør, kan også godt være litt seig inni spesielt i Pavlova
![]()
Nei men DET går jo ikke!Var utrolig koselig men kaldt. Og nå sutrete unge i baksete som er utrolig trøtt etter å ha sovet altfor lite og ikke søren om han skal sove i bilen
Ja da tror jeg hjertet hadde slått ett ekstra slag! Eller stoppet litt oppFy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...
Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.
1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.
Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............
Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.
Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.
Har aldri fått slik panikk før
De gikk ikke sammen bort siden hun måtte skifte klærJa da tror jeg hjertet hadde slått ett ekstra slag! Eller stoppet litt opp
De gikk ikke sammen over altså?