Skravletråd 8.4:)

Hva er det på profilbildet ditt? Hehe har lurt lenge.. Trenger sikkert briller! :p Oppussing i graviditeten er tøft gjort ;) Hehe med første fiksa elektrikeren strømmen dagen før jeg kom fra sykehuset og vi levde i bokser.. Men det var jammen en hærlig tid <3


Haha, er noen muffinser ;)
 
Er hjemme og slapper av med frøkna som måtte sy i panna i går
 
I dag er det først jobb og så hjem og rydde for i kveld er det selskap for mannen min fyller år:)
 
Hvor står det hvor mange poster man har skrevet å sånn?
 
YEAH! Da er jeg på topp 100! Hehe.. Målet idag er å komme meg over 2000 poster totalt :)


39 to go då! :) Flink! Tvila på eg har klart det endå :p Må bli flinkar :D
 
Har vært på jobb, akkurat hjemme igjen.. Deilig:) jeg syns du bør gå for svangerskapspenger for da bruker du ikke opp sykemeldingsukene dine.. Gikk på det med Markus da sjefen ikke kunne tilrettelegge jobben for meg.. Fikk den lønna jeg pleide å ha, og syns det var greit å slippe sykemelding :)
 
Hvor mange sykmeldingsuker har man da? Har ikke satt meg inn i hvordan dette fungerer. Har jeg rett på svangerskapspermisjon når jobben er for tøff og bekkenet streiker?
 
Her forsov jeg meg til jordmortimen min :p. Så får ringe i morgen når mini er levert i bhg, for å bestille ny time :p.

Ellers har dagen blitt brukt til å sove ut, da det er smokkeslutt her i huset, og mini ikke heeeelt er enig i det :p.

Nå er det bare å svinge seg rundt å lage noe kvelds til meg og min kjære, så alt er klart til han kommer hjem fra trening. Å så krysser jeg fingrene for at mini snart sovner :p
 
Gjekk det fint inatt? Med tanke på mulig hjernerystelse..
Gikk kjempe bra.. Idag er det full fart hvert, selv om jeg har sakt ta det med ro, hver forsiktig.. Jeg er en smule redd for at hun skal slå seg mer der hu sydde i går
 
I dag har det vært en tung dag :(
Vont i ryggen etter jobb og har hatt selskap hjemme der jeg satt på en stol. Ryggen ble bare verre.
Håper den blir bedre til i morgen. Gleder meg til å få begynt med fysioterapi på onsdag.
 
Back
Topp