Skravletråd 14 mars:)

Hello :)

I dag fikk jeg bekreftet det de 6 andre "billig" testene fortalte meg i går kveld. CB testen kjøpt i dag sa også, med et flott og kraftig resultat, at jeg er gravid. :happy093
 
Bare innom å sier hei:) håper dere har det bra:) jeg er ute på trilletur, og mye mulig jeg har gått meg bort:p at jeg aldri lærer at mine egenkomponerte snarveier alltid er motsatt.. ImageUploadedByBV Forum1363271894.782111.jpg
Sånn ser det ut her:p
 
Bare innom å sier hei:) håper dere har det bra:) jeg er ute på trilletur, og mye mulig jeg har gått meg bort:p at jeg aldri lærer at mine egenkomponerte snarveier alltid er motsatt..
Sånn ser det ut her:p
Så koselig da :)
Håper du finner veien tilbake da :)
Ser nydelig ut ihvertfall :)
 
dagene flyyyr!:p
Ja gjør det!
Føles jo nesten som igår hvor jeg lå på sykehuset og skrek først etter epidural, men når jeg fikk vite at det ville ta litt tid skrek jeg etter ks :p
Og snart er snuppa 1 år :eek:
 
Ja gjør det!
Føles jo nesten som igår hvor jeg lå på sykehuset og skrek først etter epidural, men når jeg fikk vite at det ville ta litt tid skrek jeg etter ks :p
Og snart er snuppa 1 år :eek:
Uff...orker ikke tenke på det engang...:(
 
Uff...orker ikke tenke på det engang...:(
Syns det er så rart!

men NÅ burde du egentlig kaste meg i dusjen for snuppa sover, mannen er og ordner seg så jeg har den perfekte muligheten nå, men sitter fast her da :eek:
 
Syns det er så rart!

men NÅ burde du egentlig kaste meg i dusjen for snuppa sover, mannen er og ordner seg så jeg har den perfekte muligheten nå, men sitter fast her da :eek:
Da kaster jeg deg i dusjen!:p
For jeg må begynne på middagen..;)
 
Back
Topp