skravletråd 4 mai

ORIGINAL: lalina

ja det er litt spennende detta, nå når vi nærmer oss, i hvilken rekkefølge kommer det til å skje. men eg blir vel sistemann tenker eg, for eg har jo bestilt 14 dager på overtid, men viss mannen min kommer hjem tidligere kommer eg til å gå å få slik modningsakepungtur

Ja, det hadde jo vært greitt da. Kommer han hjem akkurat to uker etter termin?

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Flori

regner med det kommer til å bli litt skravling her inne etter hvert som folk begynner å gå ut i permisjon. men det værste av alt er jo at når eg og irene29 går ut i permisjon har jo sikkert mange allerede fått, vi er litt treige av oss vi.

Er nok med dere jeg også da [8D], tenker vi er drittleie da. Kjipt å ha termin sååå sent da [8|]

Ja, ikke morro å være blant de siste. Men man skal aldri si at det blir de som har sist termin som blir senest å fø da.[;)]

nå fikk jeg sånn angst...
blir sikkert å gå over tia å vel så det...
blir vel ikke bryllup på meg[:(][:(]

Nei da, sånn må du ikke tenke Lisbeth!! Det går nok som planlagt skal du se!

når bryllupet er så er det 14 dager etter termin..
så får håpe[8|]

ja det er litt spennende detta, nå når vi nærmer oss, i hvilken rekkefølge kommer det til å skje. men eg blir vel sistemann tenker eg, for eg har jo bestilt 14 dager på overtid, men viss mannen min kommer hjem tidligere kommer eg til å gå å få slik modningsakepungtur

vist du har bestilt 14 dager overtid så kan du vel fikse sånn at jeg får 14 dager før...
eller????

ja det må no vel gå ann? forstår ikkje hvorfor det ikkje kan gå ann, men no er det berre det at eg sendte den søknaden på å få gå 14 dager på overtid for lenge siden, berre det ikkje blir noe tull da, viss den allerede er behandlet. veit ikkje hvor lang behandlingstid slikt har eg, kansje du er forsein? men vi kan jo prøve.

vist du har bestilt 14 dager overtid så kan du vel fikse sånn at jeg får 14 dager før...
eller????

Meg også 14 dager før, for jeg er lei allerede, orker ikke bli større nå [:(]

er ikke lei..
men hun kan godt komme like etter pinsen...[:D]

Herregud var jo så varmt idag, satt å peste i sola. Å jeg som tåler sol sååå bra. Hørte det skulle bli varmere ja [8D], hm.
Spioner ja [:D][:D][:D]

er så deilig å sitte i sola å svette..
men spørs jo hvordan jeg takler det nå da[8|]

Er så mange som er på siden her, men få som skriver [8|]

Ønsker de ikke å bli skravlehøner sammen med oss???[8D]

Hm kanskje vi ser farlige ut [8D]. Åh sendte mannen avsted for å kjøpe rød-brus, måtte bare plutselig ha [8D], håper han kommer snart før jeg dauer [:D].

Så snill han er.. hadde lyst på brus selv isted, men får nøye meg med juice når sambo er borte og ikke kan fikse sånt til meg. Orka ikke selv. [;)]

problemet er at eg ikkje veit når han kommer, men han er lovet å få komme hjem til den 28, men eg trur det ikkje før eg ser det. snakket med han på lørdag, nå gjør de det så dårligt at skal det fortsette slik kan eg vel vente han heim til jul, og så lenge klare eg ikkje å holde igjen.

eller????

ja det må no vel gå ann? forstår ikkje hvorfor det ikkje kan gå ann, men no er det berre det at eg sendte den søknaden på å få gå 14 dager på overtid for lenge siden, berre det ikkje blir noe tull da, viss den allerede er behandlet. veit ikkje hvor lang behandlingstid slikt har eg, kansje du er forsein? men vi kan jo prøve.

ja du får prøve så får vi se hva som skjer[:D][:D]
håper det ikke er for seint da...

Kanskje vi kan gjør en avtale om å føde på samme dag[8|]. F**N, fikk melding fra Knut: De er tomme for Rød-brus, ble cola istedet. Men jeg vil jo ha rød-brusa mi jeg [:(][:(][:(].

hva er det slags tull...
fri for rødbrus når flori vil ha det...[:@][:@]

eller????

Meg også 14 dager før, for jeg er lei allerede, orker ikke bli større nå [:(]

er ikke lei..
men hun kan godt komme like etter pinsen...[:D]

Ok da sier vi det, jeg føder først, så Lisbeth for ho skal i bryllup med babyen.

ja det hørtes bra ut...
da sier vi det sånn[;)]

Kanskje vi kan gjør en avtale om å føde på samme dag[8|]. F**N, fikk melding fra Knut: De er tomme for Rød-brus, ble cola istedet. Men jeg vil jo ha rød-brusa mi jeg [:(][:(][:(].

Æssssj!! Da må han kjøre til et anna sted og sjekke..[8D]

Herregud var jo så varmt idag, satt å peste i sola. Å jeg som tåler sol sååå bra. Hørte det skulle bli varmere ja [8D], hm.
Spioner ja [:D][:D][:D]

er så deilig å sitte i sola å svette..
men spørs jo hvordan jeg takler det nå da[8|]

Puh syns også det, men idag slet jeg selv om det var litt vind.

kanskje jeg får solstikk imårra jeg da...
å blir helt gal...
mohahahaha[:D][:D][:D]

problemet er at eg ikkje veit når han kommer, men han er lovet å få komme hjem til den 28, men eg trur det ikkje før eg ser det. snakket med han på lørdag, nå gjør de det så dårligt at skal det fortsette slik kan eg vel vente han heim til jul, og så lenge klare eg ikkje å holde igjen.

Dumt da.. frustrerende når man ikke har noen dato å komme konkret med. Men men... får håpe på det beste!

hva er det slags tull...
fri for rødbrus når flori vil ha det...[:@][:@]

vi skriver et felles klage brev til rød-brus produsenten og butikken som selger den, kan jo ikkje la gravide kvinner lide på denne måten, ærligtalt, må no være måte på......

nå ble jeg nysgjerrig, åssen rød brus er det??[8|]

Jeg vil gjerne legge inn en bestilling på føden en gang mellom 16 -25 juni. [:)]

Dumt da.. frustrerende når man ikke har noen dato å komme konkret med. Men men... får håpe på det beste!

jordmoren sa ho trodde at kroppen ville ordne opp i dette, og holde igjen, så lenge eg er så fokusert på at det ikkje skal skje noe før han kommer hjem, men viss lille jenta bestemmer seg en dag, "no e eg lei og gidd ikkje vente til pappa kommer" så er det ikkje så masse eg får gjort. trur ikkje de vil prøve å stoppe fødselen nå når eg er kommet så langt, berre på grunn av at pappaen ikkje er hjemme

Jeg vil gjerne legge inn en bestilling på føden en gang mellom 16 -25 juni. [:)]

jeg tar den gjerne litt før jeg...sånn mellom 5-10 juni....

mmm rødbrus det er godt det, har dere ikkje det i kristiansand?
jo må vel ha det når Flori har det?

mmm rødbrus det er godt det, har dere ikkje det i kristiansand?
jo må vel ha det når Flori har det?

jeg bor også i kr.sand,men vet ikke helt åssen rød brus dere snakker om [8|]
eneste rød brus jeg har smakt det er den de selger til jul.....[8|] 

Back
Topp