Skravletråd 8.4:)

Ønsker<3

Elsker forumet
God morgen jenter :) hva skal dere gjøre idag da? Her har vi nettop spist frokost og ungene skal i bhg snart :) jeg skal entur på jobb og diskutere svangerskapspenger med sjefen(bør jeg går for de istedenfor syk mld?) hva tror dere?
I ettermiddag skal jeg og sambo på kvik å få kjøkkenet vårt tegnet! Gleeeder meg :):)
 
Ble en ekstra hjemmedag her da frøkna har feber å e dårlig i magen!. :-(
 
God morgen jenter :) hva skal dere gjøre idag da? Her har vi nettop spist frokost og ungene skal i bhg snart :) jeg skal entur på jobb og diskutere svangerskapspenger med sjefen(bør jeg går for de istedenfor syk mld?) hva tror dere?
I ettermiddag skal jeg og sambo på kvik å få kjøkkenet vårt tegnet! Gleeeder meg :):)

Gå for svangerskapspenger i stedenfor sykemelding? Går ikke det for det samme? Altså blir man sykemeldt pga svangerskap så heter det svangerskapspenger og ikke sykepenger? Usikker men?!

Vi skal på oul i dag, litt utpå dagen, blir spenennde. Har en veldig guttefølelse selvom natrontesten, plumbotesten og ringtesten(jada...alt skal prøves for å se om det stemmer, hehe) sier det er jente. Det aller, aller viktigste er at alt ser bra ut og at lille sprell har det fint og er frisk og raskt!!!!

Ellers er jeg hjemme fra jobb i dag, har så vondt i bekkenet at å kjøre i 45 min for å komme på jobb er helt uaktuelt i dag!!

Ha en fine dag alle sammen :hello
 
Jg har svangerskapspenger, 25 %. Jobber i det offentlige da... Jeg får fortsatt lønna mi fra jobben, også får de refundert fra NAV :) en klar fordel er at man kan bruke egenmeldingsdager og sykt barn dager i tillegg...hvis man skulle være så uheldig å gå omgangssyke for eksempel... Også er det for friske gravide såvidt jeg har skjønt, der arbeidet er en belastning... Jeg har ikke vært hos legen for å få det en gang...blir fulgt opp av en NAV jordmor på jobb....! Jeg får feriepenger som normalt, og opparbeider meg feriepenger som normalt! Har forstått det sånn at det økonomiske er likt som ved sykepenger....!
 
Hei :)
Fått levert barn på skole og i bhg :) nå sitter jeg og sløver litt før jeg skal bort og klippe bestemor mi.
Så er det og få hjem barn, lage middag og vips, så var den dagen gått :p
 
God morgen! Her har jeg stått opp med guttene og vi ser barne tv som vanlig.. Nå hører jeg minste snuppa så da starter dagen ;)
 
I dag har jeg ikke store planer, har fått opp knotten, og han er levert i barnehagen :) har fått støvsuget hovedetasjen, satt på en maskin med klær og nå slapper jeg av i godstolen :)
 
I dag har jeg ikke store planer, har fått opp knotten, og han er levert i barnehagen :) har fått støvsuget hovedetasjen, satt på en maskin med klær og nå slapper jeg av i godstolen :)

Flink du er!! jeg har blitt en real student-slask altså.. Tro om det er et virus!!
 
Hei :)
Fått levert barn på skole og i bhg :) nå sitter jeg og sløver litt før jeg skal bort og klippe bestemor mi.
Så er det og få hjem barn, lage middag og vips, så var den dagen gått :p

Er du frisør?? :) Du vet ikke noen hjemme-farge som er trygg for oss vel? Blakk joo.. :(
 
God morgen jenter :) hva skal dere gjøre idag da? Her har vi nettop spist frokost og ungene skal i bhg snart :) jeg skal entur på jobb og diskutere svangerskapspenger med sjefen(bør jeg går for de istedenfor syk mld?) hva tror dere?
I ettermiddag skal jeg og sambo på kvik å få kjøkkenet vårt tegnet! Gleeeder meg :):)

Hva er det på profilbildet ditt? Hehe har lurt lenge.. Trenger sikkert briller! :p Oppussing i graviditeten er tøft gjort ;) Hehe med første fiksa elektrikeren strømmen dagen før jeg kom fra sykehuset og vi levde i bokser.. Men det var jammen en hærlig tid <3
 
Flink du er!! jeg har blitt en real student-slask altså.. Tro om det er et virus!!

Hehe, jeg har hatt veldig sløve dager jeg også. Bare ligget i sengen og ikke kunnet gjøre noe. Nå utnytter jeg de gode dagene, men skal ikke gjøre mye før jeg blir kvalm og uvel.
 
Hehe, jeg har hatt veldig sløve dager jeg også. Bare ligget i sengen og ikke kunnet gjøre noe. Nå utnytter jeg de gode dagene, men skal ikke gjøre mye før jeg blir kvalm og uvel.

Ja det er sant, man blir virkelig effektiv når man endelig greier litt! Så sliter man seg ut.. :/ Er du bra i bekken og slikt?
 
Nei NÅ. Skal jeg lese til eksamen... Stikker innom innimellom kapitlene for å jekke meg opp til topp 100 ;) Ingen sjangs de neste dagene uansett.. Eksamen 3 dager denne uka.
 
Så glad for at jeg er ferdig med alt som heter eksamener for noen år! Jeg har nettop stått opp, og skal ut i leiligheten min og sparkle. Det går SÅ treigt, spesielt siden jeg er alene om prosjektet, og ikke liker spørre andre om hjelp... Men nå vil jeg flytte inn snart altså!
 
Ja det er sant, man blir virkelig effektiv når man endelig greier litt! Så sliter man seg ut.. :/ Er du bra i bekken og slikt?

Nei jeg sliter med bekkenet, og får igjen for alt jeg gjør på dagen om kvelden :) men nå som jeg har gode dager klarer jeg ikke å bare sitte å se på alt som skal gjøres :)
 
Hei hei. Littuppa er kjørt i bhg litt seint idag da det ble seint i natt da hun fikk falsk krupp. Skal rydde huset og vaske klær før jeg skal avgårde på seinvakt :)
 
Back
Topp