Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

GRATULERER MED 2500 INNLEGG MARIHØNE!

ORIGINAL: carina82
Ang, mensenmurringene... Hvor lang modingsprosess er det a, spørr min kjære sambo? Han håper vi kan instille oss at det skjer noe inne ei uke ... hahaha...[:D]
ORIGINAL: BabyMama
ORIGINAL: carina82
Ang, mensenmurringene... Hvor lang modingsprosess er det a, spørr min kjære sambo? Han håper vi kan instille oss at det skjer noe inne ei uke ... hahaha...[:D]
Har lurt på det samme selv og spurte jm på kurs. Hun sa at det hos noen kan skje i løpet av en dag og hos andre igjen tar modninga av mormunnen flere uker... Nok en gang et upresist og lite praktisk nyttig svar... Kan de ikke gi oss info vi kan forholde oss til da???

ORIGINAL: gira
hei Sol og Miluna
Er tilbake igjen jeg!
Lite skravling i dag ja.........hva gjør alle på en søndag som denne??
Sambo er dratt på fisketur m to kompiser!
De skal overnatt i telt til i morgen, sa det var HELT greit for meg.
Er vel en halvtimes kjøring unna, så skulle det nå ut av det blå bli fødsel i natt så rekker han det fint!
Gidder ikke gå rundt å være hysterisk heller!
ORIGINAL: sol77
ORIGINAL: gira
hei Sol og Miluna
Er tilbake igjen jeg!
Lite skravling i dag ja.........hva gjør alle på en søndag som denne??
Sambo er dratt på fisketur m to kompiser!
De skal overnatt i telt til i morgen, sa det var HELT greit for meg.
Er vel en halvtimes kjøring unna, så skulle det nå ut av det blå bli fødsel i natt så rekker han det fint!
Gidder ikke gå rundt å være hysterisk heller!
...forvillet meg litt inne i en annen verden[;)]
...Kunne gjerne tenkt meg å dra på fisketur jeg, også! Jeg og ei venninne digger å fiske, så sambo må nok väre barnevakt når mor skal på fisketur her i gården![:D][:D]
Tenkte jeg måtte spörre deg hvordan det går med broderi-prosjektet ditt? ..mitt har igrunn värt ferdig en stund, men har ikke sydd på de filtstjernene enda..
Latskap? -jepp! det er meg[:)]
ORIGINAL: Nina22
GOd kveld er også her igjen, føler dagene går litt senere nå mot slutten,er så annig. Har gått litt tur idag,syklet,og hopte på trampolinen[:D]Men foreløpig ingen forandring[&:] Satser på det skjer i kveld[:D]
Men trenger litt hjelp: Er det noen som vett hvordan man lager sånne som kaffecokkies me sjokolade biter i? Har sånn kick på å lage og bake noe, og da vil jeg lage sånne kjekser med sjokoladebiter i,sånnes tore kjekser, noen somkan noen gode oppskrifter??????