Skravletråd 17 juli

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Hei hei alle sammen.

Ja da starter jeg dagens skravletråd..Håper dere alle sammen har hatt en god natt søvn..Det har jeg ( nesten ) Noah våknet i 4 tiden og ville ha mat..Så sov han til kl 8..Siden har vi vært oppe..Akkurat nå sover han litt..

I dag skal jeg på 6 ukers kontroll hos legen..Spennende å høre hva hun har å si da [:D]
Ellers så har jeg en del og gjøre idag..Håper bare jeg orker..
Må rydde og vaske litt her,for på søndag kommer mamma og skal være her litt.. Hun har ennå ikke truffet Noah, så hun gleder seg som en unge..Hehe..
Men vet ikke helt om jeg gjør akkurat det da,for planen hennes er å være i 14 dager...[8|]
Kommer vel til å gå på veggen jeg da tenker jeg..[8D]

Jaja, dere får ha en fin dag da jenter ( og gutter )

Nyt solen dere som har den..( Titter litt fram her nå ) [:)]

Klem klem [:)]

Her var det ikke mange som var skravlete idag gitt [8D]

God dag [:D]
Her har solen så vidt tittet fram også, men den har gått bort igjen nå..
I dag våknet jeg 20 minutter før Adrian, det har aldri skjedd før, så jeg rakk å gå på do, kle på meg og gjøre klart til ammingen før han gløttet på øynene [:)]
Nå har vi lekt litt, ammet, hengt opp klær og litt sånt, og nå sovnet han litt, får se hvor lenge det varer....-det varte 5 min det [;)]
Men, han er kjempe trøtt, så han sovner med engang jeg tar opp..

I dag skal vi ta fotavtrykk av lille mann, så har vi noen julegaver klare også..Også må vi jo ha det på veggen her hjemme selv [:D]

ellers skjer det ikke stort her hjemme..
Håper jeg kommer meg i dusjen snart, slik at jeg er klar til vi skal dra.

Ønsker dere alle en strålende dag!!!

God morgen.

Så koselig at du startet skravletråd!
Det er koselig å få besøk av mødrene sine, men i 14 dager-- my god! Da hadde jeg flydd på veggen og[:D]
Jeg skal besøka mamma i en uke selv, men det blr kos. Jeg kan gå ut å møte venner når det passer meg og mamma skal få være barnepike et par timer. Hvis jeg klarer å være så lenge borte fra Kian da[8|]

Jas, hvor bestiller du fotavtrykkene og hva er prisen pr stk?

Hei, hei!

Nei, dårli me skravling her inne gitt... Nesten sånn d e litt kjedeli, men folk e vel opptatt me andre ting! [;)] I dag ekje d so mykje so skjer her me oss, he nesten akkurat stått opp vi! [:)] Fæ besøk ta tvillingsysta mi å ei venninne i dag, d blir no kjekt [:D]
Ellers trur ej at ej skal lage syskenbarn BabyMama sin kyllingsalat til middag i dag 

ORIGINAL: Monicus

God morgen.

Så koselig at du startet skravletråd!
Det er koselig å få besøk av mødrene sine, men i 14 dager-- my god! Da hadde jeg flydd på veggen og[:D]
Jeg skal besøka mamma i en uke selv, men det blr kos. Jeg kan gå ut å møte venner når det passer meg og mamma skal få være barnepike et par timer. Hvis jeg klarer å være så lenge borte fra Kian da[8|]

Jas, hvor bestiller du fotavtrykkene og hva er prisen pr stk?

Det er ei dame i Drøbak som lager disse fotavtrykkene, vi må dra bort dit for å gjøre det..Koster et sted mellom 800 -1000 kr, det er da inkludert ramme...Kan finne tlfnr til deg, hvis du er int..

Kan ikke du legge inn et bilde av arbeidet når du har fått det? så kan jeg evt. få nr da. Hva støper hun det i, gips, glass eller?

Hellu ladies [:)]

I dag har lille snups holdt meg våken fra sekstiden, med trykking og grynting og litt sår gråt...tydelig at hun ikke har hatt det noe særlig godt! Den lufta skulle vi gjerne vært kvitt [8|]
Huff, går rundt med skikkelig skallebank om dagen pga for lite søvn , så nå begynner jeg virkelig å glede meg til nattammingen vil bli litt sjeldnere [:)] Er vel ennå en to-tre uker til [&:]

Ellers får vi levert ny seng på døra snart, en elektrisk en [:D]. Så nå kan jeg bare kjøre opp senga når jeg skal amme Leah om natten, gleder meg til å teste den ut i kveld/natt [;)].

Nå har jeg endelig begynt å få kommet meg ut på tur med Leah, men kjenner at symfyseløsningen ikke er helt ok! Gikk lang tur i går, og er helt ødelagt i dag [8|]. Kjedelig assa! Men - blir bedre for hver dag, så det er vel snart helt over!!

Har sånn kjedelig følelse at nå er sommeren over for i år! Høsten er liksom rett rundt hjørnet, og jeg føler jeg ikke har fått utnyttet sommeren fullt ut ennå!! Ble litt for varmt å sitte i solen siste måneden av svangerskapet! Men - da er det bra at vi er en stor trillegjeng som kan møtes og gå turer og kafeer, det skal bli skikkelig kos [:D] Vinteren går kanskje litt fortere da? [8|] Og klarer jeg å overtale sambo til en liten sydentur etterhvert, så skal nok dette bli riktig så bra [:)]

Ha en superfin dag, jenter!!!!

Kan ikke du legge inn et bilde av arbeidet når du har fått det? så kan jeg evt. få nr da. Hva støper hun det i, gips, glass eller?

Jeg vet det er gips hvertfall, men lurer på om de har begynt med glass også..Man kan ihvertfall velge ramme selv..
Det tar noen uker før vi får resultatet..- og det er lurest å gjøre det helst før 8 uker..

hvis du går inn på www.lifestone.no så kan du se hvordan det er, bare at de vi skal til er billigere.[:)]

Heia Lucky2[:D]

Syns det er så godt at det snart er høst jeg[8|] ikke likt meg egentlig, men det har nok noe med denne ungen å gjøre[:)]
Sambo og meg skal nok muligens til syden i januar.
Vi tar med oss bestemødrene slik at de kan være barnevakt når vi vil ut å rangle litt.

Nå ligger plumpen min å sover litt i vippestolen.

Det er sånn som går på batteri, den gynger i 8 hastigheter, spiller musikk og blinkende lys. Artig[:D]

Heia Lucky2[:D]

Syns det er så godt at det snart er høst jeg[8|] ikke likt meg egentlig, men det har nok noe med denne ungen å gjøre[:)]
Sambo og meg skal nok muligens til syden i januar.
Vi tar med oss bestemødrene slik at de kan være barnevakt når vi vil ut å rangle litt.

Nå ligger plumpen min å sover litt i vippestolen.

Det er sånn som går på batteri, den gynger i 8 hastigheter, spiller musikk og blinkende lys. Artig[:D]

Hehe, smart å ta med bestemødre på tur [;)]. Tror jeg stjeler/låner den ideen av deg, jeg [:D]
Joda, skjønner at den varmen i sommer ikke passet helt for nyfødte og høygravide [8|], men jeg er sånn solmenneske, og blir jo nesten deppa med tanke på at når det endelig har vært en knallsommer i kalde Norge, så fikk jeg ikke utnyttet den [:@]....
Men, vi går jo hjemme neste sommer også, så man kan jo håpe på litt godvær da og'? [:D]

God tur til Kragerø, forresten - kos deg masse [:D]

Ja da har jeg vært på 6 ukers kontroll med meg selv og det gikk jo bra..
Trodde det var sånn at legen skulle titte opp i det aller helligste jeg..Men det slapp jeg unna gitt..[:D]

Monicus: JA jeg kommer nok til å gå på veggen etter 1 uke tenker jeg..Men sånn er det når hun bor i kristiansand og ennå ikke har sett han..

Så fint bilde av Kian da..Hvor har du kjøpt denne husken da??

ORIGINAL: chello

Hei folkens!

Har også vært på 6 ukerskontroll.... og jeg glemte å nevne at jeg har fått sopp på å brystene fra lea sin munn[:(][:(] ... Så nå må jeg vente til neste uke med å få medisiner!!

Alt gikk fint hos legen. Er helt tipp topp oppi der[;)] ...

Men kan du ikke ringe til legekontoret å få en resept da??

Back
Topp