Skravletråd 14 mars:)

En må ikke finne seg i å gjøre alt alene;)

he he, jeg vet ;)
men når jeg går hjemme hele dagene og han er på jobb, føler jeg at det er min jobb så har "fri" :rolleyes:
om han hadde tilbydd seg å hjelpe hadde jeg jo sagt ja. Men jeg er for sta til å be om hjelp.
 
Nei har liksom ikke annet valg enn å ha de hos bror min inntil videre og håpe noe dukker opp snart

Godt han kan hjelpe dere da iallefall!
krysser fingrene for at det snart dukker opp noe annet ;) er det vanskelig å finne noe brukbart på leiemarkedet der du bor?
 
he he, jeg vet ;)
men når jeg går hjemme hele dagene og han er på jobb, føler jeg at det er min jobb så har "fri" :rolleyes:
om han hadde tilbydd seg å hjelpe hadde jeg jo sagt ja. Men jeg er for sta til å be om hjelp.
Ond sirkel det;) før var det jeg som
Tok all husarbeid også, men så fant vi ut at vi kam gjøre det ilag også:) bytter på ting o.l:) je hater å støvsuge så da gjør han det f.x:)
 
Hvis det er ok jeg spør, hva skjer med de da?:(
De blir hos bror min inntil jeg finner noe, skulle gjerne flyttet de da. men så lenge de har det bra er det greit :)
 
Godt han kan hjelpe dere da iallefall!
krysser fingrene for at det snart dukker opp noe annet ;) er det vanskelig å finne noe brukbart på leiemarkedet der du bor?
Ja er vist ikke lett her dessverre :(
 
Ond sirkel det;) før var det jeg som
Tok all husarbeid også, men så fant vi ut at vi kam gjøre det ilag også:) bytter på ting o.l:) je hater å støvsuge så da gjør han det f.x:)

går jo enda fortere også om man gjør det i lag;)
men jeg er litt kontrollfreak, så liker helst å gjøre det selv så jeg vet det blir ordentlig. Gjør mannen noe må jeg liksom sjekke etterpå om det er ordentlig :rolleyes: Så er litt min egen feil også da :p
 
Sitter her å sjøgler etter en grusom natt med feber og urolighete på minsten!
Burde vell lagt meg og sove,men sitter å venter på broren min som skal hente ene bilen og få den inn på verksted :)
Gubben er i Trondheim på jobb,og kommer ikkehjem før i 9 tiden i kveld.. så frykter dette kan bli en lang ettermiddag!!
Æsj....stakkars lillegutt:(
Masse god bedring!
 
Skjønner jo det...man savner disse små hårballene sine også..:(
Man gjør det :(
De er jo en del av familien min som jeg nå ikke engang kan møte for da pleier de å bli sure og markere overalt!
 
Heisann skravlegale jenter ;)
I dag skal jeg prøve å finne meg ett stuebord, tenker jeg kommer hjem uten bord i dag igjen ;)
Skulle egentlig til frisøren i dag, men lønna er forsinket :p
 
Heisann skravlegale jenter ;)
I dag skal jeg prøve å finne meg ett stuebord, tenker jeg kommer hjem uten bord i dag igjen ;)
Skulle egentlig til frisøren i dag, men lønna er forsinket :p
Hello!!:D Moro å være på shopping! Selvom det ikke er lett å bestemme seg..;)
 
går jo enda fortere også om man gjør det i lag;)
men jeg er litt kontrollfreak, så liker helst å gjøre det selv så jeg vet det blir ordentlig. Gjør mannen noe må jeg liksom sjekke etterpå om det er ordentlig :rolleyes: Så er litt min egen feil også da :p
Hihi, ja da kan jeg forstå litt også hvorfor han ikke er så gira, hvis han ikke gjør det godt nok;) haha søta!
 
oi begynner å bli langt på dagen allerede :eek:
 
Back
Topp