Ahh hvilken genser til deg selv?farger på det du strikker nå da?
![]()
Her er armen min
Snøløven er blå med hvitt mønster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh hvilken genser til deg selv?farger på det du strikker nå da?
![]()
Dette er noe jeg skulle fått gjort også, men finner ikke krefter til det om dagene [emoji14] flink du!Rydda, vaska og lufta rommet til K, håper alle basilusker er ute [emoji14] Skal ta resten av huset også, må bare strikke litt først.. heheeeee
Dette er noe jeg skulle fått gjort også, men finner ikke krefter til det om dagene [emoji14] flink du!
Krysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!Det er linket til i går ja. Blir spennede å få vite litt mer senere i dag.
Bedre det enn å mase hvert 10. minutt om at han kommer for sent på jobb om han ikke står opp asap [emoji14] hihi
Oohså gøy! Har faktisk ikke tenkt på skjult her siden jeg kom så sent til gruppen.. det er ikke alltid like gøy [emoji14] alle er som regel så knyttet og kjent også kommer det en ny en som meg som ikke klarer å bli særlig kjent med folk
Nei, råkost er ingen favoritt for vår heller [emoji14] men brokkoli er alltid YumsKjøpte fiskekaker i går [emoji14] ikke dumt. Dampe noen grønnsaker til lillegutt, så blir det et greit måltid. Råkost er ikke noe for han [emoji14] men fikk veldig lyst på selv.
Så stilig!!![]()
Her er armen min
Snøløven er blå med hvitt mønster
Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!Takk! Men ho kasta opp på mandag, så følte jeg måtte [emoji14] resten av huset blir derimot nedprioritert![]()
Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittigNei, råkost er ingen favoritt for vår heller [emoji14] men brokkoli er alltid Yums
Kan ikke klage på dere akkuratKrysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!
Nja, er kanskje litt i etterkant, men trenger ikke bety noeog liker (håper) å tro at vi er ganske så inkluderende ^^
Skjult er jo litt mer for bilder og ting som blir litt private![]()
Hahaha, har ikke prøvd sitron ennå - men råkost går inn og så Siver det rett ut.Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!
Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittig
Kan ikke klage på dere akkurat![]()
Krysser fingrene for at du får vite hva som skjer da!
Nja, er kanskje litt i etterkant, men trenger ikke bety noeog liker (håper) å tro at vi er ganske så inkluderende ^^
Skjult er jo litt mer for bilder og ting som blir litt private![]()
Oh gru. Oppkast er ikke noe gøy..!
Råkost er som å se han spise sitron [emoji14] vittig
Kan ikke klage på dere akkurat![]()
Åhh så deiligHva spiste du?jeg steker lapper nå
![]()
Åhh så deilig2pizzasnurrer,1 nøttebar og en yougurt skyr
![]()
Det kan jeg tro. Klarer ikke enkle oppskrifter engang jeg såTakk! Men utrolig mye jobb![]()
Det kan jeg tro. Klarer ikke enkle oppskrifter engang jeg så![]()
Sier meg uansett imponertDen er ikke så vanskelig (ennå), men mye å huske på.![]()