• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd 4.juni

ORIGINAL: Marihøne77

Oi, grattis til meg med 2500 da[;)][:D]

Ja, det så jeg akkurat, jeg også!!!

Grattis SKRAVLEHØNE77!!!

everonic: ser du er/var (?) logget på. Fikk du til det med avatarbildet eller ga du helt opp??? Jeg la ut noen instruksjoner til deg på den tråden fra i går, skjønner du [:)]

Go dag Juni-snupper!

ja Pia81 jeg støtter dine utsagn! Tenk om jeg hadde det like bra som i uke 28, gjennom hele siste trimester, da hadde jeg kunna gått gravid enno en stund... Men vil jo seff ha nurket mitt. Men du har noen bra poeng der! 

Ang, mensenmurringene... Hvor lang modingsprosess er det a, spørr min kjære sambo? Han håper vi kan instille oss at det skjer noe inne ei uke ... hahaha...[:D]

GRATULERER MED 2500 INNLEGG MARIHØNE!
Gleder oss til de 2500 neste...

ORIGINAL: carina82

Ang, mensenmurringene... Hvor lang modingsprosess er det a, spørr min kjære sambo? Han håper vi kan instille oss at det skjer noe inne ei uke ... hahaha...[:D]

Har lurt på det samme selv og spurte jm på kurs. Hun sa at det hos noen kan skje i løpet av en dag og hos andre igjen tar modninga av mormunnen flere uker... Nok en gang et upresist og lite praktisk nyttig svar... Kan de ikke gi oss info vi kan forholde oss til da???

ORIGINAL: BabyMama

ORIGINAL: carina82

Har lurt på det samme selv og spurte jm på kurs. Hun sa at det hos noen kan skje i løpet av en dag og hos andre igjen tar modninga av mormunnen flere uker... Nok en gang et upresist og lite praktisk nyttig svar... Kan de ikke gi oss info vi kan forholde oss til da???

Signerer... Alt er normalt, ingen fasit svar. Liker ikke å ha såå lite kontroll over ting jeg. Dårlig tid jeg er inne i nå...[:D]

gøy å lese fødsels historien din sunway.....det gikk raskt gikk[:D]

Ville bare innom og si hei!! Håper det popper ut noen flere barn her i juniklubben da  [:)]

Her poppes det bebier i ett sett. Akkurat som å poppe popcorn... [:D]

God morgen alle gravide og nybakte mai/juni mammaer[:D]
Jeg er dessverre fortsatt her, skulle ønske det skjedde snart, etter slimproppen gikk fredagsmornig har jeg liksom døgn vakt på rier føle eg.Håpe de snart kommer, denne ventetiden kan være slitsom,gleder meg sånn til alt som skal skje og til hun kommer,klare nesten kje vente,og så kjeder jeg meg..... NOen som har forslag til hva vi kan finne på en fridag som denne?

hei alle sammen.
Her er en til som ikke har sovet godt i natt......arg[:@][:@]
Har hatt mamma og pappa på besøk nå.
Spist vannmelon og ostekake på verandaen vår, men BRRRRRR det ble kaldt når sola forsvant!

Hadde et "håp" om at noe skulle skje i går kveld. Lekka fostervann som bare det og det stakk som bare søren der nede. Kjentes ut som babyen var på vei å bore seg ut med hodet først.
MEN, ingen vonde kynnere og ingen symptomer på noen slimpropp  i dag nei......

Heisann, da har vi vært litt effektive i dag. Vært innom foreldrene mine og spist blaudis, deretter dro vi til gamle leiligheten og henta det vi skulle ha med fra boden der over hit - takk gud for en store boder! :) , oxo har vi hengt opp gardiner på barnerommet.  Når vaskemaskinen stopper skal jeg henge opp siste rest av nurkeklærne + nurkesengetøy som er vaska [:D] Så er jeg spent på om vi får opp den himmelsengen i dag.. (bare sånn "myggnettinngsak" til å henge på en krok i taket over senga) Oxo må vi henge opp ei lampe på veggen. Da bynner det å bli klart der inne... mangler bare det mest vesentlige

Håper alle har hatt en fin søndag så langt! Hadde planer om grill og greier, men som du var inne på Babymama, så forsvant sola! :-(  

Kjedelig det var her a [8|]

heisann!
Kan ikke si det har värt mye skravling her i dag, nei! Sambo har dratt på fotballkamp, så nå er endelig dataen min!![:D]
...men han holder visst på å laste ned noe så nettet er ganske så treigt. Gjort noe fornuftil i dag dere, da? -det har IKKE jeg[;)][;)]

hei Sol og Miluna
Er tilbake igjen jeg!
Lite skravling i dag ja.........hva gjør alle på en søndag som denne??

Sambo er dratt på fisketur m to kompiser!
De skal overnatt i telt til i morgen, sa det var HELT greit for meg.
Er vel en halvtimes kjøring unna, så skulle det nå ut av det blå bli fødsel i natt så rekker han det fint!
Gidder ikke gå rundt å være hysterisk heller!

Grattis med ny leilighet Emilie....
Så gøy at hodet er festa, da er du ett skritt videre da!!

ORIGINAL: gira

hei Sol og Miluna
Er tilbake igjen jeg!

Er vel en halvtimes kjøring unna, så skulle det nå ut av det blå bli fødsel i natt så rekker han det fint!

...forvillet meg litt inne i en annen verden[;)]
...Kunne gjerne tenkt meg å dra på fisketur jeg, også! Jeg og ei venninne digger å fiske, så sambo må nok väre barnevakt når mor skal på fisketur her i gården![:D][:D]
Tenkte jeg måtte spörre deg hvordan det går med broderi-prosjektet ditt? ..mitt har igrunn värt ferdig en stund, men har ikke sydd på de filtstjernene enda..
Latskap? -jepp! det er meg[:)]

GOd kveld er også her igjen, føler dagene går litt senere nå mot slutten,er så annig. Har gått litt tur idag,syklet,og hopte på trampolinen[:D]Men foreløpig ingen forandring[&:] Satser på det skjer i kveld[:D]

Men trenger litt hjelp: Er det noen som vett hvordan man lager sånne som kaffecokkies me sjokolade biter i? Har sånn kick på å lage og bake noe, og da vil jeg lage sånne kjekser med sjokoladebiter i,sånnes tore kjekser, noen somkan noen gode oppskrifter??????

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: gira

hei Sol og Miluna
Er tilbake igjen jeg!

...forvillet meg litt inne i en annen verden[;)]
...Kunne gjerne tenkt meg å dra på fisketur jeg, også! Jeg og ei venninne digger å fiske, så sambo må nok väre barnevakt når mor skal på fisketur her i gården![:D][:D]
Tenkte jeg måtte spörre deg hvordan det går med broderi-prosjektet ditt? ..mitt har igrunn värt ferdig en stund, men har ikke sydd på de filtstjernene enda..
Latskap? -jepp! det er meg[:)]

Elsker å være ute i naturen og på overnatting i telt jeg også.
Men nå måtte jeg med en tåre i øyekroken se at de andre pakket sekkene og fiskeutstyret og kjørte uten meg.......
Håper på stekt ørret til middag i morgen.....mmmm!

Ja det var det teppet ja, er vel nesten ferdig. Har litt igjen på bamsen også er jeg vel så og si ferdig.
Men jeg måtte legge det fra meg ei stund for jeg ble så dritt lei!
Tenkte å ta det med til mamma og spørre pent om litt hjelp.......

ORIGINAL: Nina22

GOd kveld er også her igjen, føler dagene går litt senere nå mot slutten,er så annig. Har gått litt tur idag,syklet,og hopte på trampolinen[:D]Men foreløpig ingen forandring[&:] Satser på det skjer i kveld[:D]

Men trenger litt hjelp: Er det noen som vett hvordan man lager sånne som kaffecokkies me sjokolade biter i? Har sånn kick på å lage og bake noe, og da vil jeg lage sånne kjekser med sjokoladebiter i,sånnes tore kjekser, noen somkan noen gode oppskrifter??????

Kan nok ikke hjelpe deg der Nina.....eneste cafecookies jeg har "laget" er de som jeg har kjøpt på butikken.
Søk på nettet, så kanskje du finner oppskrift

Back
Topp