Lurt å gå litt!!Så braaa!! Skal en liten tur med mannen for å hente eldstesnupp nedi veien straks! Om det da tar seg opp så er det skikkelig. Om ikke, så slipper jeg å bli lurt lengre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å gå litt!!Så braaa!! Skal en liten tur med mannen for å hente eldstesnupp nedi veien straks! Om det da tar seg opp så er det skikkelig. Om ikke, så slipper jeg å bli lurt lengre..
Ceres sendte sine kynnere over til Spire nr fire!Kynnere dere teller?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Er så enig! Det er så bra! Bøyer meg i støvetWoW! Det er sykt bra!!! Stå på, dere ruuuler!!!!!
Skjønner ♥♥♥Er sikkert bare en tur innom meg. Jeg prøver å være pessimist, for fallhøyden er så stor!
Bra du har oversikten altså!
Ja, jeg gleder meg!!!Wææ!! Spennende!!!
Så greit spire nr fire trenger vel de mer enn ceres nåCeres sendte sine kynnere over til Spire nr fire!
Og jeg MÅ ha pasjonsfrukt på!Håper det! Vil ha ferske bærtil pavlovaen!
Kynnere dere teller?
Hun på 4?Må passe på at vi ikke får ett uventet bakholdsangrep
Så i morgen må jeg sjekke hun på 4 også
Jeg har også tatt forumansvarlig sine beregninger fra opptellingen og funnet ut hvilket antall hun har på oss, juni og august ved krigsstart
Så kan jeg sjekke litt snitt når jeg uansett holder på om morgenen haha
DET har jeg og Så kan vi se om vi regner ca liktMå passe på at vi ikke får ett uventet bakholdsangrep
Så i morgen må jeg sjekke hun på 4 også
Jeg har også tatt forumansvarlig sine beregninger fra opptellingen og funnet ut hvilket antall hun har på oss, juni og august ved krigsstart
Så kan jeg sjekke litt snitt når jeg uansett holder på om morgenen haha
Ja, men jeg har merket at om det bare er tullerier så gir de seg om jeg går litt..Lurt å gå litt!!
Ikke glem *riri* Vi må ha de oppover på listaHehe.. gøy med forhør av mamiii
Det har jeg aldri hatt på.. men kiwi derimot.. yammy!! Og druer =)Og jeg MÅ ha pasjonsfrukt på!
Ja, jeg tar gjerne imot alle sine jeg nå!!Så greit spire nr fire trenger vel de mer enn ceres nå
DET har jeg og Så kan vi se om vi regner ca likt
Det var det vi tenkte!! Vil ikke ha noen prematur baby her nå, og spire nr fire er veldig klar for å få ut sin, så da var det en grei løsning!Så greit spire nr fire trenger vel de mer enn ceres nå
Men hun er jo ikke heeeer Og det tar tid asså! Kan ikke du ta riri?Ikke glem *riri* Vi må ha de oppover på lista
fjerdeplass på topplistaHun på 4?