Nei, det gjør det sjeldenIike dårlig bare detGikk smertefritt idag eller?
Men han ligger ihvertfall stort sett i senga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det gjør det sjeldenIike dårlig bare detGikk smertefritt idag eller?
Sliten!
Å trøtt.
Lite som passer kbDet er ikke like spennende![]()
Huffda .. influensa eller? Her har jeg væet forkjøla, men blir visst ikke bedre med det første.Vært dårliglagt på sofaen å ikke gidda så veldig mye
![]()
Du styrt med da?![]()
Hurra. Snart ferdigJippi er i 3je trimester:-D. Føler meg stor, tung og skikkelig ukomfortabel
Øiker ikke detVeldig rolig?!![]()
Samme her. Laaaang dag på jobbHer og.. Vært en lang kveld natt og dag
Jaaa nærmer seg med stormskritt :-D. Men føles alikevel så lenge tilGrattis med detsnaaart i mål!
Jaa gleder meg utrolig myeHurra. Snart ferdig
Hehe. Kjenner meg igjen derI
Isen smakte litt rart ikke spist den før. Kjøpte småis på tilbud tidligere og ville smake xD husker ikke navnet. Min samboer styrer det xD
JaStakkar liten.
Hurra!Jippi er i 3je trimester:-D. Føler meg stor, tung og skikkelig ukomfortabel
Så litt bakgrunnstøy når jeg er her inneHehe. Kjenner meg igjen der![]()
Herlig på mange måter jaBlir nok merkbart når det blir så stor forskjell på lengden jamen er jo herlig å gå gravid å.. Tross alle plagene.
Her skjer liteNå har jeg vært skravlesløv igjen! Hva skjer..?![]()
Mannfolka har godt av litt guttetidHar sendt mannen avgårde på gutte-fotball kveld fordi han har vært så flink og tålmodig den siste tiden![]()
Får sikkert hjem en litt mindre sliten og happy mann![]()
GratulererTakk den var litt skjult når den var så langt bak![]()
Mistenker mild grad av omgangssyken siden ene gutten min kasta opp en del natt til søndag.Huffda .. influensa eller? Her har jeg væet forkjøla, men blir visst ikke bedre med det første.
Ikke gjort noe spesielt. Har besøk av et familiemedlem fra hjemplassen min i noen dager.
Funker bra detSå litt bakgrunnstøy når jeg er her inne![]()