Skravletråd 13.mars!

Guri, så snill du er med søsteren din!!:D
Nei, jeg hadde ikke dratt på shopping med henne når hun skulker skolen! :rolleyes:
Kan hun ikke få noen kjipe oppgaver isteden da?:p Gå ut med søpla, rydde rommet sitt, feie trappa eller no?
Ja, kanskje hun må rydde rommet selv som straff, men nå har jeg truet med å rydde det for henne.. Er redd for hvilke lumske sykdommer som kan gro opp fra alt rotet :p mange gode forslag, skal få henne til å gjøre alt;-)
 
I dag er det siste babysangsamling, trist egentlig for lillegutt elsker det. Vi synger mye her hjemme men det blir liksom ikke det samme! Litt synd at han ikke er helt i humør i dag. Han styrer fælt på nettene nå og våkner like tidlig som før og det resulterer i at humøret hans daler. Jeg tror kaaaanskje det er en tann på vei:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bare titter innom fort igjen:)
Må bare si at grunnen til at jeg er litt fraværende er fordi jeg ikke får vært på appen nå, men håper jeg har tlf igjen senere i dag, da kommer jeg sterkere tilbake:D
 
Ja, kanskje hun må rydde rommet selv som straff, men nå har jeg truet med å rydde det for henne.. Er redd for hvilke lumske sykdommer som kan gro opp fra alt rotet :p mange gode forslag, skal få henne til å gjøre alt;-)
Hehe...lykke til!!:p
 
Bare titter innom fort igjen:)
Må bare si at grunnen til at jeg er litt fraværende er fordi jeg ikke får vært på appen nå, men håper jeg har tlf igjen senere i dag, da kommer jeg sterkere tilbake:D
Gleder meg til å se deg mer!;)
 
Ja, heldigvis:) ellers blir det fort lange dager;-) hun er 17, så det nytter ikke tvinge...

Om hun er så gammel er nok shopping mer en belønning enn straff ja ;)
husarbeid er nok ikke populært for en 17 åring, så det kan jo funke.
vi har å glede oss til våre frøkner blir 17, blir nok mange utfordringer!
I dag er det siste babysangsamling, trist egentlig for lillegutt elsker det. Vi synger mye her hjemme men det blir liksom ikke det samme! Litt synd at han ikke er helt i humør i dag. Han styrer fælt på nettene nå og våkner like tidlig som før og det resulterer i at humøret hans daler. Jeg tror kaaaanskje det er en tann på vei:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

håper dere får en fin siste sangsamling :) høres koselig ut!

når våkner han for dagen? Krysser fingrene for at det er ny tann på vei som gjør det ;)
 
Hehe...mannen sitter der selv nå...i kø! :rolleyes:
Han må skrive under farskapspapirene på lillegutt...glemte det i alt styret på sykehuset!:p
Kjipt da og gjøre det nå.

Heldigvis bor jeg på bygda så sjeldent det er lang kø her ihvertfall :p
 
Kjipt da og gjøre det nå.

Heldigvis bor jeg på bygda så sjeldent det er lang kø her ihvertfall :p
Det er fordelen ved å bo litt landlig til, ja!;)
Han var ferdig på Nav nå, men jeg må også inn ditt.. For å godkjenne at han er faren! o_O Herreminhatt...han har jo fått innvillget pappaperm? Hvordan kan han det om han ikke er registrert som pappa til barnet?:p
 
Det er fordelen ved å bo litt landlig til, ja!;)
Han var ferdig på Nav nå, men jeg må også inn ditt.. For å godkjenne at han er faren! o_O Herreminhatt...han har jo fått innvillget pappaperm? Hvordan kan han det om han ikke er registrert som pappa til barnet?:p
Så sært egentlig!
Glad vi er gift slik at vi ikke hadde noe problemer der :)
 
God formiddag jenter :) Her fikk jeg sove til 10.30 i dag. Utrolig deilig for lillegutt har begynt å tulle på natta igjen:eek: Er våken hver time og tuller. Har ei lillesøster på besøk som er ute i praksis her og da er det litt vanskelig med opp ned metoden hvis hun skal være uthvilt til en 8 timers arbeidsdag. Bare to dager igjen så kan vi ta en tørn på han igjen ;)
 
Back
Topp