Skravletråd 14 mars:)

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Hva er planene i dag snupper?:)
I dag har jeg besøk av mamma, så vi skal kose oss før hun reiser hjem! Senere skal vi til svigers på komle:) koslig!
 
Hei snupp!:D
Idag har vi som vanlig ingen planer..
Skal fortsette med rydding og pakking i kjelleren... Tror aldri vi blir ferdig! :eek:
Også skal jeg ta noen telefoner til kommune samt en arkitekt som skal selge tre tomter for meg..:)
 
God morgen snuppa ;)
Her starta dagen så tidlig som 05 på frøkna pga bæsjebleie, og hun sovna ikke igjen... kvart på seks kom storebror og...:confused:

Så nå er vi øyeblikkelig ferdig med frokosten, og vanligvis har vi knapt kommet oss ut av senga på dette tidspunktet...

Typisk nok er frøkna trøtt igjen nå, men er for kaldt til å trille ute, og jeg vil helst ikke levere storebror for tidlig i bhg heller, da blir dagen så lang... så vi får kjøre om en halvtimes tid... så får jeg og frøkna ta oss en blund i senga...

Glad jeg ikke har noen avtaler i dag!
 
God morgen :)
I dag skal jeg få vasket litt i huset :) DET trengs!! ;) Ellser blir det nok litt avslapning, for det har vært full rulle hele uka ;)
 
God morgen :) Her har vi hatt nok en urolig natt og han sov ikke godt før han havna i vår seng kl 4. Da sov han til nøyaktig kl 6. Skal vaske klær i dag og prøve å ta helgevasken med lillegutt på ryggen. Har planer om å sove når lillegutt tar første dupp, men kjenner jeg meg selv rett så havner jeg i sofaen med nesa planta i ei bok ;)
 
Her skal je og vesla på trilletur med ei venninne og sønnen hennes, så håper sola får varmet opp litt på ett par timer :)
 
God morgen:)

Ingen store planer, Alvin er grinete i dag også:/
Kanskje lage en kake, får besøk av ei venninne i morgen:)
 
Vi skulle egentlig på Trilletur, men tuppa er blitt så innmari snørrete og grinete, så jeg lurer på om vi må droppe det:-(
 
Har planer om å få vasket litt her, siden det nok en gang er torsdag og vaskedag igjen :-/ Like kjipt hver uke det...Men, mannen pleier å ta gulvene når han kommer så jeg trenger bare støvtørke.
Kjenner jeg er litt trøtt og, til tross for at jeg la meg kl 22 igår..Lillegutt har rota litt i natt og. Mye mulig vi legger oss sammen i dobbeltsenga etterpå :p
Ellers så burde jeg vel kommet meg på trening i kveld etter at lillemann har lagt seg.
 
God morgen :)
Idag skal vi bare ordne noen ting og må snart begynne å flytte inn i huset til min oldemor
 
God morgen alle skjønne juni-jenter :flower

Her har snuppa sovet i hele natt, tom uten å putte smokk! Herlig, for slik er det ikke hver natt.

Lite planer i dag også, få unna litt i huset. Ellers er det dans for storesøster i em, da er det jeg som følger.
 
Sitter her å sjøgler etter en grusom natt med feber og urolighete på minsten!
Burde vell lagt meg og sove,men sitter å venter på broren min som skal hente ene bilen og få den inn på verksted :)
Gubben er i Trondheim på jobb,og kommer ikkehjem før i 9 tiden i kveld.. så frykter dette kan bli en lang ettermiddag!!
 
Sitter her å sjøgler etter en grusom natt med feber og urolighete på minsten!
Burde vell lagt meg og sove,men sitter å venter på broren min som skal hente ene bilen og få den inn på verksted :)
Gubben er i Trondheim på jobb,og kommer ikkehjem før i 9 tiden i kveld.. så frykter dette kan bli en lang ettermiddag!!


Aj aj, så typisk når man er alene hele dagen:( håper han kvikner litt til utover dagen, og at dere får hvilt dere.
masse god bedring til minsten!
 
Aj aj, så typisk når man er alene hele dagen:( håper han kvikner litt til utover dagen, og at dere får hvilt dere.
masse god bedring til minsten!
Takk :)
Ja slår ikke feil at noen blir syke når mannen er vekk!!! :(
Håper på at det er bare noe forbigående,og han er kvikkog rask igjen med det samme :)
 
Har planer om å få vasket litt her, siden det nok en gang er torsdag og vaskedag igjen :-/ Like kjipt hver uke det...Men, mannen pleier å ta gulvene når han kommer så jeg trenger bare støvtørke.
Kjenner jeg er litt trøtt og, til tross for at jeg la meg kl 22 igår..Lillegutt har rota litt i natt og. Mye mulig vi legger oss sammen i dobbeltsenga etterpå :p
Ellers så burde jeg vel kommet meg på trening i kveld etter at lillemann har lagt seg.

for en flink mann du har som tar del i husvasken :)
hva har du gjort for å få det til? :p
 
Back
Topp