JaGod morgen.
Planer for dagen?
Kjøre 2 t
Ta bilder
Konfirmasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaGod morgen.
Planer for dagen?
De er så utrolig fine
Håper det gikk i orden!Idag skal jeg forhåpentligvis få levert leilighetsnøkler! Håper bare de er fornøyd! Så jeg slipper å se den leiligheten igjen for nå er jeg lei![]()
Uff for en kjip beskjedFikk nettopp en telefon fra utleier, de trenger plassen da de har hatt en drastisk familieøkning og vi må flytte ut. Nu har vi 3 måneder på oss til å finne noe vi har råd til og som er stort nok til en familie på 4, midt i eksamensperiode og når vi mister kontantstøtta... For en start på dagen![]()
Takk for detRandom qoute
Gratulerer med dagen![]()
Lettere når man har huset for seg selv og slipper å irritere seg over de som kan hjelpe til som ikke gjør detHvorfor er det så utrolig vanskelig å komme i gang med husarbeidet når barna er hjemme?
Ja gikk kjempe bra også heldigvis! En bekymring mindreHåper det gikk i orden!![]()
Her er det mer, mamma ditten, mamma datten, kan du gjøre slik, kan du gjøre sånn og når man har tenkt å begynne på et område så begynner de å leke der...Lettere når man har huset for seg selv og slipper å irritere seg over de som kan hjelpe til som ikke gjør det
Ihvertfall sånn her![]()
Da hadde jeg ikke giddet å prøve engangHer er det mer, mamma ditten, mamma datten, kan du gjøre slik, kan du gjøre sånn og når man har tenkt å begynne på et område så begynner de å leke der...
Har liksom ikke helt klart å starte selv, men jeg har fått strikket littDa hadde jeg ikke giddet å prøve engang![]()
Du får heller kose deg med det frem til middagstidHar liksom ikke helt klart å starte selv, men jeg har fått strikket litt![]()
Jeg har det mye bedre i hvert fallNå har jeg ikke vært her på noen dager, har alle det bra?
Jeg elsker joggebukser jeg daÅåå jeg klarer ikke bestemme meg for hentesett til Theo :/ mamma strikker jakke og lue. Har sånne baby boots. Bodyen er kjøpt inn, men klarer ikke finne ut av hvilken bukse :/
Vis vedlegget 174618
Vurderer å bytte ut hele settet, men burde finne en bukse til den bodyen
Overlevert nøkkel?Ja gikk kjempe bra også heldigvis! En bekymring mindre![]()
Definitivt ikke.Du får heller kose deg med det frem til middagstid
Også ta slike ting etter sengetid, men da frister det vel kanskje ikke?![]()
Ja, Det er fryktelig søtt ♡Finnes det noen med knapper i skritet? Tenker det er kjekt når han er så litenromper er jo så fin
![]()
Ja!Overlevert nøkkel?![]()
Huff, men eldste kan være med å ryddeDefinitivt ikke.
Det er lørdag, og da er ikke eldste i seng før kl 22...
Hadde liksom tenkt å få gjort mye mens minste sov, men nå tror jeg ikke det er lenge til han våkner.
Jeg er akkurat ferdig med en sånn