Skravletråd 8.mars

Ååå, så deilig en to tre :) Jeg spurte mannen i går om jeg fikk sove lenge neste helg når han hadde fri. Og flaks for han så svarte han ja ;)
 
god morgen !

her låg jeg våken fra klokka 1-5 i natt, også våkna ungene klokka 6.. jeg er trøtt... men fått de i barnehagen nå da så blir vel å finne senga igjen snart... sola skinner i dag da..
 
Her skinner også sola i dag, men det har blitt 8 minus grader. Men kan tenke meg det blir herlig å være mye ute i barnehagen for guttungen i dag :)

Noen som er klar for litt frokostslaberias snart?
 
God morgen, alle sammen og gratulerer med kvinnedagen! :)
Sov visst litt lenge idag jeg.. Jaja... Sånn kan det gå når man våkner kl.05.00 og må tømme blæra :p
 
god morgen !

her låg jeg våken fra klokka 1-5 i natt, også våkna ungene klokka 6.. jeg er trøtt... men fått de i barnehagen nå da så blir vel å finne senga igjen snart... sola skinner i dag da..
Det er så slitsomt når nettene blir sånn. Skjønner godt at du er trøtt da!
 
Her skinner også sola i dag, men det har blitt 8 minus grader. Men kan tenke meg det blir herlig å være mye ute i barnehagen for guttungen i dag :)

Noen som er klar for litt frokostslaberias snart?

Ja, jeg er klar- så lenge ikke gutten her krever mye oppmerksomhet akkurat da :)
 
god morgen !

her låg jeg våken fra klokka 1-5 i natt, også våkna ungene klokka 6.. jeg er trøtt... men fått de i barnehagen nå da så blir vel å finne senga igjen snart... sola skinner i dag da..
Oi, skjønner du er trett da, ja!! God natt igjen! Håper du får noen timer på øyet :)
 
Her skinner også sola i dag, men det har blitt 8 minus grader. Men kan tenke meg det blir herlig å være mye ute i barnehagen for guttungen i dag :)

Noen som er klar for litt frokostslaberias snart?
Jeg har havregrøten og varmt vann klart!! ;)

Her skinner også sola og i går var det hele 8 pluss grader! Blir nok samme fine dagen i dag også, så i dag har jeg avtalt en liten tur med en venninne, deilig med litt sol i fjeset! :)
 
Jeg har havregrøten og varmt vann klart!! ;)

Her skinner også sola og i går var det hele 8 pluss grader! Blir nok samme fine dagen i dag også, så i dag har jeg avtalt en liten tur med en venninne, deilig med litt sol i fjeset! :)

Så deilig. Solen skinner her også, men er minusgrader foreløpig.
 
Jeg har havregrøten og varmt vann klart!! ;)

Her skinner også sola og i går var det hele 8 pluss grader! Blir nok samme fine dagen i dag også, så i dag har jeg avtalt en liten tur med en venninne, deilig med litt sol i fjeset! :)

Jeg har og vannet mitt klart så vi får vente å se om noen fler kommer :)
 
Bra!! Hva er dine planer i dag da, Ceres? :)

Her må jeg nå være musestille så mannen får sovet lengst mulig ettersom han går på nattskift kl. 18 ikveld. Når han våkner tror jeg vi skal ta oss en kaffetur bare jeg og han, få litt krig ps3 hacking og slik på avstand :p
Ellers minimale planer :)

Enn du da?

Nå går jeg for appelsinen ;)
 
Her må jeg nå være musestille så mannen får sovet lengst mulig ettersom han går på nattskift kl. 18 ikveld. Når han våkner tror jeg vi skal ta oss en kaffetur bare jeg og han, få litt krig ps3 hacking og slik på avstand :p
Ellers minimale planer :)

Enn du da?

Nå går jeg for appelsinen ;)
Åh, en kafetur høres herlig ut!!! Det håper jeg vi også får til en gang i løpet av våren :) Han har masser av avspasering til gode og nå er hun nyeansatte som han har med seg i butikken begynt å komme inni det, så da håper jeg det kommer en mulighet etterhvert!! :)

Jeg skal skravle litt her og så må jeg gjøre litt husarbeid en times tid før en tur med naboen kl halv tolv :) Etterpå tar vi og lager oss litt lunsj og hekler litt :) Jeg holder på med en sminkepung, spent på om jeg får det til :P
 
Back
Topp