Mittlillemirakel
Juni 2012 Rocks<3
Ingen planer ennå, kanskje ta en trilletur i det frikse været, men det er så kaldt, så har ikke bestemt meg ennå.. Må handle i løpet av helga ihvertfall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, syns jeg ser demHihi...hybelkaninene mine kan helt klart springe snart!![]()
Deilig med lite planer ogsåIngen planer ennå, kanskje ta en trilletur i det frikse været, men det er så kaldt, så har ikke bestemt meg ennå.. Må handle i løpet av helga ihvertfall..
Haha...skal prøve å få tatt et bilde idet de krysser stuegulvet her!Haha, syns jeg ser dem![]()
Flink du har vært da!I dag har jeg ryddet og vasket kjøkkenet, har planer om å gjøre litt mer i dag, men får se hva jeg gidder.Mini sover nå så da datt jeg ned i sofaen...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
God tur til Nav!!Da har jeg fikset padda til tanta mi
så er det bare å komme meg til nav, bare barn og marsipan kake igjen!!![]()
Deilig med litt ekstra søvn på formiddagen..Her fikk jeg sove til 11 og det trengtes når lillegutt ikke ville sove fra kl 4 og til i halv seks tidaMen han sov seks timer i strekk i går kveld til natta så burde vel være fornøyd med det
kanskje vurdere å krype til sengs kl 20 så jeg får litt sammenheng på søvnen
![]()
Yohoo!! Gratulerer!!Wii, fine kjæresten min overrasket meg med ny mobil i dag så da har jeg app igjen!![]()

Nytt på nyttSå stille det er her i kveld da??![]()
Gjør egentlig det her ogAha...er det derfor!!
Står på i bakgunn her..![]()
Så koseligHar hatt kosekveld med jentene mineSpist pizza og sjokolade og sett idol
![]()