Å det blir vel koselig!!God morgen. Her startet morgenen allerede 5.30:-/. Litt vel tidlig. Nå er vi på vei til dyreparken for å tilbringe dagen der
![]()
Kos dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det blir vel koselig!!God morgen. Her startet morgenen allerede 5.30:-/. Litt vel tidlig. Nå er vi på vei til dyreparken for å tilbringe dagen der
![]()
Vi er bare her for helgen, tar oss egentlig ca 3.5 time hjemmefra å kjøre til dyreparkenÅ det blir vel koselig!!skulle ønske vi hadde noe sånt i nærheten...
Kos dere![]()
Kos dere i dyreparkenGod morgen. Her startet morgenen allerede 5.30:-/. Litt vel tidlig. Nå er vi på vei til dyreparken for å tilbringe dagen der
![]()
Hva med en romper til bodyen?Ååå jeg klarer ikke bestemme meg for hentesett til Theo :/ mamma strikker jakke og lue. Har sånne baby boots. Bodyen er kjøpt inn, men klarer ikke finne ut av hvilken bukse :/
Vis vedlegget 174618
Vurderer å bytte ut hele settet, men burde finne en bukse til den bodyen
Finnes det noen med knapper i skritet? Tenker det er kjekt når han er så litenHva med en romper til bodyen?
Takk <3Ja se der ja!! Så gudomlig søtble jo kjempebra
![]()
Hva er det?Spurte mamma om hun kan strikke sånn kjappstrikka drakt![]()
Så søte de er.
JaSå søte de er.
Hvilken størrelse går de opp til?
12-24 måneder, perfekt.Ja0-6 mnd 6-12 mnd og 12-24. Oppskriften koster 45 kroner synes ikke det var så ille jeg
søk opp kjappstrikkadrakt på Google
Flink du12-24 måneder, perfekt.
Kanskje jeg skal begynne på det etter jeg er ferdig med genseren til lille U![]()
Strikking er overraskende lett har jeg funnet ut avFlink dude er jo så fine og passer til alt fra hverdags til pent bruk
Kos dereGod morgen. Her startet morgenen allerede 5.30:-/. Litt vel tidlig. Nå er vi på vei til dyreparken for å tilbringe dagen der
![]()
Ca 2 t er detSå lurt
Hvor mange timer er det derfra?