Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, høres ut som litt av en dag ja :OStorstress i dag for å rekke fastlegen, kommer dit og får dårlig nytt [emoji14] Storstress imorgen for å rekke en legetime på sykehuset. Og poden stakkar, han blir med.. må lage mat til han i kveld, så slipper jeg superstress imorgen
Hva ble spist når du/dere først fikk i dere mat?Fant ikke den gamle i farta, så legger inn en ny jeg
På vei hjem fra jobb, sulten som bare rakkeren, men vi må hente pusekattene før vi får spist [emoji14]
og der fikk jeg svaret...mmm! Det fikk jeg lyst påOj, høres ut som litt av en dag ja :O
Lykke til i dag!
Fikk du laget noe middag forresten?
Vi rakk ikke å handle etter å ha plukket opp kattene, så ble McDonalds... ikke det sunneste alternativet, men fikk gå for denne gang.
Kjedelig med dårlig nytt. Håper det ordner segStorstress i dag for å rekke fastlegen, kommer dit og får dårlig nytt [emoji14] Storstress imorgen for å rekke en legetime på sykehuset. Og poden stakkar, han blir med.. må lage mat til han i kveld, så slipper jeg superstress imorgen
Hehe - ulempen er at jeg har veldig lyst på til vi kommer dit. Alt jeg fikk med var en cheeseburger :/Hva ble spist når du/dere først fikk i dere mat?
og der fikk jeg svaret...mmm! Det fikk jeg lyst på
Åh fristet ikke? Er du kanskje ikke så glad i det eller dårlig form? Hva spiser han på mc da?Hehe - ulempen er at jeg har veldig lyst på til vi kommer dit. Alt jeg fikk med var en cheeseburger :/
Ungen derimot var storfornøyd [emoji14]
Haha, er egentlig en stor entusiast, til vanlig er det ikke noe problem - men var litt uggen i går, så ble med den ene.Åh fristet ikke? Er du kanskje ikke så glad i det eller dårlig form? Hva spiser han på mc da?
Ahh skjønner. Kjipt. Hva pleier di bestille?Haha, er egentlig en stor entusiast, til vanlig er det ikke noe problem - men var litt uggen i går, så ble med den ene.
Han fikk happymeal med nuggetsdeler dem gjerne opp i mindre biter, for ellers stapper han hele munnen full og får ikke svelget unna :O
Så drakk han hele eplejuicen sin og halve smoothien min [emoji14] ikke noe i veien med hans appetitt, nei![]()
Hadde en lang periode med sweet chilli chicken wrap [emoji14] men tror det gikk litt over, så da får det på det som ser fristende ut ^^Ahh skjønner. Kjipt. Hva pleier di bestille?Her liker hun ikke nuggets,mens broren elsker det
![]()
Fikk ikke laget noe middag, nei [emoji14] glad jeg har noen porsjoner fryst ned til han. Meg selv derimot! Uff.. reneste slankeperioden dette plutselig. McDonald's hørtes fristende ut [emoji14]Oj, høres ut som litt av en dag ja :O
Lykke til i dag!
Vi rakk ikke å handle etter å ha plukket opp kattene, så ble McDonalds... ikke det sunneste alternativet, men fikk gå for denne gang.
Det gjør som regel detKjedelig med dårlig nytt. Håper det ordner seg![]()
Ikke like mange alternativer jeg vet duHadde en lang periode med sweet chilli chicken wrap [emoji14] men tror det gikk litt over, så da får det på det som ser fristende ut ^^
Du da?
Aaah, så klart. Den burde jeg sett komme [emoji14]Ikke like mange alternativer jeg vet duGlutenfri big Mac meny
![]()
Oj, høres ut som litt av en dag ja :O
Lykke til i dag!
Hehe ja,men i grunn jo nok den altsåAaah, så klart. Den burde jeg sett komme [emoji14]
Nei huff da. Så ubehageligVåknet med metallsmak i munnen og blod i går, ansikt og puteneseblod i søvne! Poden hylte når han så meg
MC Donalds gjengenDet spiste vi i går også![]()