Skravletråd 18 august

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
God morgen alle sammen!!

Ja da er det endelig fredag og helg for noen..[:D]
Men vi mammaer har jo egentlig helg hver dag vi da..Hehe..

Idag ble vi tatt på sengen gitt..[:'(]
Noah får fysioterapaut hjem til seg 2 ganger i uken og idag skulle hun komme kl 1330, men hun kom kl 1030..[:'(]
Hallo hva er det for noe lissom..Her ligger vi og sover..Samboer var akkurat på vei ut for å dra på jobb..
Å der stod dama.Hei hei her er jeg.. Ehh ja, men du skulle ikke komme før 1330 sa min kjære..Nei, men nå hadde det seg sånn at jeg er her nå...Å så kom hun stormende inn...[:@]
Å der lå jeg uten en tråd på meg...Uten om dyna da..[&:]

Jeg skulle bare se hvordan det gikk jeg kommer det fra hun..Men jeg kan jo komme igjen senere..Hallo nå var hun her,så da kunne hun vel gjøre det hun skulle..Men neida,da kommer hun tilbake når hun skulle da.. [:@][:@]
Virker litt spesiell igrunn...

Jaja, ellers så har jeg det bra [:D]

Hva med dere da??

Huff ble vist litt lang denne her..[:D]

God morning!

Herregud[:@] hun der virket jo helt fjern[:'(] Syns du skal si til henne etterpå at hun får holde seg kun til avtalte tider.

Dagene går helt i surr for meg, aner ikke opp ned på uken lengre.
Ååhh.. på søndag skal jeg til kragerø, det er jo ikke lenge igjen hvis det er fredag i dag. Får vel begynne å pakke i dag jeg da. Grusomt mye jeg må ha med meg til Kian egentlig. *Sette meg ned å skrive liste*

Skal være en hel uke uten fødtjuli[:(]damene.

Ja jeg tror nok jeg må det..Hhun virker jo helt distre jo...[:'(]

Ja det blir en del ekstra å ha med seg når man har med en baby gitt, så det lønner seg å skrive en liste..
Merket det når vi var 1 uke i sverige med Noah,ble jaggu en god del ekstra bagasje..

Du må ha en riktig god tur til kragerø Monicus..
Kommer til å savne deg her inne..

Hei alle!!!

Har en baby som helst skal bæres hele tiden så jeg får ikke gjort så mye jeg da........
Savner å kunne sitte her inne å skravle hele dagen....[;)][;)][;)]
Skal kose meg i helga med mann og barn.
Deilig mat og kanskje ett glass vin[;)]

Ha en fin helg jenter![:D]

Samboer har vært å kjøpt en flaske chablis (hvitvin) i dag[8D]

Det hørtes godt ut......[8D]
Skal faktisk unne meg en drink også i morgen.Har fått noen gode oppskrifter fra en venninne.....[;)]

Fortell[8D]
Skal dere på fest eller blir det hjemmekos?

Vi skal bare være hjemme[;)]Sitte å kose sammen i sofaen og bare være opptatt av hverandre......[8D][8D]
Skal dere på fest eller??

Nope, samme som dere.
Det skal bli så deilig! Eneste som er dumt er at hver gang jeg tar meg et glass vin får jeg super røyksug[:'(] Siste 4 årene før jeg ble gravid hadde jeg sluttet å røyke, kun festrøyket. Trodde virkelig ikke at det suget skulle komme tilbake 11 måneder uten fest[8|].

Hei på dere!

Dagene er ikke lett å følge med på nei..
Alle er jo like egentlig, samme om det er uke eller helg..[&:]
Vet hva du mener der Memme, har en baby som helst skal bæres mest mulig jeg også,
får jo ikke gjort noe annet omtrent. *KjapperMegOgGjørTingMensHanSover*[8D]
Men så skal man jo gjerne hvile litt selv også da... puuuh!! tida flyr!![:o]

Jeg skal faktisk ut en liten tur i Lillestrøm imårra!! Gleder meg som en unge til å møte alle venna mine igjen!!
(Og ta meg en velfortjent halvliter syns jeg![8D][;)])
Mamma skal passe Casper da. Kommer til å savne han sååå fælt!
Blir vel bare et par timer før jeg må hjem igjen.[:)]

Så deilig å dra bort litt også da Monicus!![:)]
Dere får kose dere MASSE!!

Jeg vet...Røyksug til de grader også men jeg kan jo ikke begynne igjen når jeg har vært så flink å slutte...........[8|][8|][8|]

Lillejenta:Jeg også forter meg å gjøre masse når hun sover.Det begynner faktisk å bli litt bedre men jeg synes jo det er litt kos også jeg da....[;)]

Back
Topp