Skravletråd 5.mars

Tør ikke sende dem i barnehagen før regninga er betalt :( Men til fredag skal alt være på rett kjør igjen :) Men ser de savner barnehagen da...jaja, sånn er nå livet

Nei men kjære søte deg! Send nå ungane i barnehagen! :) Det er ingen av de som jobber der som vet at dere ikke har betalt, kun styrer i barnehagen vet dette og jeg tipper at om hun er der så kan du forklare situasjonen uten at det blir noe problem! Ungene har godt av barnehagen, og du har godt av og få slappa av litt:)

Nei men kjære søte deg! Send nå ungane i barnehagen! :) Det er ingen av de som jobber der som vet at dere ikke har betalt, kun styrer i barnehagen vet dette og jeg tipper at om hun er der så kan du forklare situasjonen uten at det blir noe problem! Ungene har godt av barnehagen, og du har godt av og få slappa av litt:)

Har prøvd å få tak i kontordama siden i går, men kommer bare til telefonsvarer. Lagt igjen beskjed, men hun ringer ikke opp igjen. Men skal jeg plage styrer med dette da? Vil ha samtykke til å sende barna før jeg dukker opp med dem :(

Kan hende jeg kåler til dette no vannvittig, men graviditet + jeg= for mye hormoner og følelsesutbrudd :sad010

du kan tryft levere. Om de hadde hatt planer om å si opp plassen deres hadde dere hvis dette og dere hadde fått en oppsigelses dato;)

Har prøvd å få tak i kontordama siden i går, men kommer bare til telefonsvarer. Lagt igjen beskjed, men hun ringer ikke opp igjen. Men skal jeg plage styrer med dette da? Vil ha samtykke til å sende barna før jeg dukker opp med dem :(

Kan hende jeg kåler til dette no vannvittig, men graviditet + jeg= for mye hormoner og følelsesutbrudd :sad010

Seng ungane i barnehagen:) Om du føler at du må få tilaltelse til og komme med barna, så ringer du styrer ja! :) Forklar situasjonen og at du ikke får tak i kontordama. Kan garantere deg at det ikke kommer til og være noooe problem! :)

Er på jobb og venter på at arbiedslysten skal komme strømmende....

Den kommer nok ikke :p Hehe.

jeg bruker syyyykt mye tid på babyverden de dagene jeg er på jobb merker jeg.. Resultater der etter. Ingen bonus på denne dama denne mnd :p

Jaaa.. Det er bare det at jeg og samboeren min jobber på samme plassen, så jeg føler veeldig på at jeg reiser så lenge han ikke er her.. Om du skjønner..

Hahah! Akkurat ja, det er sånn jeg følte med hu kjærring jeg gikk til. Så nå har jeg atter en gang gitt opp, og "tar det seinere". :p

Ja,ser den.. men er du syk så må du jo dra..
Ja det er like greit å gi opp litt om man ikke finner noen som er bra. For da er det jo ikke noe poeng uansett.
Og skal man få henvisning fra lege så tar det jo gjerne evigheter i kø uansett.

Ja,ser den.. men er du syk så må du jo dra..
Ja det er like greit å gi opp litt om man ikke finner noen som er bra. For da er det jo ikke noe poeng uansett.
Og skal man få henvisning fra lege så tar det jo gjerne evigheter i kø uansett.

Ja jeg reiser hjem nå straks, orker ikke mer. Magen vreeenger seg i alle rettninger her.. Har hvertfall gjort et tappert forsøk da! Hehe...

Dere har sikkert også 3 mnd oppsigelsestid i bhg.. Det er gensidig. Og det gjelder da fra du får brev om at plassen er sagt opp. Så ingen fare.. Jeg er nå fremdeles helt sikker på at bhg ikke sier opp plassen så raskt uansett! =)

Sånn! Da var vi i gang igjen.
Nå skal jeg i butikken og kjøpe bananer og gjenta frokosten fra i går ;)
Og siden jeg har blitt verre av forkjølelsen og tett i nesa og syns litt synd på meg selv så skal jeg kjøpe wienerbrød også :p
Så blir det vel mer klesbretting mens jeg ser på stargate. Og så må jeg sette meg ned og skrive litt. Skal til psykolog etterpå for første gang på flere år. Må notere litt så jeg vet hvor jeg skal begynne hen og ikke glemmer noe jeg skulle ha sagt.
Gru/gleder meg :)

Hva skal/gjør dere i dag da?

Lykke til hos psykologen :) utrolig viktig med en god psykolog som man "klikker" med :) Jeg har vært borti alt fra elendige til knallgode, så det er bra at du fant en god en :) Ble sendt til PPT-psykolog av rådgiver på vgs, og det beste han kunne si til meg var "tror du ikke du overdriver litt nå?" da jeg skulle forklare angsten min.. Endte med at jeg gikk gråtende derifra midt i timen og han så meg aldri igjen :P Fikk heldigvis komme på VOP da selv om jeg var bare 17 :)

Forresten.. Hvorfor kontakter du ikke ped.leder på avdelingen? Hun/han kan også helt sikkert hjelpe deg, om ikke annet berolige deg! Bare forklar situasjonen og hun/han vil helt sikkert veilede deg videre til den personen som kan hjelpe deg =)

Endelig en hjemmedag her.. ble sykemeldt 50% igår, så idag er det en etterlengta hviledag. Det var IKKE poden enig i, han skulle ihvertfall IKKE i barnehagen... Gråt sine modige tårer når mamsen gikk fra han.. Det synes jeg er kjipt.. Da blir liksom ikke starten på dagen særlig grei..
Anyway- her skal det brettes, vaskes og ryddes i klær, og så skal sofaen studeres i nøye lange øyeblikk! :)

Tør ikke sende dem i barnehagen før regninga er betalt :( Men til fredag skal alt være på rett kjør igjen :) Men ser de savner barnehagen da...jaja, sånn er nå livet
Bare å sende de i bhg ! :) Skal mye til for at de mister plassen sin pga ubetalt regning tror jeg ! Har går bhgregninga til purring nesten hver mnd! :) Etter det er det jo inkasso også kommer det sikkert til fare for å miste plass lenge etter der igjen :) Er jo kommunen som styrer med den regninga ! Så bhg vet ikke at den ikke er betalt vil jeg tro :)
Her er barna levert, jeg har laget meg frokost og koser meg med den og tvn/(datan) ;) Etterpå skal jeg støvsuge og vaske gulv tenkte jeg før jeg skal prøve meg på kaka dem lagde på God morgen norge igår ! Oppnedkake med vaniljekrem ! Den så så god ut :);)

Lykke til hos psykologen :) utrolig viktig med en god psykolog som man "klikker" med :) Jeg har vært borti alt fra elendige til knallgode, så det er bra at du fant en god en :) Ble sendt til PPT-psykolog av rådgiver på vgs, og det beste han kunne si til meg var "tror du ikke du overdriver litt nå?" da jeg skulle forklare angsten min.. Endte med at jeg gikk gråtende derifra midt i timen og han så meg aldri igjen :P Fikk heldigvis komme på VOP da selv om jeg var bare 17 :)

Herregud sånne skolepsykologer altså..
Trur han jeg prata med bare hadde utdannelse innen kjærlighetssorg og forventningspress,standard ungdomsproblemer liksom :p

Jepp jeg ble også henvist selv om jeg bare var 17. Det tror jeg var veldig lurt,for jeg trengte å bli tatt på alvor og bli behandla som et voksent menneske. Ikke noe sånn "klappe på hodet,livet blir bedre når du blir stor"

Her var vi oppe i 6 tiden og "lyyys" våken, hvertfall gutten ;) Så vart det frokost etterhvert, kjøre til barnehagen, og så videre til jobben for å få vite at jeg først må til NAV å så kan jeg komme med papirene igjen.. Lettvint :D Så for jeg på butikken og handlet litt, vart super trøtt og kjørte hjem, så da sitter jeg her og lurer på om jeg skal prøve å sove litt :)

Dere har sikkert også 3 mnd oppsigelsestid i bhg.. Det er gensidig. Og det gjelder da fra du får brev om at plassen er sagt opp. Så ingen fare.. Jeg er nå fremdeles helt sikker på at bhg ikke sier opp plassen så raskt uansett! =)

Dette stemmer ja! Hvis du ikke har fått brev, så har du fortsatt plassen! Barnehagen får da brev samtidig som deg. Er nemlig kommunen som sier opp plassen, selve barnehagen har ikke noe med ubetalte regninger å gjøre.

Da har jeg prata med styrer i barnehagen, og barna får lov å komme som normalt :)

Var helt fryktelig å forklare situasjonen, men det gikk seg til. Har fått betalingsfrist til fredag :D

Tusen takk til dere som har prøvd å berolige og forklare Hormonella (altså meg) at dette ville gå bra :)

OG til hva jeg skal i dag, skal straks avgårde til min andre akupunkturtime! Blir spennende. Skal sette nåler på den delen som er mest vondt...auau.....

OG til hva jeg skal i dag, skal straks avgårde til min andre akupunkturtime! Blir spennende. Skal sette nåler på den delen som er mest vondt...auau.....

Den delen som er mest vondt er.. ? :)
Min akupunktør er for feig til å sette nåler på gravide :P

Back
Topp