skravletråd 15. mars :)

Ingen planer ennå, kanskje ta en trilletur i det frikse været, men det er så kaldt, så har ikke bestemt meg ennå.. Må handle i løpet av helga ihvertfall..
 
I dag skal jeg møte engel.gravid på kaffe i byn. Så skal jeg hjem å slappe av litt før jeg skal hente sønnen til bestevenninna mi på 1,5 år i bhg :) hjem å underholde 2 barn :) etter snuppa har lagt seg skal jeg gå over det meste av babyklær å pakke vekk det vi skal ha og finne fram det vi skal gi bort :) har 3 venninner som venter jente, så da får de sloss ;-)
 
I dag har jeg ryddet og vasket kjøkkenet, har planer om å gjøre litt mer i dag, men får se hva jeg gidder. :p Mini sover nå så da datt jeg ned i sofaen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
I dag har jeg ryddet og vasket kjøkkenet, har planer om å gjøre litt mer i dag, men får se hva jeg gidder. :p Mini sover nå så da datt jeg ned i sofaen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Flink du har vært da!:D
Hehe...sofan er ille fristende altså..;)
 
Da har jeg fikset padda til tanta mi :p
så er det bare å komme meg til nav, bare barn og marsipan kake igjen!! :D
 
Her fikk jeg sove til 11 og det trengtes når lillegutt ikke ville sove fra kl 4 og til i halv seks tida :eek: Men han sov seks timer i strekk i går kveld til natta så burde vel være fornøyd med det ;) kanskje vurdere å krype til sengs kl 20 så jeg får litt sammenheng på søvnen:p
 
Her fikk jeg sove til 11 og det trengtes når lillegutt ikke ville sove fra kl 4 og til i halv seks tida :eek: Men han sov seks timer i strekk i går kveld til natta så burde vel være fornøyd med det ;) kanskje vurdere å krype til sengs kl 20 så jeg får litt sammenheng på søvnen:p
Deilig med litt ekstra søvn på formiddagen..:)
Skjønner nettene blir slitsomme sånn som det er nå.. :confused: Til tross for 6 timer sammenhengende..
 
Back
Topp