Skravletråd 6 juli

FirstTime

Elsker forumet
..:::God natt og god morgen:::..

Da var dagens første bebis født: Gratulerer mandarin!!!!

Tør jeg gjette så kommer det vel en til idag..hehe...her går det unna!!Klarer nesten ikke henge med hvem som er på føden og hvem som sitter hjemme på "vent jeg"....

Selv får jeg ikke sove pga varmen..Får sånn svie inni hender og ben....la en kald klut under potene nå...ah..pssssssssss....godt ;)er vel ødemet som gjør meste jobben der...[&:]

Synes jo godt det kan bli litt kjøligere jeg dah...tenker på stakkars gamle mennesker og....oss da seff! hehe. Når jeg var innom sykehuset idag sa legen det var mange gravide som slet nå med 30 gr i skyggen! Var endel fall ulykker og slikt, man blir jo litt swingstang dah[:D] legen lo da jeg fortalte om mitt fall...med foten nedi doen... (eh..han lo for han viste jo det gikk bra)...vi blir jo litt klønete da og kanskje søte i andres øyne?? [:D]

Brum brum...ikke mye liv her nå gitt.....ligger alle sover? ligger dere glor i taket og venter på neste rie?? Spent selv i natt..har hatt fire netter med kynnere....så kommer vel om par timer...as usual

Her sitter jeg da nerden ..ingen prate med..alle sover..JEG ER VÅKEN..og tissenøden...IGJEN!

Jeg er våken jeg vet du...  .. Har akuratt tatt nybakte brød ut av ovnen.. begynte litt seint å bake, men jeg får jo ikke sove likevel så hvorfor ikke. . . deilig med ferskt brød til frokost[:D]

huff.. jeg burde vel sove, skal til jordmor om noen timer.. har jo termin i dag[:)] Lurer på hvordan det går.. Hun kan vel ikke hjelpe meg med å få fødselen i gang.. må vel vente tålmodig ja...

Er her jeg også.. jeg sitter å teller å teller, hehe!!
Det er nok mange gravide som sliter om dagen ja, sliter skikkelig selv i denne varmen =/
NÅ begynner riene å ta seg litt opp, kommer mere med 5 minutters mellomrom å er vondere nå... Håper vi kan dra på føden før det er morran!

Hei AB!

Er jo noen jordmødre som sjekker om du har modnet da. Min vil ikke gjøre det. aner ikke hvorfor jeg..hun er litt gammeldags tror jeg. Har du noen "tegn" om dagen da?  Får jo stadig høre att man ikke skla vente sånn på fødetegn..da det er opp og ned om man får det. Men forstå jo det er det vanligste få forsvarsler...

Jeg er brødfan! Har en brødmaskin selv. Den har stått i ro noen mnd da jeg spiste meg litt lei. men tror nok den skla frem snart ja.... blir jo så viktig få i seg masse korn og grovt brød nå man skal amme[;)] everything for the litle one..

ORIGINAL: linitus

Det er nok mange gravide som sliter om dagen ja, sliter skikkelig selv i denne varmen =/
NÅ begynner riene å ta seg litt opp, kommer mere med 5 minutters mellomrom å er vondere nå... Håper vi kan dra på føden før det er morran!

sjekk "ri" tråden din....venter spent på svar serru..hihi ..ehh jeg mener raghnild sin ri tråd der du har skrevet

Hei AB!

Er jo noen jordmødre som sjekker om du har modnet da. Min vil ikke gjøre det. aner ikke hvorfor jeg..hun er litt gammeldags tror jeg. Har du noen "tegn" om dagen da? Får jo stadig høre att man ikke skla vente sånn på fødetegn..da det er opp og ned om man får det. Men forstå jo det er det vanligste få forsvarsler...

Jeg er brødfan! Har en brødmaskin selv. Den har stått i ro noen mnd da jeg spiste meg litt lei. men tror nok den skla frem snart ja.... blir jo så viktig få i seg masse korn og grovt brød nå man skal amme everything for the litle one..

hei du[:D]

Håper min jordmor vil sjekke da.. Slimproppen gikk jo her på søndag, men har skjønt at man kan risikere å måtte vente en stund selv om den har gått... Mens smertene er blitt verre i det siste, vondere... og jeg har masse kynnere.. men vi får sjå..

Hva med deg FirstTime, skjer det saker og ting hos deg?? forresten må jeg bare si at Juliana er et nydelig navn[:D] 

Brødbakemaskin er saker ja.. fikk en til bryllupet.. har brukt den mye, men i det siste har jeg bakt brødet i ovnen jeg... ...[:)]

ORIGINAL: FirstTime

sjekk "ri" tråden din....venter spent på svar serru..hihi ..ehh jeg mener raghnild sin ri tråd der du har skrevet

Har kommet svar nå =P

Er jeg litt frekk nå når jeg beveger meg inn på juliforumet selvom jeg egentlig tilhører i august?
Første ul-terminen min er jo 28 juli, så hører litt til her inne.

ikke frekk i det hele tatt.. bare koselig med flere folk[:D] (spesielt natteranglere[;)])
Velkommen hit er du!!

Er du rar! Vi trenger Mirakler her![;)] hihi! Velkommen skal du være....store sjanser du havner i juliklubben når du begynner vanke her [:D] Storken flakser bra her om dagen...

ORIGINAL: AB

Hei AB!

Er jo noen jordmødre som sjekker om du har modnet da. Min vil ikke gjøre det. aner ikke hvorfor jeg..hun er litt gammeldags tror jeg. Har du noen "tegn" om dagen da? Får jo stadig høre att man ikke skla vente sånn på fødetegn..da det er opp og ned om man får det. Men forstå jo det er det vanligste få forsvarsler...

Jeg er brødfan! Har en brødmaskin selv. Den har stått i ro noen mnd da jeg spiste meg litt lei. men tror nok den skla frem snart ja.... blir jo så viktig få i seg masse korn og grovt brød nå man skal amme everything for the litle one..

hei du[:D]

Håper min jordmor vil sjekke da.. Slimproppen gikk jo her på søndag, men har skjønt at man kan risikere å måtte vente en stund selv om den har gått... Mens smertene er blitt verre i det siste, vondere... og jeg har masse kynnere.. men vi får sjå..

Hva med deg FirstTime, skjer det saker og ting hos deg?? forresten må jeg bare si at Juliana er et nydelig navn[:D] 

Brødbakemaskin er saker ja.. fikk en til bryllupet.. har brukt den mye, men i det siste har jeg bakt brødet i ovnen jeg... ...[:)]

har da begynt på noen som jeg tror er kynnere. Pluss att jeg nok blir ignagsatt rett over termin hvis ikke noe skulle skjer, om to uker, for bebisen er ca fire kilo allerdere!!

Du...har du en god oppskrift på brød jeg kan lage i maskin eller? er litt lite kreativ til tider...har putta oppi noe valnøtter..det er godt synes jeg..og linfrø...

hmm.. god oppskrift[8|]
Når jeg bakte i brødbake maskinen brukte jeg bare en oppskrift fra den boka som fulgte med..
å det brødet jeg har bakt i dag er "jukse- brød".. solsikkebrød i ferdigpose.. det er super godt..

Beklager å ikke kunne hjelpe... men linfrø er jo veldig godt i brød da!!

ORIGINAL: AB

hmm.. god oppskrift[8|]
Når jeg bakte i brødbake maskinen brukte jeg bare en oppskrift fra den boka som fulgte med..
å det brødet jeg har bakt i dag er "jukse- brød".. solsikkebrød i ferdigpose.. det er super godt..

Beklager å ikke kunne hjelpe... men linfrø er jo veldig godt i brød da!!

men da prøver jeg meg på solsikke brød i pose en dag jeg vettu :) Må kjøpe form dah....men det er jo kjekt. For er vel nå jeg skal bli skikkelig husmor [&:] MÅÅÅ jo ha brødform da...

hmm.. lurer på om jeg skal prøve å sove litt..
Men er nok tilbake om ikke alt for lenge kjenner jeg kroppen min rett...

kanskje vi sees?

Ha en god natt dere som fortsatt er her[:)]

Prøve selv jeg....er vel tilbake om to tre timer tenker jeg... forhåpentligvis med kynner!

Da går jeg på dossen og så ned i loppekassa!

Natti

Skal alle sove nå da.. buhu..jeg blir sittende her helt aleine jeg da!
Jeg har prøvd å få sove litt, men jeg klarer ikke, er kjempe trøtt, men huff det funka dårlig, riene blir vondere når jeg ligger

klarte ikke legge meg enda..sitter småler..inne på kk sin side...se tråd jeg har laget..driver tuller med bilder...

lagde en kul sveis nå men fikk ikke ut bilde..

Hehe, skulle gjerne gått inn der, men er redd for at hvis jeg prøver så bryter datan min sammen, den orker ikke no de, er så gammel... hvis det blir for mye jobb for den så går den i dvale, "kjekk data" da, hahaha...NOT
Nå har jeg hatt rier i 5 timer , snart 6 timer faktisk... å de siste gangene nå har det vært 4 minutter i mellom, merker at taka begynner å komme i ryggen å nå, må vel snart være reise klar da...

Har du pakka sykehus baggen FirstTime???
Hva har du pakka med???

Hehe, skulle gjerne gått inn der, men er redd for at hvis jeg prøver så bryter datan min sammen, den orker ikke no de, er så gammel... hvis det blir for mye jobb for den så går den i dvale, "kjekk data" da, hahaha...NOT
Nå har jeg hatt rier i 5 timer , snart 6 timer faktisk... å de siste gangene nå har det vært 4 minutter i mellom, merker at taka begynner å komme i ryggen å nå, må vel snart være reise klar da...

Har du pakka sykehus baggen FirstTime???
Hva har du pakka med???

ojda jenta! Du...du får en bebis født idag du altså......6 juli.... høres veldig sånn ut dah. Har du ikke pakket så pakk litt nå du mor[;)]  .....Jeg har pakket en bag med bebiting, dvs klær bleier,teppe,stelleting. og en bæg til meg med med noe skift...endel truser..bind..dusjsaker..og så må jo toalettsaker nedi. Ellers har jeg slengt oppi noen New engergi bars, druesukker, og energi drikk, kamera, varmeputer, massasjeolje, skrivebok...klær pakker jeg samme dagen jeg reiser..driver bare bruker det jeg legger oppi hele t iden. Har jo minimalt med klesutvalg nå..

Mulig jeg glemte nevnet noen ting nå men..var vel det grøftse..

Men du jenta...jeg krysser fingre for att det skjer noe hos deg jeg nå når jeg tusler i senga..fikk litt sjokk nå..klokka går mot fire! Legger jeg meg ikke blir jeg ikke trøtt heller altså

Blåse blåse fødestøv til deg ::::.....:::...::::...:::: pohhhh!

Lykke til og takk for nattpraten[:D]

Back
Topp