Skravletråd 5.mars

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Sånn! Da var vi i gang igjen.
Nå skal jeg i butikken og kjøpe bananer og gjenta frokosten fra i går ;)
Og siden jeg har blitt verre av forkjølelsen og tett i nesa og syns litt synd på meg selv så skal jeg kjøpe wienerbrød også :p
Så blir det vel mer klesbretting mens jeg ser på stargate. Og så må jeg sette meg ned og skrive litt. Skal til psykolog etterpå for første gang på flere år. Må notere litt så jeg vet hvor jeg skal begynne hen og ikke glemmer noe jeg skulle ha sagt.
Gru/gleder meg :)

Hva skal/gjør dere i dag da?

Hm! Wienerbrød!

Jeg er på jobb idag, men her blir jeg ikke lenge for jeg starta dagen med og spy i vasken. Rakk ikke inn på do gitt!!

Lykke til hos psykologen, håper du får en du passer sammen med :)

Ååå Wienerbrød hadde vært fantastisk godt, må nok bake etter jobb idag :)
Her er det jobb og så fysioterapi grunnet bekkenlåsninger, ikveld blir det siste kurskveld med hunden :)

Her inne må jo de beste husmødrene i Norge være samla. Jeg kan IKKE bake wienerbrød. :p

Føler meg litt utenfor denne husmorsonen dere er inni. :p

Sånn! Da var vi i gang igjen.
Nå skal jeg i butikken og kjøpe bananer og gjenta frokosten fra i går ;)
Og siden jeg har blitt verre av forkjølelsen og tett i nesa og syns litt synd på meg selv så skal jeg kjøpe wienerbrød også :p
Så blir det vel mer klesbretting mens jeg ser på stargate. Og så må jeg sette meg ned og skrive litt. Skal til psykolog etterpå for første gang på flere år. Må notere litt så jeg vet hvor jeg skal begynne hen og ikke glemmer noe jeg skulle ha sagt.
Gru/gleder meg :)

Hva skal/gjør dere i dag da?

Lykke til hos psykologen! =) Greit å være litt forberedt sikkert ja =)
I dag MÅ jeg rydde scrapperommet!! Også må jeg brette en haug med klær og henge opp nye!! Ellers blir det rolig dag tenker jeg.. Tror kanskje mamma og bestemor kommer en tur i ettermiddag.. Hvis ikke vurderer jeg å reise på vinterlydkonserten som er her i Gjøvik i dag =)

God Morgen :D

Masse lykk til hos psykologen <3

Ååh, wienerbrød hørtes helt himmelsk ut akkurat nå !! ' hmmm, bake i morgen æ truuu..

Her skal jeg snart koke meg egg til å ha på skiva til frokost, så blir det å planlegge resten av prosjektet å tulle med tuppa som flyr rundt her :P

Her inne må jo de beste husmødrene i Norge være samla. Jeg kan IKKE bake wienerbrød. :p

Da er vi to! Er mye jeg heller kan gjøre en å stå på kjøkkene, der forsvant mine husmorevner:o

Hm! Wienerbrød!

Jeg er på jobb idag, men her blir jeg ikke lenge for jeg starta dagen med og spy i vasken. Rakk ikke inn på do gitt!!

Lykke til hos psykologen, håper du får en du passer sammen med :)

Uff da.. kom deg hjem og legg deg! ;)

Det er nettopp det,jeg vet jeg får en bra psykolog for det er hun jeg har gått til før og hun er fantastisk! Har bare gitt opp å prøve å finne noen andre. Hun er privat og dyr,men det får bare være,for hun er best :)

Akkurat wienerbrød er ikke noe jeg baker,men jeg har gjort det på skolen. Det er faktisk ikke så vanskelig,bare mye kjevling. Og så ser man plutselig alle kaloriene :p

nei, skal jeg spise frokost a tru? Ungene er ferdig med både morgenstell og frokost, så da må vel mamma`n også komme i gang. Huff, skulle ønske gubben ikke jobba 12 timers skift i dag og i morra :( Fra 08 til 20, hva er det for en arbeidstid? :confused: Jaja, må vel gjøre det beste ut av det

Uff da.. kom deg hjem og legg deg! ;)

Det er nettopp det,jeg vet jeg får en bra psykolog for det er hun jeg har gått til før og hun er fantastisk! Har bare gitt opp å prøve å finne noen andre. Hun er privat og dyr,men det får bare være,for hun er best :)

Ja jeg vurderer det sterkt. Itilegg til at samboeren min har hatt en forferdelig natt, så jeg kjenner at jeg heller vil være med han.

Så godt at du har noen du liker. Synd at du skal måtte betale for det, men det er jo veldig hipp som happ hva man får gjennom helsevesenet gitt. Ho jeg fikk sist var 4 år eldre enn meg. DET burde dem skjønt at ikke passa meg, etter så mye jeg har vært der oppe :p

nei, skal jeg spise frokost a tru? Ungene er ferdig med både morgenstell og frokost, så da må vel mamma`n også komme i gang. Huff, skulle ønske gubben ikke jobba 12 timers skift i dag og i morra :( Fra 08 til 20, hva er det for en arbeidstid? :confused: Jaja, må vel gjøre det beste ut av det

Åh fydda. Det hørtes slitsomt ut. Er ikke barna i barnehagen?

Uff da. Her begynner snuppa i bhg i mai mnd.

Så vi er sammen fra morgnen til rundt18 på kvelden da kommre pappan hjem fra jobb.
Så skjønner deg godt.

Jeg skal straks hoppe i dusjen, så skal jeg sette på øyevipper :D gleder meg :) såååååå deilig å slippe den mascaraen hver dag *glede*
Sååå får jeg oppdatere senere hva jeg skal videre for det vet jeg ikke enda :P

Ååh, si ifra hvordan det ble da! Jeg har også lyst og sette på øyevipper. :D

Ja jeg vurderer det sterkt. Itilegg til at samboeren min har hatt en forferdelig natt, så jeg kjenner at jeg heller vil være med han.

Så godt at du har noen du liker. Synd at du skal måtte betale for det, men det er jo veldig hipp som happ hva man får gjennom helsevesenet gitt. Ho jeg fikk sist var 4 år eldre enn meg. DET burde dem skjønt at ikke passa meg, etter så mye jeg har vært der oppe :p

Du må jo bare komme deg hjem når du spyr.. og hvis sambo trenger deg også så ville jeg dratt.

He he. Jeg har vært hos en skolepsykolog og det eneste fornuftige han gjorde var å henvise meg videre. Men det var jo veldig bra for han henviste meg til hu jeg skal til i dag :)

Og har vært hos ei annen da jeg gikk på folkehøyskole,men hu trur jeg hadde fått diplom i posten :p

Du må jo bare komme deg hjem når du spyr.. og hvis sambo trenger deg også så ville jeg dratt.

He he. Jeg har vært hos en skolepsykolog og det eneste fornuftige han gjorde var å henvise meg videre. Men det var jo veldig bra for han henviste meg til hu jeg skal til i dag :)

Og har vært hos ei annen da jeg gikk på folkehøyskole,men hu trur jeg hadde fått diplom i posten :p

Jaaa.. Det er bare det at jeg og samboeren min jobber på samme plassen, så jeg føler veeldig på at jeg reiser så lenge han ikke er her.. Om du skjønner..

Hahah! Akkurat ja, det er sånn jeg følte med hu kjærring jeg gikk til. Så nå har jeg atter en gang gitt opp, og "tar det seinere". :p

Back
Topp