God morgen alle sammen!!
Ja da er det endelig fredag og helg for noen..[:D]
Men vi mammaer har jo egentlig helg hver dag vi da..Hehe..
Idag ble vi tatt på sengen gitt..[:'(]
Noah får fysioterapaut hjem til seg 2 ganger i uken og idag skulle hun komme kl 1330, men hun kom kl 1030..[:'(]
Hallo hva er det for noe lissom..Her ligger vi og sover..Samboer var akkurat på vei ut for å dra på jobb..
Å der stod dama.Hei hei her er jeg.. Ehh ja, men du skulle ikke komme før 1330 sa min kjære..Nei, men nå hadde det seg sånn at jeg er her nå...Å så kom hun stormende inn...[:@]
Å der lå jeg uten en tråd på meg...Uten om dyna da..[&:]
Jeg skulle bare se hvordan det gikk jeg kommer det fra hun..Men jeg kan jo komme igjen senere..Hallo nå var hun her,så da kunne hun vel gjøre det hun skulle..Men neida,da kommer hun tilbake når hun skulle da.. [:@][:@]
Virker litt spesiell igrunn...
Jaja, ellers så har jeg det bra [:D]
Hva med dere da??
Huff ble vist litt lang denne her..[:D]
Ja da er det endelig fredag og helg for noen..[:D]
Men vi mammaer har jo egentlig helg hver dag vi da..Hehe..
Idag ble vi tatt på sengen gitt..[:'(]
Noah får fysioterapaut hjem til seg 2 ganger i uken og idag skulle hun komme kl 1330, men hun kom kl 1030..[:'(]
Hallo hva er det for noe lissom..Her ligger vi og sover..Samboer var akkurat på vei ut for å dra på jobb..
Å der stod dama.Hei hei her er jeg.. Ehh ja, men du skulle ikke komme før 1330 sa min kjære..Nei, men nå hadde det seg sånn at jeg er her nå...Å så kom hun stormende inn...[:@]
Å der lå jeg uten en tråd på meg...Uten om dyna da..[&:]
Jeg skulle bare se hvordan det gikk jeg kommer det fra hun..Men jeg kan jo komme igjen senere..Hallo nå var hun her,så da kunne hun vel gjøre det hun skulle..Men neida,da kommer hun tilbake når hun skulle da.. [:@][:@]
Virker litt spesiell igrunn...
Jaja, ellers så har jeg det bra [:D]
Hva med dere da??
Huff ble vist litt lang denne her..[:D]