Rara! Rara! En høylytt liten løve?"Garantert, jeg tenkte tall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rara! Rara! En høylytt liten løve?"Garantert, jeg tenkte tall
Krysser fingrene for det!! Her er det fotballkamp!Lillebror er veldig rolig i dag. Jeg håper det er fordi han samler krefter til å komme ut
Jeg skriver med dette mitt ca 260. innlegg i dag, hvordan ligger dere andre skravlehøner ann da?
Jøss!! Det er bare å klappe seg på skulderen!! Jeg kommer ikke opp på det idag, men jeg er klar for å krige heftig de siste dagene nåJeg skriver med dette mitt ca 260. innlegg i dag, hvordan ligger dere andre skravlehøner ann da?
Rara! Rara! En høylytt liten løve?"
Satset på de har tatt inn mer til i morgen daOg jeg som var på spar i dag og alt Kjøpte bare grønnsaker til tacoen
Jøss!! Det er bare å klappe seg på skulderen!! Jeg kommer ikke opp på det idag, men jeg er klar for å krige heftig de siste dagene nå
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Wææ!! Spennende!!!30. mars. 13 dager til planlagt ks
Her gjør det mer og mer vondt!!!
Oioioi!!!!!! Hvordan er det med Ceres da? Har de sluppet taket??Her gjør det mer og mer vondt!!!
Wow! Jeg har under 100 i dagJøss!! Det er bare å klappe seg på skulderen!! Jeg kommer ikke opp på det idag, men jeg er klar for å krige heftig de siste dagene nå
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe!! Så bra!!Da kom de fram, for her gjør det mindre og mindre vondt. Heldigvis ettersom jeg kun er i uke 33.
Så braaa!! Skal en liten tur med mannen for å hente eldstesnupp nedi veien straks! Om det da tar seg opp så er det skikkelig. Om ikke, så slipper jeg å bli lurt lengre..Da kom de fram, for her gjør det mindre og mindre vondt. Heldigvis ettersom jeg kun er i uke 33.
WoW! Det er sykt bra!!! Stå på, dere ruuuler!!!!!LM10 har skrevet 404 (sikkert mer ettersom det der er noen minutter siden) siden 09.23 idag, jeg har skrevet 379 siden samme tidspunkt
Bra du har oversikten altså!LM10 har skrevet 404 (sikkert mer ettersom det der er noen minutter siden) siden 09.23 idag, jeg har skrevet 379 siden samme tidspunkt
Kynnere dere teller?Oioioi!!!!!! Hvordan er det med Ceres da? Har de sluppet taket??
Er sikkert bare en tur innom meg. Jeg prøver å være pessimist, for fallhøyden er så stor!Oioioi!!!!!! Hvordan er det med Ceres da? Har de sluppet taket??
Så braaa!! Skal en liten tur med mannen for å hente eldstesnupp nedi veien straks! Om det da tar seg opp så er det skikkelig. Om ikke, så slipper jeg å bli lurt lengre..
Håper det! Vil ha ferske bærtil pavlovaen!Satset på de har tatt inn mer til i morgen da