skravletråd 24 juli

Uææææææ

KOmmer inn her og ser masse innlegg med jeg har fått baby før termin...

Jeg er kjempe glad på alles vegne tro meg, men det begynner å tære på meg dette her. Vil ha min også snart...[:(][:(]

Lillejenta: Masse lykke til i morgen.. Skal tenke masse poå deg og hold ut jenta dette fikser du..

Dere andre får ha en fin natt og jeg håper noe skjer hos dere alle.

Lucky2 nå er det virkelig din tur, synes jeg...

Natta

Jeg vil også ønske alle lykke til før jeg går og legger meg! Det er sikkert noen av oss som "forsvinner" i natt. Satser på at en av dem er meg!  Og vi vet jo at LilleJenta skal settes i gang i morgen, så henne ser vi nok ikke på noen dager! Lykke til alle sammen, og god natt!

Har legetime i morgen! Tenkte jeg skulle spørre henne om hun kan sjekke om jeg er moden! Ikke at det egentlig har noe å si, men er jo selvfølgelig litt nysjerrig, da.  Samboeren min skal egentlig reise 7. august, men han har ikke turt å bestille flybilett enda.

ORIGINAL: Andi06

Er det farlig å klø inni håndflatene og under fotsålen??  Jeg klør nemlig veldig der til tider, men bare litt på magen ellers! HAr ikke tenkt noe over det, jeg!

Ja, det kan være farlig.. vel, hvor farlig vet jeg ikke, men for meg som har mange andre tegn til svangerskapsforgiftning passer de godt på og det kan være en risikofaktor. Men si ifra til legen-det skader jo ikke ihvertfall. Lykke til hos legen. Håper du er moden!

Back
Topp