Skravletråd 6. mars

Åå skulle ønske jeg hadde tålmodighet til håndarbeid... Hadde kanskje vært noe når når jeg sitter mye i ro... Jeg kan strikke og hekle litt, men orker liksom ikke:p
Ser den:) har ikke gjort noe etter babydressen:o kommer etterhvert:)

Da forlenget jeg 60% sykmeldingen min, og fikk beskjed om å få tak i krykker for bekkenet. Kan også ringe når som helst for å få forhøyet sykmeldingsprosenten.

Så krysser fingrene for at jeg greier dette i fem arbeidsuker til + påsken.. Da får jeg praksisen min godkjent og kan konsentrere meg om oppgavene jeg skal skrive.

Da forlenget jeg 60% sykmeldingen min, og fikk beskjed om å få tak i krykker for bekkenet. Kan også ringe når som helst for å få forhøyet sykmeldingsprosenten.

Så krysser fingrene for at jeg greier dette i fem arbeidsuker til + påsken.. Da får jeg praksisen min godkjent og kan konsentrere meg om oppgavene jeg skal skrive.
godt å få for lenget den da! Håper du klarer det du har som mål:)

Så bra:) håper virkelig du klarer praksisen!:)

Takk, jenter. Ja, håper på at jeg greier dette.. Vil ikke utsette alt et år til!

hordan påskepynt skal du lage?:) tenkte å lage litt lamme snuppa:)

Har kjøpt noen små påskeegg som jeg skal gjøre personlige ved å male og feste bånd, blomster og stas på. Så skal jeg male navn på dem og fylle med godteri. Det blir f.eks eksklusiv sjokolade til mormor og hello kitty til niese :)

Jeg skal også prøve å få forlenga sykemelding idag.. blir jo aldri frisk :( skal egentlig på jobb i mårra, men kroppen min har veldig lite lyst.. det som er dumt er at alt dette styret med sykdom og sykemelding og tull gjør at jeg blir lettere deprimert, og når jeg i utgangspunktet var medisinert for depresjon da jeg ble gravid så hjelper det ikke akkurat på formen.. blæææ.. :(

Uff,kjenner til det der. Ikke noe godt å ha det sånn.
Jeg er allerede 50% sykemeldt og jobber kun 2 dager i uka. Kjenner på kroppen at det hadde vært deilig å være hjemme med forkjølelsen i dag,men har jo ikke feber så da får jeg dra på jobb.
Har dårlig samvittighet nok fra før for at jeg er sykemeldt. Ikke fordi jeg belaster jobben så veldig med det,men fordi jeg ikke er så sliten lenger. Føler jeg er hjemme uten grunn nå. Uff.
SSRI har jeg ikke gått på siden før junior,men det var en ekstra påkjenning å være gravid og hormonell og i tillegg disponerert for depresjon - uten medisin. Men det gikk nå bra det også.

I dag er ungene i barnehagen, og det er så godt å kunne sitte litt i godstolen uten å bi stressa :)

Vi er fortsatt hos svigermor. Ho har lagt seg da:p <3 TV!

Har hekla et par babybooties så gjør et forsøk på å hekle ei lue som passer til :)
Ååå.. jeg vil også lære å hekle..
Jeg driver egentlig å strikker en babydress, men driver med ryggen nå, rillestrikk sååå langt.. orker ikke =P Hehe.. så den får ligge litt halvferdig til jeg plutselig får ånden over meg igjen.. =)

Har en merkelig smerte nederst på magen. På høyre side...tar seg opp i smerte kjenner jeg. Kjennes ut som betennelse i keisersnittsåret når jeg hadde det. Det brer seg liksom. Gud bedre så vanskelig å forklare :confused:

Noen fler som har hatt rare smerter??

Back
Topp