Skravletråd April

Jeg er akkurat ferdig med en sånn :) strikka den største str til nevøen min :)
7ff2b374886e6050d682ad4c27daa3a7
Fin den ble, og flink du er.
Hvilket garn brukte du og hvilke størrelse på pinnene?

Fin den ble, og flink du er.
Hvilket garn brukte du og hvilke størrelse på pinnene?
Takk, jeg mistet motivasjonen mange ganger underveis,mest for at jeg måtte justere størrelsen og at det var så enkelt.
Hvilket garn ja, nå spør du vanskelig det var et Rauma garn, har det lappen liggende hjemme om du vil ha spesifikt navn :)
Pinne 4, så det går fort.

Takk, jeg mistet motivasjonen mange ganger underveis,mest for at jeg måtte justere størrelsen og at det var så enkelt.
Hvilket garn ja, nå spør du vanskelig det var et Rauma garn, har det lappen liggende hjemme om du vil ha spesifikt navn :)
Pinne 4, så det går fort.
Nøyaktig hvilken type garn er ikke så viktig, mer hvilken strikkefasthet den har...
Man kan alltid velge en annet type garn, så lenge den har samme strikkefasthet.

Ja! :D litt sånn endelig siden vi flyttet hit første mars :p

Gratulere med dagen! :) hva skal du idag?
Takk for det :)
Min mamma kom igår så her er det besøk hele helgen. Fikk lyst på Pavlova i går så jeg baka bunn i går og nå kommer snart svigers opp en tur og. Håper kaka går å spise bare, det var første gangen jeg baka marengs :P

Takk for det :)
Min mamma kom igår så her er det besøk hele helgen. Fikk lyst på Pavlova i går så jeg baka bunn i går og nå kommer snart svigers opp en tur og. Håper kaka går å spise bare, det var første gangen jeg baka marengs :P
Så koselig :D håper det blir en kjempe fin dag og Pavlovaen blir sikkert kjempe god! Det viktigste med marengs er at den er tør, kan også godt være litt seig inni spesielt i Pavlova ;)

Jeg har det mye bedre i hvert fall :)
Kvalmen har dabba av og nå blir jeg bare kvalm om jeg ikke spiser annenhver time :P
Har drive på med du da? :)
Da er det bare å spise da:)

Har vært på besøk hos familie og generelt gjort andre ting enn å sitte på nett:)

Fy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...

Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.

1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.

Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............

Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.

Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.

Har aldri fått slik panikk før

Så koselig :D håper det blir en kjempe fin dag og Pavlovaen blir sikkert kjempe god! Det viktigste med marengs er at den er tør, kan også godt være litt seig inni spesielt i Pavlova ;)
Den va faktisk supergod!! :D vi kaller det nybegynnerflaks ;)
Mamma hadde bare sett den kaka to gang tidligere, på dåpen og 1-årsdagen til lillegutt som er 3 nå.
Nå var hun med å laga og hun skulle definitivt ta med oppskrifta hjem! :D

Var utrolig koselig men kaldt. Og nå sutrete unge i baksete som er utrolig trøtt etter å ha sovet altfor lite og ikke søren om han skal sove i bilen
Nei men DET går jo ikke! :o Sove i bilen? Hva om man skulle gå glipp av ett eneste sekund liksom ;)
Hehe... Kjenner til den der :P

Fy fader å jeg fikk panikk, kan ikke huske jeg har vært så redd noen gang...

Eldste sier "Jeg går til XXX".
Greit det skal han får lov til.
Frøkna sier hun også vil dra til XX, XX har et yngre søsken på hennes alder så det er greit, men hun må bare kle på seg litt mer klær.
Det er 20-30 m fra vår inngang og deres og hun har vært der flere ganger tidligere så følger henne ikke bort.

1,5 timer senere går jeg bort for å si at det er 15 minutter til middag, så dersom det er noe de skal hjelpe til med å rydde opp etter seg bør de begynne med det nå.

Når det åpner døren sier de at eldsten er der, men frøkna har de ikke sett i dag...............

Min lille skjønne frøken på 4 år er borte!!!
PANIKK!!!!!
Ting løser seg i hodet mitt, klarer ikke tenke.

Heldigvis foreslår naboen at kanskje hun har gått til YY ikke så langt bortenfor.
Jeg ser skoene hennes med en gang de åpner døren, enormt lettet.

Har aldri fått slik panikk før
Ja da tror jeg hjertet hadde slått ett ekstra slag! Eller stoppet litt opp :o
De gikk ikke sammen over altså?

Back
Topp