Skravletråd 8.mars

Åh, en kafetur høres herlig ut!!! Det håper jeg vi også får til en gang i løpet av våren :) Han har masser av avspasering til gode og nå er hun nyeansatte som han har med seg i butikken begynt å komme inni det, så da håper jeg det kommer en mulighet etterhvert!! :)

Jeg skal skravle litt her og så må jeg gjøre litt husarbeid en times tid før en tur med naboen kl halv tolv :) Etterpå tar vi og lager oss litt lunsj og hekler litt :) Jeg holder på med en sminkepung, spent på om jeg får det til :p

Er veldig lenge siden sist bare jeg og han har vært på kaffe, så jeg syns det er påtide i dag :)

Jeg kommer nok til å skravle endel her også, ettersom han drar på jobb og guttungen legger seg til 19 har jeg mye alene tid i kveld :p

Jeg har så lyst å lære meg å hekle, tror det må bli neste prosjekt når jeg er ferdig med mariusdressen :)
 
Burde henge ut noen dyner i det fine været!! men det får jeg ta siden :)
 
Er veldig lenge siden sist bare jeg og han har vært på kaffe, så jeg syns det er påtide i dag :)

Jeg kommer nok til å skravle endel her også, ettersom han drar på jobb og guttungen legger seg til 19 har jeg mye alene tid i kveld :p

Jeg har så lyst å lære meg å hekle, tror det må bli neste prosjekt når jeg er ferdig med mariusdressen :)
Beundrer dere som er så flinke til å strikke altså :)

Nettopp lært meg å hekle, liker det veldig godt! :) Har laget en lue med bamseører til babyen og et teppe, så får jeg se om neste prosjekt blir vellykket :)
 
Nå er det helg og jeg har lov å spise godteri!! Tror jammen jeg må gå til innkjøp av vaniljekesam og sjokolade! :) :)
 
Beundrer dere som er så flinke til å strikke altså :)

Nettopp lært meg å hekle, liker det veldig godt! :) Har laget en lue med bamseører til babyen og et teppe, så får jeg se om neste prosjekt blir vellykket :)

Så flink du er :)
Neste prosjekt blir nok også vellykket når du har fått til en lue og et teppe, det har jeg full tro på :)
 
Nå er det helg og jeg har lov å spise godteri!! Tror jammen jeg må gå til innkjøp av vaniljekesam og sjokolade! :) :)

Det har jeg heldigvis i kjøleskapet :)

Kjøper alltid en del bokser når jeg handler hvis det er lang holdbarhetsdato på de :)
 
Å, typisk at det ble litt tullball med gutten nå, he he. Er her litt av og på :)
 
Her skal vi foresten lage oss litt kakao etterhvert. Må jo kose oss litt når gutten er syk :)
 
Back
Topp