Hei hei alle sammen.
Ja da starter jeg dagens skravletråd..Håper dere alle sammen har hatt en god natt søvn..Det har jeg ( nesten ) Noah våknet i 4 tiden og ville ha mat..Så sov han til kl 8..Siden har vi vært oppe..Akkurat nå sover han litt..
I dag skal jeg på 6 ukers kontroll hos legen..Spennende å høre hva hun har å si da [:D]
Ellers så har jeg en del og gjøre idag..Håper bare jeg orker..
Må rydde og vaske litt her,for på søndag kommer mamma og skal være her litt.. Hun har ennå ikke truffet Noah, så hun gleder seg som en unge..Hehe..
Men vet ikke helt om jeg gjør akkurat det da,for planen hennes er å være i 14 dager...[8|]
Kommer vel til å gå på veggen jeg da tenker jeg..[8D]
Jaja, dere får ha en fin dag da jenter ( og gutter )
Nyt solen dere som har den..( Titter litt fram her nå ) [:)]
Klem klem [:)]
Ja da starter jeg dagens skravletråd..Håper dere alle sammen har hatt en god natt søvn..Det har jeg ( nesten ) Noah våknet i 4 tiden og ville ha mat..Så sov han til kl 8..Siden har vi vært oppe..Akkurat nå sover han litt..
I dag skal jeg på 6 ukers kontroll hos legen..Spennende å høre hva hun har å si da [:D]
Ellers så har jeg en del og gjøre idag..Håper bare jeg orker..
Må rydde og vaske litt her,for på søndag kommer mamma og skal være her litt.. Hun har ennå ikke truffet Noah, så hun gleder seg som en unge..Hehe..
Men vet ikke helt om jeg gjør akkurat det da,for planen hennes er å være i 14 dager...[8|]
Kommer vel til å gå på veggen jeg da tenker jeg..[8D]
Jaja, dere får ha en fin dag da jenter ( og gutter )
Nyt solen dere som har den..( Titter litt fram her nå ) [:)]
Klem klem [:)]

, så nå begynner jeg virkelig å glede meg til nattammingen vil bli litt sjeldnere [:)] Er vel ennå en to-tre uker til [&:]