Ser denÅå skulle ønske jeg hadde tålmodighet til håndarbeid... Hadde kanskje vært noe når når jeg sitter mye i ro... Jeg kan strikke og hekle litt, men orker liksom ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser denÅå skulle ønske jeg hadde tålmodighet til håndarbeid... Hadde kanskje vært noe når når jeg sitter mye i ro... Jeg kan strikke og hekle litt, men orker liksom ikke![]()
godt å få for lenget den da! Håper du klarer det du har som målDa forlenget jeg 60% sykmeldingen min, og fikk beskjed om å få tak i krykker for bekkenet. Kan også ringe når som helst for å få forhøyet sykmeldingsprosenten.
Så krysser fingrene for at jeg greier dette i fem arbeidsuker til + påsken.. Da får jeg praksisen min godkjent og kan konsentrere meg om oppgavene jeg skal skrive.
Så braDa forlenget jeg 60% sykmeldingen min, og fikk beskjed om å få tak i krykker for bekkenet. Kan også ringe når som helst for å få forhøyet sykmeldingsprosenten.
Så krysser fingrene for at jeg greier dette i fem arbeidsuker til + påsken.. Da får jeg praksisen min godkjent og kan konsentrere meg om oppgavene jeg skal skrive.
Hva hekkler du?![]()
så koseligHar hekla et par babybooties så gjør et forsøk på å hekle ei lue som passer til![]()
hordan påskepynt skal du lage?tenkte å lage litt lamme snuppa
![]()
så koseligbilde?
supertSkal sette på knapper først, så skal jeg ta bildeMå bare en liten tur ut i stallen først.
Jeg skal også prøve å få forlenga sykemelding idag.. blir jo aldri friskskal egentlig på jobb i mårra, men kroppen min har veldig lite lyst.. det som er dumt er at alt dette styret med sykdom og sykemelding og tull gjør at jeg blir lettere deprimert, og når jeg i utgangspunktet var medisinert for depresjon da jeg ble gravid så hjelper det ikke akkurat på formen.. blæææ..
![]()
Det er jo lov å "få det ut" her også daIdag er jeg i skikkelig dårlig humør! Ordentlig dritthumør
Burde egentlig ikke være her inne, men prøver jo å hjelpe til med innlegg![]()
Ååå.. jeg vil også lære å hekle..Har hekla et par babybooties så gjør et forsøk på å hekle ei lue som passer til![]()