Skravletråd 8. juni

undersøkelse mer sånn fra topp til tå ja? Hihi

hihi..stemningen er spent her ja. farlig bli borte fra BV for lenge vettu...hihi..

sitti ute i solen litt jeg nå..fy fader jeg fikk lyst på en øl assa! Men får holde meg...vræl. Er skikkelig ølelsker!

*gåLageMegIsVannMedEnTePoseI*

Hei alle sammen[:D]
Sitter her å syntes veldig synd på meg selv i dag...[:o]Er så sliten orker ingen ting...[:-]enda så mye jeg har lyst til..
Magen er så tung og stram..har hatt kynnere i hele natt..å sååå ensom *ler*litt..men,nå kommer de to største hjem fra skolen snart så da blir det vel liv..minstemor er på tur med tante. så egentlig burde jeg bare kosa meg...istede irriterer jeg meg over allt jeg skulle ha gjort...uff...ble mye tull detta men,men...
Bra med dere i dag da[:)]

Hei Cevita!Kjenner meg igjen på det du skriver. Jeg bare gleder meg sånn til være mer aktiv igjen. Mye jeg skulle gjort,,,ikke minst trenger kroppen min bevegelse snart, stiv og støl. Men er vel sånn det er, ikke lenge igjen nå [;)]

Her i oslo er det varmt idag, sola skinner! Utenfor verandaen her i blokka blomstrer det i alle bauer og kanter!Kjempefint!

Håper det "løsner" litt for deg snart da. kanskje sprute litt varm dusj eller ta ett lite bad vil hjelpe??

Klem

Ååå stolt! Klarte å legge inn bilder under våre magebilder [:D]

får jeg til glittermaker tro......fader er det ikke url man skal kopiere?? funker jo for tickeren min..hmm

Hahaha! Ja pokker, har ikke bygda å lite på, så en må skryte selv [:D][:D][:D]
Åssen står det ellers til da First?

Gratulerer med vel overstått eksamen, da, Chello!

Gaviscon og lovehearts - Jeg syns liksom Gaviscon smaker som en ikke-søt versjon av lovehearts, på en måte.... *rare smaksløker her i gården*

Jeg har tenkt på FruE og lillejenta i hele natt og i hele morges. Eeeer såååå missunneliiiigggg!!!!! Jeg er sikker på at jeg, som den eneste i juliklubben, kommer til å få i august! Blir vel satt i gang den sjuende august, tenker jeg!

Men - *skyver vekk misunnelsen* - det var så godt å høre at både FruE og babyen har det bare bra. Blir vel litt kludder med flyttinga nå, kanskje? De skulle jo flytte i midten av juni, og hadde ikke helt beregna å ha en baby med på lasset da.

ORIGINAL: Tvilling74

God morgen alle sammen..
Tenk i dag er jeg oppe før kl er 0900..Ikke ofte det skjer når jeg ikke skal på jobb..

Men idag skal vi å hente brudekjolen til venninnen min og den kjolen jeg skal ha på meg til lørdag..

Så dere får ha en strålende dag alle sammen..

JA da er jeg hjemme etter å ha vært å hentet brudekjolen til venninnen min..[:)]
Mens min kjole får jeg ikke før imorgen..Da de J***A idiotene i butikken ikke hadde fått med seg at det var en stor flekk midt på magen på kjolen min..[:@][:@]
Noe jeg så med en gang [:@][:@]
Så jeg må ned å hente den imorgen...[:(]
Har jo egentlig ikke tid til deg,for vi har så mye som skal ordnes før vi drar imorgen..Men men,jeg får jo bare dra litt tidligere da...

ååååå jeg har også tenkt på henne og bebisen. Jeg vil også ha  nåååååå! Eller iiiiik... vil jeg? Ja jeg vil! Eller?? Åh, klarer ikke å bestemme meg jeg. Er jo litt skummelt også da.

ååååå jeg har også tenkt på henne og bebisen. Jeg vil også ha  nåååååå! Eller iiiiik... vil jeg? Ja jeg vil! Eller?? Åh, klarer ikke å bestemme meg jeg. Er jo litt skummelt også da.

He, he! Mannen min vil i hvert fall ikke! Han ble litt skremt i går, ja, da jeg sa at fire julibabyer var født alt. Og så to bare i går, da! Må ha vært noe magisk med i går. Mannen min ble helt sånn iiiik han. [:D] Og da jeg dro i morges, så sa han "ikke la Magnus slippe ut i dag, da! Vent litt til!" [:D]

ORIGINAL: tonky

ORIGINAL: lisa79

Tonky: kjøp Novaluzid Mint på apoteket- de smaker faktisk mint og hjelper mot halsbrannen [:D]

ja men e ikkje det sånn som begynne å skumma i munnen????men eg kan godt kjøpa både det og lovehearts[:)]alt for kampen mot halsbrann...

De skummer ikke i min munn i hvert fall og jeg har tygd i meg ca 350 stk så langt [;)]

Huff ja, sier det samme som mannen din  jeg! Det er jo ikke klart til at den lille skal komme ennå her! Jeg somler jo så fælt, men samtidig føler jeg at jeg har jo SÅÅÅÅÅÅ god tid. 6 uker er jo lang tid det? Tjihi!

Gratulerer med vel overstått eksamen,chello [:D][:D][:D]

Jeg har vært på trygdekontoret og levert krav om fødselspenger i dag- blir kjipt å gå ned 20 % i lønn,men jeg vil jo være hjemme med mini lengst mulig så da får vi tilpasse oss [:)]

I dag skal vi ha nachos til middag og jeg gleeeder meg [:D][:D][:D]

*FLAU*.....

Nå kom servicemannen her jeg har ventet på som skal fikse vaskemaskina. Jeg håper døren iført en sliten shorts jeg låner av bror (eneste shorts som passer), sånn adidasshorts..,slafsetet singlet, usminket, slipperser...OG SÅ ER DET DEN KJEKKE GUTTEN! [:)]

Begynte jaggu stamme litt jeg...hihi..nå harn gått og jeg har roa meg. Tror jeg ser for lite folk jeg assa....hehe

*settePåKlesVask*

Klems

Hahaha! Synes som jeg ser deg ja! Det er jo såååå typisk også da, at det skal komme noen når man ikke har ordnet seg for dagen [&:]

sola ekke noe for meg...her er foten min etter en tur på verandaen...

DUNKER I BEIN OG HENDER...AUU..MÅ TA MEG EN KALD DUSJ

Det så ikke noe godt ut,nei [8|]  Jeg er så heldig at jeg ikke har noe særlig vann i kroppen jeg,men nå har sola blitt borte her så det hjelper jo fint lite [8|]

Huff firstTime, d så ikke godt ut nei! Slipper heldigvis å sitte ute, da det ikke finnes antydning til sol her i dag. USJ!
Har sprengspist melon nå- ble litt uggen i magen gitt...

Back
Topp