skravletråd 24 juli

tonky

Forelsket i forumet
Godmorgen[:)]

Nå he samboeren min begynnt på jobb igjen itte någen koselige dage sammen,ubu...Sko ønskt at han konne hatt fri heilt te hu lilla komme.BLIR LIKSOM SÅ ENSOMT HER OM DAGENE[:(]
Og nå e der vel nesten ikkje folk igjen på juli forumet heller......Någen som vett kor mange av osse som e aktive brukere av forum som ikkje he fått????Såg det va mange på den termin listå som egaldri he sett någe te her inne...

Nei trur eg ska ta meg en liten kvil te,så får eg se innom litt seinare....
Håpe at når eg våkne så starte fødselen......Det e jo lov å drømma

Heisann og godmorgen girls!!

Sjekket oppropslista, og vi er vel ca 13 stk som har meldt oss de siste dagene!! Så vi er jo noen få igjen da [8|]

Er enig med deg, Tonky, det kan fort bli lange kjedelige dager når man går sånn og venter. Jeg synes ventetiden gikk greit frem til tre dager etter termin, så satte kjedsomhet og oppgitthet inn, gitt [:D]. Prøver å aktivisere meg selv, men det er søren meg ikke enkelt, i hvertfall ikke i denne varmen som har vært!! Men - i dag skal lille snuppa og jeg bake og kose oss, herlig [:)] Nå har vi ferie sammen, så da blir det massssse kos!!

9 dager på overtid i dag [8|]. Hva skjer'a?? Kom ut lille baby, vi er så spent på å få hilse på deg [:)]

Lillejenta : Lykke til i morgen da!! Tenk, du er snart mamma [:D] 

Rosenjenta: Lykke til i dag - vi heier og tenker på deg [:D]

Hellu girls...

Ja i natt har jeg hatt tak siden kl tolv. Har våkna hver 30 min i absolutt hele natt med smerter.. Joho tenkte jeg, nå skal jeg få møte skatten... Men det slutta på morningen... [&:][8|][:'(][:@]

Hva Faen skjer??? ( sorry ordspråket)

Så jippi, det er bare å vente...

Nå drar vi ut å handler litt snart.

Ha en god  dag jenter

Og lykke til dere alle om at det skjer noe hos dere. Ser ut som Rosenjenteta er snart mamma( ååå heldig hun er har termin rundt meg hun... [8|]) Heier på deg...

Lucky2: Du er bare helt fantastisk. Stå på jenta.. Snart har du jenta di i armene skal du se. Heier som bare det vet du...

ORIGINAL: schnuppa

Hellu girls...

Ja i natt har jeg hatt tak siden kl tolv. Har våkna hver 30 min i absolutt hele natt med smerter.. Joho tenkte jeg, nå skal jeg få møte skatten... Men det slutta på morningen... [&:][8|][:'(][:@]

Hva Faen skjer??? ( sorry ordspråket)

Så jippi, det er bare å vente...

Nå drar vi ut å handler litt snart.

Ha en god  dag jenter

Og lykke til dere alle om at det skjer noe hos dere. Ser ut som Rosenjenteta er snart mamma( ååå heldig hun er har termin rundt meg hun... [8|]) Heier på deg...

Lucky2: Du er bare helt fantastisk. Stå på jenta.. Snart har du jenta di i armene skal du se. Heier som bare det vet du...

Huffda Schnuppa, så slitsomt!! Men noe er tydeligvis på gang, heh  Kanskje du til og med føder før meg, hehe.....

Tar imot alle heiarop jeg - trenger alt jeg kan få, virker det som [8|]

Blir en spennende uke det her [;)].....

Kos deg med handlerunden!!!! Challabais..........

Halloen!!

Ja vi er vel en fast gjeng som melder oss (faller fra noen hver dag... [:D]) Og så er det noen som er blitt aktive de siste dagene (velkommen til disse!!) Ellers ser jeg det er et par på oppropslisten som er her,men ikke melder seg hver dag allikevel, så da er det ikke så lett å vite når det er noe på gang der....

Ellers startet dagen tidlig her med å kjøre mannen på jobb. Jeg må ha bilen i dag... 
Og nå skal jeg begynne å gjøre noe i huset så tiden går litt fortere... Skal og til legen litt seinere i dag.... Ellers er det ingen tegn på at noe er på gang her, så det er bare å smøre seg med tålmodighet ja...

schnuppa, så irriterende da, at det skal gi seg sånn... Lykke til ihvertfall, det er nok noe på gang!!
Og lykke til, til dere andre og som er over termin og går og venter.... Håper noe skjer hos dere snart!!!

Hei Jenter!!
Å, jeg må skryte av oss alle sammen.
Nå skjønner jeg at det er mange som er lei her!
Det er ikke så rart heller, hvertfall for de som går på overtid da!
Uffameg Lucky2!! Unner deg ikke dette da...[:o] Men hold motet oppe!
Du er kjempeflink. Det er snart din tur![;)]

schnuppa, har det endelig begynt å skje litt nå?? Det kommer nok tilbake igjen skal du se!!
Kanskje vi møtes på føden denne uka begge to...[8D][;)]

Litt spesiell dag for meg i dag.. Er jo min termin!!
Ja tenk, imorgen skal jeg settes i gang. Da er det ingen tvil lenger om at jeg er mamma innen et par dager!
(Spørs jo bare hvor lang tid det tar! Men stresser ikke jeg, har god tid! Vil bare så veldig gjerne at kjæresten min skal ha kommet til Norge da![:o] Det gjør han uansett denne uka da, så det er ikke mye om å gjøre likevel.)

Lurer på hva jeg skal gjøre i dag... Uff, sikkert masse småting jeg må ordne før i morgen!
Kommer til å bli litt sånn "gårundtmegselv" dag...
Mange rare følelser, og må prøve å hvile litt masse også da![:)]

STÅ PÅ ALLE DERE JULIJENTER!!! dette går så bra!

Hei på dere jenter. I natt har jeg ikke sovet så veldig godt.. Har hatt sånn grusom kløe nå i en ukes tid, men i natt toppet det seg virkelig [:'(] Håper virkelig ikke jeg har fått det samme som First Time hadde for det tror jeg ikke jeg takler. Jeg har noe rødt utslett her og der, men det klør stort sett over hele kroppen. Var på Ullevål på torsdag og sa ifra da, men så lenge jeg ikke hadde "farlig kløe", dvs kløe inni håndflatene og under fotsålen, brydde ikke legen seg så veldig.. Skal tilbake igjen på oppfølgingstime-er nemlig i faresonen for svangerskapsforgiftning-så jeg får klage min nød i dag.
I dag er det bare 1 uke igjen til termindagen, men jeg takler virkelig ikke å kunne risikere å gå med denne kløen i 3 uker til-min kropp ser ikke ut til å være fødeklar enda.. Så det er nesten sånn at jeg håper jeg har litt svangerskapsforgiftning, så jeg kanskje blir satt igang. Har vel egentlig ikke lyst til det heller da jeg har hørt at de fødselene kan være verre enn naturlig, men alt er bedre enn denne kløen.
Vel jenter, nok en dag med strålende sol og sommer-håper det holder seg langt uti august så jeg kan nyte solen jeg også og ikke bare sitte i skyggen. Vil ut og trille i solen.... nå...[:)]
Ha en fin dag alle sammen!

ORIGINAL: Krepsen

Hei Lillejenta!

Kan jeg spørre hvorfor du skal settes i gang i morgen?

Heisann!
Ja det er klart du kan![;)]

Jeg får ikke lov å gå noe særlig over termin da jeg har økt risiko for blodpropp...[&:] (Leiden Mutasjon)
(morkaka kan bli "ødelagt", derfor har jeg hatt jevnlige UL/vekstkontroller hele veien)

Mamma fødte en dødfødt baby for en del år siden pga at morkaka ble helt ødelagt på slutten,
før de visste om at dette med blodpropp lå i genene i familien,
så det har vært fint å få ordentlig oppfølging på sykehuset!

Åja... [:)] Det er jo godt du er blitt fulgt godt opp. Ønsker deg lykke til i morgen! Da er det ikke lenge til du har en liten prins i armene... [:D] Vet du om du er begynt å bli moden? eller om du må ha modningskur først?

ORIGINAL: Krepsen

Åja... [:)] Det er jo godt du er blitt fulgt godt opp. Ønsker deg lykke til i morgen! Da er det ikke lenge til du har en liten prins i armene... [:D] Vet du om du er begynt å bli moden? eller om du må ha modningskur først?

Jeg har ikke peiling.[8|]
Har aldri sjekka det på kontrollene...
Har liksom ikke stressa noe for å finne ut av det/ bli moden siden jeg alikevell skulle bli satt i gang!
Må sikkert gjennom heeeele sulamitten![&:][8D]
Jaja, det går sin gang![:)]

ORIGINAL: LilleJenta

Hei Jenter!!
Å, jeg må skryte av oss alle sammen.
Nå skjønner jeg at det er mange som er lei her!
Det er ikke så rart heller, hvertfall for de som går på overtid da!
Uffameg Lucky2!! Unner deg ikke dette da...[:o] Men hold motet oppe!
Du er kjempeflink. Det er snart din tur![;)]

schnuppa, har det endelig begynt å skje litt nå?? Det kommer nok tilbake igjen skal du se!!
Kanskje vi møtes på føden denne uka begge to...[8D][;)]

Litt spesiell dag for meg i dag.. Er jo min termin!!
Ja tenk, imorgen skal jeg settes i gang. Da er det ingen tvil lenger om at jeg er mamma innen et par dager!
(Spørs jo bare hvor lang tid det tar! Men stresser ikke jeg, har god tid! Vil bare så veldig gjerne at kjæresten min skal ha kommet til Norge da![:o] Det gjør han uansett denne uka da, så det er ikke mye om å gjøre likevel.)

Lurer på hva jeg skal gjøre i dag... Uff, sikkert masse småting jeg må ordne før i morgen!
Kommer til å bli litt sånn "gårundtmegselv" dag...
Mange rare følelser, og må prøve å hvile litt masse også da![:)]

STÅ PÅ ALLE DERE JULIJENTER!!! dette går så bra!

Jepp, jeg vil gjerne på føden denne uka takk. Tar du i mot bestilling??? He he. Du vet jo at i morgen settes du igang. Må være litt skremmende det også[8|]... Uansett så blir du mamma i juli.. Heldig du er[:D][:)].. Jeg er ikke garantert det altså... [&:] Jeg har allerede et augustbarn.. Hadde vært fint med et julibarn nå ja...

Heier på dere alle jenter..

Hva skulle jeg gjort uten dere her inne....

Takk til hver og en av dere[:D]

nÅ HE EG FAKTISK SOVE HEILT TE NÅ[8|]KE E DET SOM GÅR AV MEG,SKO JO BARE HA EN BITTE LITEN KVIL,HEHE.
kJEKT Å SE AT EG IKKJE VA ALEINA IGJEN HER I DAG,...LITT EGOIST[8|]
TENK SÅ UFATTELIG SPENNANDE LILLEJENTÅ ,AT IMÅRÅ SKJER DET....HELDIGEN[:)]
kAN EG SPØR KORFOR DET IKKJE E SIKKERT AT TYPEN DIN KOMME HEIM TE FØDSELEN????DU TRENGE SELVFØLGELIG IKKJE Å SVARA,BLEI BARE LITT NYSGJERRIGE...MIN HADDE ALDRI FÅTT REIST VEKK NÅR EG SKO FØDA...

Er det farlig å klø inni håndflatene og under fotsålen??  Jeg klør nemlig veldig der til tider, men bare litt på magen ellers! HAr ikke tenkt noe over det, jeg!

Jeg får ikke lov å gå noe særlig over termin da jeg har økt risiko for blodpropp... (Leiden Mutasjon)
(morkaka kan bli "ødelagt", derfor har jeg hatt jevnlige UL/vekstkontroller hele veien)

Mamma fødte en dødfødt baby for en del år siden pga at morkaka ble helt ødelagt på slutten,
før de visste om at dette med blodpropp lå i genene i familien,
så det har vært fint å få ordentlig oppfølging på sykehuset!

oj, syntes det hørtes litt skummelt ut, jeg! Nå må jeg innrømme at jeg ble enda mer imponert av deg, LilleJenta! Både en kjæreste som er litt "utilgjengelig" for øyeblikket, og denne sykdommen som faktisk har utgjort en risiko for den lille engelen i magen!   Hadde tenkt å syte litt til i dag, men det skal jeg IKKE nå!  Nå skal jeg helle kose meg med at jeg faktisk har det veldig bra, utålmodigheten min er jo bare et luksusproblem!

Heisann!
Har vært hos foreldrene mine i dag mens min kjære har vært på jobb. Han ville ikke at jeg skulle være alene i tilfelle det skjedde noe... snuppen min [:)] Men, ingenting har skjedd [:'(] Pokker!!!!!!!!!!!!
Har vært ute og gått en tur med hunden da, men det er jo så varmt her at jeg holder på å forgå. Jøye meg!! Godt å sitte inne med vifta på full vreng da [;)]

Andi06: Kløe i hender og under føtter kan tyde på svangerskapskløe, og det er ikke til å spøke med... Var jo opplyst på radio og tv for en stund siden at det var farlig for barnet. Hadde ville snakke med legen om dette var jeg deg.

Håper dere andre med-leie-gravide har hatt en fin dag?

ORIGINAL: tonky

nÅ HE EG FAKTISK SOVE HEILT TE NÅ[8|]KE E DET SOM GÅR AV MEG,SKO JO BARE HA EN BITTE LITEN KVIL,HEHE.
kAN EG SPØR KORFOR DET IKKJE E SIKKERT AT TYPEN DIN KOMME HEIM TE FØDSELEN????DU TRENGE SELVFØLGELIG IKKJE Å SVARA,BLEI BARE LITT NYSGJERRIGE...MIN HADDE ALDRI FÅTT REIST VEKK NÅR EG SKO FØDA...

Hei Tonky..!
Ja det er kjempe spennende! Både gleder meg og gruer meg! Gleder meg mest da så klart,
men er jo litt skummelt også som schnuppa sa!
Men det skal bli så deilig å bli mamma endelig.[:)]

Har fått vite nå at kjæresten min kommer til Norge på torsdag da.[:o] 
(Han er i fengsel i Sverige og skulle egentlig ikke til Norge før i september, men advokaten hans har klart å ordne så han får komme til Norge denne uka pga terminen...)
Det er så mye sikkerhets-rutiner, så de har egentlig ikke lov å si noe eksakt om når han blir flytta osv,
men advokaten hadde fått vite nå at han skal dra på torsdag, så de jobber som bare det for at han skal få komme innom sykehuset og besøke meg/oss på veien inn til det fengselet han skal til her.
Mye styr med dette her siden han ikke allerede sitter i Norge, hadde han gjort det hadde han sikkert fått vært med under fødselen også... [:(]Innmari trist egentlig, men må jo bare gjøre det beste ut av det, og håper inderlig han får komme på torsdagen da! Han må jo få se sitt nyfødte barn!!

Bli med å krysse fingerene for oss da jenter!?!

Takk for det Andi06, hjelper med litt positive ord!
Vi skal nok greie oss bra uansett!

Dere er noen herlige jenter her i Juli-klubben!
(schnuppa, jeg skal prøve å ta opp den bestillingen når jeg kommer dit i morgen tidlig!![:D])

ORIGINAL: LilleJenta

ORIGINAL: tonky

Hei Tonky..!
Ja det er kjempe spennende! Både gleder meg og gruer meg! Gleder meg mest da så klart,
men er jo litt skummelt også som schnuppa sa!
Men det skal bli så deilig å bli mamma endelig.[:)]

Har fått vite nå at kjæresten min kommer til Norge på torsdag da.[:o] 
(Han er i fengsel i Sverige og skulle egentlig ikke til Norge før i september, men advokaten hans har klart å ordne så han får komme til Norge denne uka pga terminen...)
Det er så mye sikkerhets-rutiner, så de har egentlig ikke lov å si noe eksakt om når han blir flytta osv,
men advokaten hadde fått vite nå at han skal dra på torsdag, så de jobber som bare det for at han skal få komme innom sykehuset og besøke meg/oss på veien inn til det fengselet han skal til her.
Mye styr med dette her siden han ikke allerede sitter i Norge, hadde han gjort det hadde han sikkert fått vært med under fødselen også... [:(]Innmari trist egentlig, men må jo bare gjøre det beste ut av det, og håper inderlig han får komme på torsdagen da! Han må jo få se sitt nyfødte barn!!

Bli med å krysse fingerene for oss da jenter!?!

Takk for det Andi06, hjelper med litt positive ord!
Vi skal nok greie oss bra uansett!

Dere er noen herlige jenter her i Juli-klubben!
(schnuppa, jeg skal prøve å ta opp den bestillingen når jeg kommer dit i morgen tidlig!![:D])

Ska kryssa fingrane for deg og håpe at han kan vær der sammen med deg....[:)][:)]lykke te

Ja vi krysser fingrene for at alt går som smurt i morgen, og dagene fremover. Og at pappaen får komme på besøk å hilse på deg, og ikke minst sin lille prins.... Masse lykke til!!! Ønsker deg alt godt... [;)]

Ååå, tusen takk jenter![:)]
Dere er så gode å ha!!
Skal liksom legge meg tidlig i dag, og være veeeldig uthvilt til i mårra![&o]
Vi får se hvordan det går da...[&:] Nok av tanker i hodet og kriblerier i kroppen nå..!

Heheh.. Skal ikke se bort fra at jeg henger her litt i kveld/ natt om jeg ikke får sove!
Ha en fin kveld jenter!
Skal uansett holde dere oppdatert![:)]

Klem fra Linn MED magen...[:D][8D]

Back
Topp