skravletråd 15 feb!

spark han ut av senga, det pleier å hjelpe her[;)]
 
han er så gretten om han må gjøre noe på nattestid.... spes hvis han har drukket... [8|][:'(]
nei, får vel gå å køye jeg oxo, må vel opp i morra tidlig å lage frokost og sende de store gutta på skolen[;)]
 
natti, natt [:)]
 
nattinattt og igjen tuusen takk for all hjelp. jammen er du tålmodig og da[:D][:D][:D]
 
nå har du glemt bak...... [:D][:D]
 
nei der kom den....[;)]
 
men så var det linjeskift da...
 
alle lagt seg?
 
Her på Løten er daglivarebutikkene døgnåpne. [8|]
rally,rally,rally... herregud blir gal. [:@][:'(]
Det festes vist oppi lia her.
 
b.h til Othilie skal på rally fest i morgen. Omg!
 
 
ORIGINAL: suprAnirac

alle lagt seg?
 
Her på Løten er daglivarebutikkene døgnåpne. [8|]
rally,rally,rally... herregud blir gal. [:@][:'(]
Det festes vist oppi lia her.
 
b.h til Othilie skal på rally fest i morgen. Omg!
 
så kuult... er jo kjempekult at de skal ha vm runde i rally i norge vel[;)] hadde det ikke vært for svigermors bursdag, hadde det blitt barnevakt og rett i skogen for min del[:D][:D][:D] men nå er vi vålenga supportere noen skikkelig tøffinger da[;)] 
 
hvordan går det forresten med snuppa? føler du deg litt bedre etter du var på midtimellom? at du kanskje ble tatt på alvor og fikk litt andre metoder enn å stappe ungen full av grøt?
 
ORIGINAL: squat

ORIGINAL: suprAnirac

alle lagt seg?
 
Her på Løten er daglivarebutikkene døgnåpne. [8|]
rally,rally,rally... herregud blir gal. [:@][:'(]
Det festes vist oppi lia her.
 
b.h til Othilie skal på rally fest i morgen. Omg!
 
så kuult... er jo kjempekult at de skal ha vm runde i rally i norge vel[;)] hadde det ikke vært for svigermors bursdag, hadde det blitt barnevakt og rett i skogen for min del[:D][:D][:D] men nå er vi vålenga supportere noen skikkelig tøffinger da[;)] 

Ja tøff du[8|][:D]
De reser jo bare fort forbi...
Men hele Løten står på hodet.
 
synes det er litt morsomt jeg, og litt action på løten er vel ikke å forakte[:D]
 
ORIGINAL: squat

hvordan går det forresten med snuppa? føler du deg litt bedre etter du var på midtimellom? at du kanskje ble tatt på alvor og fikk litt andre metoder enn å stappe ungen full av grøt?

Ah... hælig! Endelig noen som forstod!
Og så snuppa vår. MiM rista på hodet av h.s "er det mulig?" De ble opprørte over vår historie, for å si det mildt.
 
Det de kom med er ikke en metode, men ett individuelt tillpasset opplegg for vår amalie og familie.
Har sammenlignet med andre som har vært er.
 
Hehe, siden h.s ikke hadde hørt om MiM før, så hentet jeg med reklamematriell som de kunne lese i, og henge opp til andre på h.s. Hehehe *frekke carina*
 
 
ORIGINAL: squat

synes det er litt morsomt jeg, og litt action på løten er vel ikke å forakte[:D]

Jeg gidder da vel ikke en bunsj med folk og biler når jeg skal frakte ungen min til b.h[8|][:D]
 
det burde vært brosjyrer fra de på alle helsestasjoner, dere er sikkert ikke de eneste som har hatt slike problemer. og da er kanskje ikke hs det rette stedet å få hjelp.
 
ORIGINAL: suprAnirac

ORIGINAL: squat

synes det er litt morsomt jeg, og litt action på løten er vel ikke å forakte[:D]

Jeg gidder da vel ikke en bunsj med folk og biler når jeg skal frakte ungen min til b.h[8|][:D]
hehe godt det er over i løpet av helga da[;)]
 
*sukk* 
 
Back
Topp