Skravletråd <3

Skal bestille det jeg også. Men vet ikke om jeg skal vente til etter legetimen? :confused: Samtidig er det greit å være tidlig ute. Hvert fall her! I forrige svangerskap så tok det 10 uker før hun hadde ledig time liksom... Og jeg vil være sikker på at jeg får hun jeg hadde i første svangerskap. Åh, vanskelig å vite hva man skal gjøre, selv i 2.svangerskap :p
Her er det vanlig å ha første time når en er rundt 9-10 veker, min siden min historie (se dagbok innlegget) tenkte eg å møte ho før den TUL eg har fått time til.

Ha! Hadde fortsatt nummeret hennes etter i fjor, da vi sendte en del meldinger, så har bare sendt ho en ny melding, forklart det litt og at eg kan gjerne tenke meg en time før TUL med ho, bare for å prate litt om ting og tang :)
Så utrolig greit! :)
Skal få ringt og bestilt jordmortime jeg og etterhvert da de oppfordrer til å være så tidlig ute som mulig. Her er første time en gruppetime nå. Var ikke sånn i mitt første svangerskap..

Så utrolig greit! :)
Skal få ringt og bestilt jordmortime jeg og etterhvert da de oppfordrer til å være så tidlig ute som mulig. Her er første time en gruppetime nå. Var ikke sånn i mitt første svangerskap..
Gruppetime? Men da er jo ingenting privat...?

Fekk forresten svar med ho, at det var så kjekt å høre fra meg og at ho ringer meg på onsdag når ho er i bygda :)

Jeg skal til legen når jeg er 8+5.

Men skal til gynekolog når jeg er 6+1 (som jeg heldigvis var på forskudd med å få henvisning til, tenkte egentlig at jeg ville henvises dit for å sjekke om alt var som det skulle etter at jeg mistet, og som forberedelse til en evt. senere graviditet, men så hadde gynekologen lenger ventetid enn jeg trodde, og det klaffet for oss i første prøverørsforsøket).

I tillegg skal jeg ha TUL på fertilitetsklinikken når jeg er er 6+5.

Håper å komme til kommunal jordmor en gang mellom nå (uke 4+5) og uke 10, litt avhengig av når hun har tid til meg.

Jeg skal til legen når jeg er 8+5.

Men skal til gynekolog når jeg er 6+1 (som jeg heldigvis var på forskudd med å få henvisning til, tenkte egentlig at jeg ville henvises dit for å sjekke om alt var som det skulle etter at jeg mistet, og som forberedelse til en evt. senere graviditet, men så hadde gynekologen lenger ventetid enn jeg trodde, og det klaffet for oss i første prøverørsforsøket).

I tillegg skal jeg ha TUL på fertilitetsklinikken når jeg er er 6+5.

Håper å komme til kommunal jordmor en gang mellom nå (uke 4+5) og uke 10, litt avhengig av når hun har tid til meg.
Mykje spennande for deg og altså, krysser fingrene!

Her venter jeg nok 5-6 uker med noe lege/jordmorkontakt. Føles lenge men på samme tid kjenner jeg det er like greit [emoji14]

Gruppetime? Men da er jo ingenting privat...?
Er bare første timen som er gruppetime, resten er individuelt. Sikkert bare masse generell informasjon som gis. Kan helt sikkert få individuell time ved behov, men vet jordmortjenesten og helsestasjonene generelt er en smule overarbeidet. De har innført gruppetimer for to av helsesøsterkontrollene for små barn også. Men der får man og ekstra kontroller ved behov :)

Noen flere som ikke har fortalt det til partneren:) ? Skal si det imorgen tenkte jeg. Kjøpt en kopp med verdens beste pappa og se om han skjønner det ;)
267ec324c920479f3639612456cb7f5a.jpg

Så koselig måte å si det på ☺️ Her fikk pappaen vite det med en gang, han var hjemme da jeg fikk tlf fra legen om blodprøven som ble tatt. Litt avslørende da jeg begynte å gråte. Ikke sånn jeg hadde forestilt meg at han skulle få vite det, men kan ikke planlegge alt heller ☺️ Får planlegge litt mer når vi skal si det til besteforeldrene

Eg har ferie... Og eg kjeder meg, er det mulig?!
Kjedelig å ha ferie dersom man ikke har noen planer og alle andre er på jobb..
Jeg ligger på sofaen med ei jente som fremdeles er syk. Er litt stressa da jeg har noe jobb som burde blitt ferdig til i morgen, men klarer ikke å bestemme over sykdom..

Søs og svoger kjem på torsdag da :D Så har nok en del rydding og vasking å gjere, men er ikkje motivert endå :P Har vore på kaffibesøk hos en venninne og gått tur med voffsen. Nå er eg trøtt :P

Jeg manner meg opp til jobb.. Har ligget på sofaen i nesten heeeeele dag, og det har vært helt nydelig :).

En annen ting.. BHene mine passer ikke lenger. Og nå som de er større enn E så får jeg vel ikke tak i på vanlig butikk? Noen som vet om steder med billige og store BHstr? :)

Så ufattelig trøtt. Må legge meg allerede i 9 tiden på kvelden for å klare å komme meg gjennom arbeidsdagene :p

Back
Topp