skravletråd 15 feb!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
mornings..her er det opp klokka 7 i dg også...håpr ikke dette blir en vane!!!!!!!!til gjengjeld var det mannen som ga henne mat klokka halv 7[:D]

ha en fin dag alle sammen!

God morgen damer:)
Ja det er tidlig tidlig,jeg har vært oppe flere ganger med tutten og vann i natt.Å var inne å gå nar tutte siste gang halv 7-7.Ingen bønn mer kvart over 7.Da tok mamma henne med ner,spiste mye grøt og drakk godt med vann.Skal legge henne igjen halv 9-9,jeg og skal køye då. Når legger dere babbyene igjen etter morningen?Sofie er dau trøtt etter 1,5 time.Men vil prøve å drøye te halv 9-9 idag.

god morgen
like trøtt idag jeg, og jeg tror ikke dette er en periode[&:] nå har han stått opp mellom 5-6 hver dag i over en mnd. men håper og håper han skal begynne å sove lengre snart. han var like tett i nesa i natt, og var våken sikkert annenhver time og var urolig. og sto opp 5.45. herlig..

idag skal vi hjem til en på barselgruppa. alltid koselig å møte dem[:D]

stardust: kjedelig når de står opp tidlig ja! ha en fin torsdag[:D]
Nina22: marcus sovner også igjen ca 8.30-9. men de siste dagene har han bare sovet en halvtime, og det er jo ingenting.
Grusomme Gabriel: ha en fin torsdag[:D] får håpe han snart kutter ut flaska på natta!!

Jeg lurer virkelig om det kan være tenner på gang her,men det har jeg jo trodd i en evighet nå.men ser ingenting,gommene nede buler,og det er høyere på den ene enn den andre siden! Men ingen hvite riskorn å se:(

Som igår for eksempel.Sov hun fra 0900-1050 nesten 2 timer.Så sov hun igjen kl 13.15 og sov til ca 16.00
Jeg syns jo det er ganske mange timer søvn i løpet av en dag, men hun trenger de,hun blir ofte galtrøtt etter en 2timers våken periode, og hadde aldri klart seg med bare 1kvil,noen ganger har hun 3 kviler,dersom en av de adnre har vært kort.

hvor mange timer kviler deres te dagene, og hvor mange kviler ca?

idag skal jeg en turtil stavanger,gleder meg,gleder meg:)
skal i en scrapbok butikk,som skal selge ut alt til 50%, jeg kommer til å gå man av huse når jeg handler da.

Så du scrapper Nina [:D]
Gjør åsså det, men det er ikke blitt gjort så mye som jeg hadde ønsket da,
timene i et døgn strekker ikke til alt.

Ellers så har vi alle fire sovet greit her i natt.
selv om Trym ble lagt en time senere en vanlig pga besøk.

Har ingen store planer i dag!

Kos dere alle sammen.
Klem

nok en deilig natt. andreas våknet ikke før 5 og da ga jeg han smokken og så sov han til rett før 7... ville ikke ha pupp da, så vi bare lå og koste oss isenga før vi stod opp.

Nina22: andreas pleier å våkne mellom 7 og 8, og så legger han seg igjen mellom 10-11, og sover da en time ca.

i dag skal vi på lunsj til ei venninne, og så er det babysvømming med søte Anine i ettermiddag.

ha en fin dag[:)]

Hei jenter!

Sambo kom overraskende nok hjem sent i går kveld, men da jeg våkna var han borte igjen.[8|]
Vet ikke når han kommer hjem i dag, men håper vi får anledning til å kose oss litt før han drar på guttetur i morgen.

Ben kaver en del, men jeg må si at jeg sover myyye bedre når sambo er hjemme.
Lurer på om det er fordi jeg vet jeg ikke er alene med Ben?[:-]

Har begynt så smått å plassere ting i vitrineskapet og sjenken.
Frigjør litt plass på kjøkkenet, og jeg tenkte få et litt bedre system der.

Nina: Ben sover natt fra 1930-0630, formiddagslur fra 1030-12 og en ettermiddagslur fra 1530-16.

Ønsker en fin dag til alle!

Mornings damer og bebiser [:D]
Lenge siden vi har skravla her gitt.... ikke at vi har tid til det i dag heller da... [8|] skal på bup med eldstemann klokka tolv i dag.

Edde er i farta om dagen, han har fått en tann og holder på med nr to... så derfor er det litt nattevåk her i gården oxo. Han får oxo ett eller to natta måltid.... og det selv om han spiser tre store grøt måltider, frukt + middag om dagen...

Så det var noen som lurte på hvor mye de sover om dagen, og det er jo veldig individuelt... noen trenger mindre søvn og andre trenger mer... Edde trenger 4-5 timer på dagtid, da sover han ca. 12-13 timer om natten [;)]

Heisann, alle snupper!
Svinger innom en tur mens Emma sover, selv om jeg burde hevet meg rundt og gjort MYE husarbeid. men er litt smågretten på sambo for tiden, så gidder ikke shine for at han skal bli fornöyd. Mye av rotet er hans, så han kan jaggu rydde etter seg selv[;)]´
I går var vi på bading igjen for förste gang sden november, og Emma var helt vill i vannet! Storkoste seg, og lo og skravla. Godt å se at hun ikke hadde glemt gamle kunster[:D]

Fikk tlf i går også, har fått  jobb på natt hver 3. helg. Er et vikariat, men det er mulighet for forlenging. ..og så vet jeg at det kommer til å bli ledig enda mer på natt, så nå kan jeg vel kalle meg arbeidskvinne igjen. Faktisk utrolig deilig å komme seg ut i arbeid! ..og emma merker igrunn ikke noe til at jeg er borte.[8|] Hun koser seg med de hun er sammen med, hun![:)] godt å vite, da..

Ang sövn på dagtid så pröver vi å begrense det til to tider der hun får tilbud om sövn. Förste formiddagsdubben er rundt halv ti, da sover hun alt mellom 1/2-1,5 time. neste er rundt halv tre, og hun sover som oftest like lenge. Men på det jevne så sover hun 2-3 timer på dagtid, og sover stort sett fra 18.30/19.00 -06.00 hver natt.

Dette ble langt! uffda

Savner å skravle med deg K@trine, men forstår at man har hendene fulle med tre goinger.[:)]
Godt å høre at Emma trives sammen med andre Sol, og at du trives med å jobbe igjen.[;)]

ja da var jeg i gang med bolle baking...noen som har vekt?hvor mange dl er 50 gr???

Hei og hå alle sammen
Ser innom til dere mens Noah ligger å sover en av sine rekordblunder ute i vogna[;)]

Her har nettene i det siste vært et rent mareritt altså, han er våken hver 1,5 time
remjer og skriker. Ingenting som nytter, bare pupp og mamma[:'(][:'(]

Også havna søstra mi på sykehuset i går, IGJEN!
Hun lå en uke i jula med lungebetennlse, og nå ligger hun med 40 i feber, hoster blod og
blod i urinen, pluss at hun har intense smerter i rygg\nyre[:(]
Stakkars lille søster[:(][:(]

I dag skal jeg hente fotografbildene vi tok....gleder meg å se resultatet[:D][:D][:D][:D]

uff...god bedrign til søsteren din gira[8|]

Heisann hoppsann!

Tuva sov hele natta i natt og, så nå håper og tror jeg at det skal bli sånn fremover[:)] Er ikke helt god i hodet mitt i dag....suser og durer verre enn vanlig[&:] I sta fikk jeg en skikkelig kvalmebølge over meg, og hjertet slo kjempefort! Trodde jeg skulle besvime, og ble skikkelig redd, og det gjorde ikke saken bedre.... Lurer på når jeg skal få vite hva som feiler meg jeg... 8 måneder har jeg gått sånn nå...

Skal ha barseltreff her i dag, men fått melding fra 3 stk om at de ikke kan komme[8|] Syns det er litt kjedelig siden jeg har kjøpt inn mat og sånn... Så da blir vi ikke mer enn 3. Men det er oss 3 som har truffet hverandre litt utenom og, så det blir nok koselig likevel!

ORIGINAL: stardust

uff...god bedrign til søsteren din gira[8|]

tusen takk[:)]

og du jeg smaker gjerne på bollene din[;)]

ORIGINAL: Grusomme Gabriel

....nå må jeg løpe , skal i banken og ordne penger .....Til NY bil.........

Åssen bil da?
lykke til[;)]

..og DER var Noah sin rekordblund ute i vogna over! 20 min denne gangen.......
Seriøst, er det andre som har barn som bare sover 20-30 min hver gang?

ORIGINAL: gira

..og DER var Noah sin rekordblund ute i vogna over! 20 min denne gangen.......
Seriøst, er det andre som har barn som bare sover 20-30 min hver gang?

Jepp, Filip sover som regel ikke mer enn 30 minutter om gangen, i går sov han under 1 time i løpet av hele dagen! (han har to nap'er, en på formiddag og en på ettermiddag)

hello alle sammen, er det noen som kan komme å klippe meg??[8|] har såkalt bad hairday hver eneste dag, og finner ingen dag som passer noen gang til å få ruska litt oppi manken. himmel, er jammen rart sambo holder ut sånn som jeg ser ut..... uff prøve å få ordnet det til helgen [8D][:D][:D] 

Back
Topp