Ha en trivelig dag!!Kjekt med skravletråd
I dag skal jeg til osteopaten min, og så skal jeg sjekke ut kake til navnefesten. Og evt litt pynt.
Ellers må jeg vel fikse opp litt her hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en trivelig dag!!Kjekt med skravletråd
I dag skal jeg til osteopaten min, og så skal jeg sjekke ut kake til navnefesten. Og evt litt pynt.
Kaller du mannen ostepopp?![]()
Altfor tidlig med latterkrampe nååå!Jeg vet!Alt en får gjort uten konkurransehar vaska kler og rydda allerede
har jo all verden med tid
![]()
Haha jaaJeg vet!Hva skal jeg finne på nå liksom?!
![]()
Har du funnet noen jobber du har lyst på?Idag skal vi kose oss
Også reise til nav og sende avgårde noen flere søknader på jobb![]()
I dag skal jeg rydde litt, så ut å handle. Lage mat, for mamma og hennes venninne kommer, såå skal vi på lisa williams![]()
Idag skal vi kose oss
Også reise til nav og sende avgårde noen flere søknader på jobb![]()
Foreløpig ingen planere her i dag![]()
Idag skal jeg på shoppingSå på barseltreff sammen med søsteren min
![]()
Kjekt med skravletråd
Vi må jo ha en slik idag også, ikke sant?
Hva er planene for idag?
Her skal jeg fortsette og rydde, kaste, pakke... Vi skal jo selge huset, og synes det var lurt å begynne tidlig med å få bort dritt som har samlet seg opp overalt!![]()
Go morgen
Er fortsatt hos søsteren min jeg, har vaska rundt huset hennes de siste dagen, nå holder jeg på å sortere å lage system på altmorsomt
Tanteungen min skulker skolen i dag, så jeg prøver å pønske ut en passende straff til henne? Noen gode forslag?
(Har mest lyst å finne på noe morro med henne, som å dra på shopping, men det bør jo ikke lønne seg å skulke?) og senere skal jeg på barselbesøk, det blir koselig![]()
Hehe...kroppen må jo få tid til å tilpasse seg!Haha jaafant meg en kaffikopp nå, viktig å få en mild overgang
![]()
Ja, og det tar tidHehe...kroppen må jo få tid til å tilpasse seg!![]()
Guri, så snill du er med søsteren din!!Go morgen
Er fortsatt hos søsteren min jeg, har vaska rundt huset hennes de siste dagen, nå holder jeg på å sortere å lage system på altmorsomt
Tanteungen min skulker skolen i dag, så jeg prøver å pønske ut en passende straff til henne? Noen gode forslag?
(Har mest lyst å finne på noe morro med henne, som å dra på shopping, men det bør jo ikke lønne seg å skulke?) og senere skal jeg på barselbesøk, det blir koselig![]()
Ha en superduper dag du også!I dag er det ikke så mye spennende så skjer. Må støvsuge og vaske litt klær. Hoper seg snart opp om jeg ikke vasker litt hver dag :-/
ha en strålandes dag da jenter![]()
Takk for det...puhh..Jaaa! Klart vi må
lykke til med oppryddingen!
Er ikke gjort på en natt, det!Ja, og det tar tid![]()
Takk for detha en flott dag dere også
![]()
Ha en superduper dag du også!![]()
Takk for det...puhh..![]()