Skravletråd 8. juni

fant ut noe lurt i dusjen..er jo ti ganger enkler gre ut hårknuter når man har i balsam og håret er vått! (har jo hørt folk har sagt det men ikke prøvd før nå...)
Endelig fikk jeg ut "snu meg ti millioner ganger i senga flokene" mine.... kaller det vanligvis knullerufs men er ikke fakta i dette tilfellet

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: FirstTime

fant ut noe lurt i dusjen..er jo ti ganger enkler gre ut hårknuter når man har i balsam og håret er vått! (har jo hørt folk har sagt det men ikke prøvd før nå...)
Endelig fikk jeg ut "snu meg ti millioner ganger i senga flokene" mine.... kaller det vanligvis knullerufs men er ikke fakta i dette tilfellet

[:D][:D][:D]

Smarting [;)] Men frisøren min sa at jeg ikke burde gre håret mens det var vått, for da sleit det dobbelt så masse som når det var tørt. [&:] Jeg fant jo også ut da at håret mitt faktisk ikke er så floket når det tørket... Og det skulle ta meg over 30 år å finne ut dette?????????? cheeeese

Chellooooo Her er jeg[:D][:D]
Så koselig å bli etterlyst!!!

Jeg har vært på sv.kontroll og ikke undersøkelse fra topp til tå[;)]
Hjertelyden var på 160, høyeste på lenge.(hadde nettopp drukket cafelatte med masse sukker).
SF - mål  ehhmm.. 36, hoppet masse opp på bare 3 uker.[8|]
Blodprosenten var alt for lav, selv om jeg tar jern tab, de var litt bekymret for det...
Fant rusk i urinen[8|]
Masse vann i kroppen ligger på 2.

Så denne gangen var det ikke fryd og gammen!

Måtte visst ringe dem i morgen tidlig pga blodprosenten.
Hva må de gjøre da tro? hvis ikke den vil opp? hmm...

Ingen som vet[8|]

mm.mm Nektarin er godt[8D] Bra jeg kjøpte en hel kurv. *slafse*

FirstTime.. Fyf... snakk om vann i kroppen da!!

Har sprengspist melon nå

Sprengspist - KULT ORD!!!

Noe jeg glemte å fortelle..

I går "#¤¤""@@£$€[:@] så kom det polakker (dere har sett dem som skjelver å tigger penger i oslo?) på døra mi å tagg etter penger, nå har det faensuse meg gått for langt altså. Jeg kjeppjager dem neste gang, jævla mafiatiggere!!!

I dag, ringte til politiet i sted fordi jeg kom over en motorsykkel for noen dager siden i skogen når jeg luftet Nemo. Og den sto der i dag også, så da tenkte jeg at den er sikkert stjålet.
Opplyste om nr på sykkelen og han sier.. motorsykkel[8|] moped mener du?
Nei, sa jeg det er en 750. Er ikke så dum at jeg ikke ser forskjell på en moped og en sykkel.. haha.. Stjålet ja og byttet skilter. Så politiet kom å hentet den i sted.. hehe[:D]
Hadde aldri giddet å gjort det før[8|]
Graviditeten gjør mye rart med folk!

Heisann jenter!!

Endelig fikk jeg satt meg ned på BV.. har flydd i hele dag..
Jeg og mamma har vært på enda en baby-shopping runde...(og kost oss på kafé[;)])
Det ble en dyr dag, men jeg har fått skaffa en del av det siste som trengtes...

*Dyne til vogna + 2 sengesett
*Leketeppe til grinna
*Sengekant
*Bleiebøtte
*Kortarma bodyer
*Helseteppe
*Babysafe pose
*Babyolje, Sinksalve og bleier

og til meg selv . . Jordnøttolje.. så nå skal det smøres...

Det har vært en flotters dag (må si det er godt å ha med mamma, råd og tips er alltid ok når en er ny i babygamet)...

Men nå er jeg sliten og hoven i beina, så skal snart kose meg med hekletøyet og 24!![:D]

Endelig litt liv her, sitter mest å prater med meg sjøl..

Hva er babysafe pose?[8|]

Monicus:

Du har fått mye vann i kroppen du og ja!!! Ikke særlig behagelig når det trykker som værst .... får håpe de andre prøvene dine bedrer seg da. Og det med hjerterytmen tror jeg nok kan være latten som slo ut....tror jeg[8|]..hadde høy hjertelyd en gang jeg hadde drukket kaffe først jeg og...

herregud har de tiggerne begynt komme på døra!!!!!!!!!!!!!!Nei fy fan det er å gå for langt ass!!!!!!!!!!Glemmer ikke når jeg var i portugal..var det ei dame som satt hylgrein med ungen sin på armen...skulle ha penger....hun satt vugga og skalv med ungen....vi gikk forbi..så kom vi lenger nedi gata smugkikket jeg bak meg...da så jeg hun pælma (det som skulle være ungen men var en dukke) nedi bæreposen sin. GRRRRRRRRRRRRRRRRR....KLIKK..FAN JEG BLE OPPGITT!

Jeg også har planer om å kontakte politiet...hehe...her hvor vi bor ved Bogstadvannet så henger det ca 20 polakker..de bor i bilene sine..står vasker seg..spiser..bytter varer..drikker ..røyker hasj..og GLOR PÅ DAMER SOM FAN...jeg føler meg ikke lur der alene...har veldig lyst gå tur der med barnet etterhvert..men ikke når de henger i buskene der....usj

SÅ ånklie vi har blitt ! [:D][:D]

Babysafepose er En slags "pose" babyen kan ligge i, så visst dyna detter av så blir ikke babyen kald f.eks...

Halla balla!

Noen som kan fortelle meg hva det er det jeg kjenner på? Har sånn trykkende følelse rett nedenfor høyre pupp, gjør det vanskelig å puste liksom. Eneste som hjelper er å ligge på høyre side [&:] Ubehageliiiiiiiiig

ildrii.....si det....sitter her helt vanlig sittestilling i soffan..får sånn trykk følelse i brystkassen av og til..blir litt svimmel....bebisen trykker vel på noe da kanskje!???

Heeiii FirstTime[:D][:D]

Ja det var da så veldig ordentlige vi har blitt da, det er en deilig følelse altså!

Du MÅ ringe politiet da, fyf... så ekkelt å ha sånne folk slengende.
Sikkert ikke lov til å bo der i bilene sine? Håper de finner seg en annen plass, hadde blitt redd jeg[&:]

Føttene mine er ikke så ille som dine, men det tar bare 10 min i sola så har jeg flytebrygger..

Hmm.. aldri hørt om det før jeg AB..[8|] hvor kjøpte du det?

Ildrii... det hørtes ikke godt ut, gjør det ond? eller ubehagelig?
Kan du få noen til å banke deg bak på ryggen? ved brystet, bare for å utelukke at det ikke er noe med lungene..
Ungen tar jo mye plass og livmoren nærmer seg på det høyeste, så det kan være det som trykker..??

Snodig... kom jo som kasta på meg her å vettø. Siden har jeg ligget og hivi etter pusten. Vel vel, bli vel likar når det går over.

Ildrii..

uke 36 fra bv

Kjenner du anfall av fordøyelsesbesvær og verking under ribbeinsbuen har du forklaringen her: Dette er tiden da livmoren er på sitt høyeste punkt, ofte helt oppunder brystspissen. Barnets og livmorens vekst presser brystkassen oppover og de nederste ribbeina trykkes utover. Trøst deg med at barnets hode når som helst kan gå ned i bekkenet ditt, og dette vil gi deg bedre pusteplass. Dessverre er det ofte slik at dette i stedet gir økt press på urinblæren, og du kan føle trang til å late vannet ofte, - plagsomt ofte, synes noen. Det kan vel være godt å tenke på at du snart vil få hele "mageregionen" for deg selv! Tror du meg hvis jeg sier at du vil savne sparkene?

Monicus; vet ikke hva d egjør med lav blodprosent mens man er gravid,men Pebbles hadde lav verdi etter at ho hadde født jentene sine og ho fikk intravenøst jerntilskudd i 3 dager så var det i orden igjen [:)]

Takk monicus!

Men... jeg er jo bare i uke 34 ennå... Forut min tid her joooo! Men det høres veldig likt ut i allefall.

ORIGINAL: lisa79

Monicus; vet ikke hva d egjør med lav blodprosent mens man er gravid,men Pebbles hadde lav verdi etter at ho hadde født jentene sine og ho fikk intravenøst jerntilskudd i 3 dager så var det i orden igjen [:)]

Takk Lisa79! Godt å vite[;)]

Any time,honey [;)]

Back
Topp