Hvor skal du?Nei, nå må jeg komme meg avgårde....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal du?Nei, nå må jeg komme meg avgårde....
Eos til meg! Anbefaler den siden hvertfallKulthva var det?
Ikke stortNå har jeg vært skravlesløv igjen! Hva skjer..?![]()
Da får han nok en gøy kveldHar sendt mannen avgårde på gutte-fotball kveld fordi han har vært så flink og tålmodig den siste tiden![]()
Får sikkert hjem en litt mindre sliten og happy mann![]()
Uff da, så leit å høreHun er var på forandringer og det er mye forandringer rundt her nå, så hun sliter litt med mareritt, desverre![]()
Greit å snakke med noe andre enn snekkerneDeilig å være litt sosial vil jeg tro![]()
Ja,det blir fantastiskJa det er nok en stor fordel.
Blir deilig når alt er klart og baby bare kan komme![]()
Syns jeg så er bilde her, men fletting foran? Den var finHar akkurat begynt på en genser til lille U
Hørtes godt utSer på en serie på netflix og spiser is![]()
Ja helt knallHerlig når dagene er fine![]()
Stemmer detSyns jeg så er bilde her, men fletting foran? Den var fin
Å slike ja.Han vil ha myke bukser, helst joggebukser
De må være høye på livet, enkel knepping og ikke strikk i beina
Yohoo?!
Har du vært i noen butikker også da?Er det for han trenger flere bukser.
Kjipt når hun endelig har begynt å sove, sov ikke ei hel natt før i fjor sommer, nesten 3,5 år..Uff da, så leit å høre![]()
Ja, da må den gjøres unna på onsdagMen enkelte uker har jeg strikkeklubb på torsdager og da handler jeg på onsdag
Hvilken farge strikker du i?Stemmer det![]()
Her er det mest netflix og mannen som styrer tvHer sitter hele gjengen å ser på det til 20.30
Nei har bare kjedebutikker herHar du vært i noen butikker også da?
Isen smakte litt rart ikke spist den før. Kjøpte småis på tilbud tidligere og ville smake xD husker ikke navnet. Min samboer styrer det xDHørtes godt uthvilken serie ser du på?
![]()