Heisann, alle snupper!
Svinger innom en tur mens Emma sover, selv om jeg burde hevet meg rundt og gjort MYE husarbeid. men er litt smågretten på sambo for tiden, så gidder ikke shine for at han skal bli fornöyd. Mye av rotet er hans, så han kan jaggu rydde etter seg selv[;)]´
I går var vi på bading igjen for förste gang sden november, og Emma var helt vill i vannet! Storkoste seg, og lo og skravla. Godt å se at hun ikke hadde glemt gamle kunster[:D]
Fikk tlf i går også, har fått jobb på natt hver 3. helg. Er et vikariat, men det er mulighet for forlenging. ..og så vet jeg at det kommer til å bli ledig enda mer på natt, så nå kan jeg vel kalle meg arbeidskvinne igjen. Faktisk utrolig deilig å komme seg ut i arbeid! ..og emma merker igrunn ikke noe til at jeg er borte.[8|] Hun koser seg med de hun er sammen med, hun![:)] godt å vite, da..
Ang sövn på dagtid så pröver vi å begrense det til to tider der hun får tilbud om sövn. Förste formiddagsdubben er rundt halv ti, da sover hun alt mellom 1/2-1,5 time. neste er rundt halv tre, og hun sover som oftest like lenge. Men på det jevne så sover hun 2-3 timer på dagtid, og sover stort sett fra 18.30/19.00 -06.00 hver natt.
Dette ble langt! uffda