Skravletråd 6 juli

ORIGINAL: FirstTime

Men du jenta...jeg krysser fingre for att det skjer noe hos deg jeg nå når jeg tusler i senga..fikk litt sjokk nå..klokka går mot fire! Legger jeg meg ikke blir jeg ikke trøtt heller altså

Blåse blåse fødestøv til deg ::::.....:::...::::...:::: pohhhh!

Lykke til og takk for nattpraten[:D]

Joda jeg har pakka... var bare litt nysgjerrig på hva du hadde pakka, alle tar med forskjellig, har vel egentlig pakka stort sett det samme som deg jeg =)
Håper det skjer noe mere her... skal snart ringe sykehuset. skulle virkelig ha sovet litt nå kjenner jeg, men men det klarer jeg jo ikke så!!!
NAtta da til dere som får sove!

Og der va alle i seng....Eg he rett og slett ikkje sove någe særlig i natt....Blir heilt galen i denne varmen.He ikkje tall på alle dei gongene eg he vore i dusjen og satt meg te tørk i viftå ittepå....SÅÅÅÅ varmt,samboer som snorke ,blir gal......

Hei hei. Idag skal jeg til sverige med svigermor og vordende oldemor, skal se om jeg finner noe mere duppeditter til babisen. har jo ingen tegn på at fødsel er nært forestående og det er jo enda 3 uker til termin, så jeg regner med det går greit å dra. så den som lager oppropstråd-jeg er her enda, bare ikke på nett i dag.
Ha en fin dag alle sammen.

God morning ladies [:D]

Da er jeg en kjapp tur innom igjen før jeg skal begynne på badet...
Jeg kan snart begynne å jobbe med oppussing av bad jeg nå..-for har jo faktisk gjort det meste selv [:)] - da får vi hvertfall noe å være ordentlig stolt av da [:D]

I dag kommer en som skal hjelpe oss med flisene, så det blir bra [:D]

Våknet i dag tidlig med skikkelig mensenmurring i magen og ryggen, og de kom i tak..-så da ble jeg redd ting skulle skje her..Men, når jeg sto opp så ble det borte..[&:] Var vel bare kroppen som ville tulle litt med meg da..
Egentlig er det helt greit, har funnet ut at han må vente til neste uke med å komme..-for jeg trenger en uke på å samle masse energi til fødselen [;)]

Håper dere andre har det bra i dag, ser ut som det kommer til å bli litt kjøligere i dag, og da blir vel mange av dere glade [:D]

Sender litt fødestøv til AB og Linitus [:D]

Og gratulerer med babyen, Mandarin [:D]

Herregud, er det bare jeg som ikke har kjent mensenmurringene og tak?? Den ene etter den andre her får det jo [:@][:@]
Synes det er på tide jeg kanskje kunne fått en følelse av at jeg kanskje nærmet meg også!! Kanskje ikke jeg gjør det? Kan jo være for alt jeg vet opp til to uker igjen? aarrrghh.... Har termin i morra, så det hadde jo vært ok og vite at jeg i hvert fall var i nærheten!!!

Tjoho...

Alle føder jo nå nesten , ja uten om den hardet kjerne som holder igjen litt [;)][;)]

Jeg skal ut å shoppe siste finish for meg og baby.. Må ha noen gode truser til sykehuset... Babyen må jo få noe klær å ha på seg også... [:)][:)] Gleder meg..

Ha en fin dag jenter i varmen, skal hold emeg inne på et kaldt kjøpesenter jeg.. Orker ikke pese ute i dag...

Lykke til dere alle med ting på gang...[;)][;)]

Goooodmorgen alle sammen!! Eller, eh, er kanskje ikke morgen lenger nå? Har sovet sååååå lenge i dag, og det var deilig [:D]. (Er allikevel trøtt i trynet da.....???)

Planer for i dag? Absolutt ingenting, og det er faktisk ganske herlig. Mye man burde gjort, men i dag skal jeg ha hvile-dag [:)]. Kommer vel til å være mye inn på bv, om jeg kjenner meg selv rett [8|]. Blir vel et par fødsler i dag, og da må man følge med, vettu [:)]...... For hver baby som blir født her inne, lengter jeg desto mer etter å hilse på den lille jenta i magen min, merker jeg blir mer utålmodig her [&:]. Kom lille venn, og hilse på.....[:)]

Lykke til til dere med kynnere og rier og andre fødselstegn, og til alle oss andre, -hold ut!! [8|] ække lenge igjen nå!!!

Sko ønskt eg au hadde enegi te å pussa opp litt,eller ta en tur te sverige....Handla masse snop,jummy in my tummy...Kjedelig når det e så varmt utr og en ikkje orke å bevega på seg[:(][:(]Dumt å klaga når det endelig e litt godvær,men sko heller budd nere med sjøen når det e så varmt som nå.......puh..

nå har jeg virkelig fått vann i beina mine også...[&:]

Er ikke så ille, men ser det faktisk, og så får jeg ikke på meg slippersene mine [&:]
Men, det er kanskje fordi jeg ikke sitter noe særlig i løpet av dagen, bare flyr rundt og styrer og ordner.....????
Også så varmt som det er både inne og ute....

Tjohei.. Da var jeg tilbake fra shopping...

Fått tak i så mye til den lille, blir bare nøytrale klær da enda siden vi ikke aner kjønnet( selv om jeg er sikker på det er jente inni meg[;)]) . Alt er klart så nå kan den bare komme å hilse på mamma og pappa og storesøster så klart... Gleeeder meg sånn til nurket er ute... Ikke så lenge igjen nå... [;)][;)]

Linitius og Lindlidoo: samarbeider dere eller? [:D]gud gikk i surr her nå..like navn og samme bilde jooo! Tror jaggu jeg har surra hele veien her jeg nå...*skru vifta på hakk 3*

heisann jenter...

Nå har jeg vært hos jordmor og på handletur..
Jordmor mente at det ikke kunne være mange dagene før fødselen var i gang.. hun mente at jeg burde få baby i løpet av helga, men hun kunne selvfølgelig ikke garantere noe.. ... Men det var visst ikke plass til mer baby i magen min.. den er såpass stappa nå at babyen har bare en ting å gjøre å det er komme ut.. så jeg håper jo at ho har rett i det[:D] (hvis ikke blir jeg nok litt skuffa, men skal prøve å ikke ha altfor høye forhåpninger...)...

har det skjedd noe her inne i dag mens jeg har vært borte?? noen flere juli - babyer som er kommet??

ORIGINAL: AB

heisann jenter...

Nå har jeg vært hos jordmor og på handletur..
Jordmor mente at det ikke kunne være mange dagene før fødselen var i gang.. hun mente at jeg burde få baby i løpet av helga, men hun kunne selvfølgelig ikke garantere noe.. ... Men det var visst ikke plass til mer baby i magen min.. den er såpass stappa nå at babyen har bare en ting å gjøre å det er komme ut.. så jeg håper jo at ho har rett i det[:D] (hvis ikke blir jeg nok litt skuffa, men skal prøve å ikke ha altfor høye forhåpninger...)...

har det skjedd noe her inne i dag mens jeg har vært borte?? noen flere juli - babyer som er kommet??

ÅÅ heldig du som snart får treffe nurket ditt.. Herlig... Men så er du litt lenger på vei enn meg også, så da er det greit[;)][;)][;)]

Håper at jordmor har rett da... Krysser fingre og tær for deg og for at den lille snart kommer..

Masse lykke til...[:)]

Back
Topp