Skravletråd 13.mars!

Go morgen :-)
Er fortsatt hos søsteren min jeg, har vaska rundt huset hennes de siste dagen, nå holder jeg på å sortere å lage system på alt :-) morsomt :)
Tanteungen min skulker skolen i dag, så jeg prøver å pønske ut en passende straff til henne? Noen gode forslag?
(Har mest lyst å finne på noe morro med henne, som å dra på shopping, men det bør jo ikke lønne seg å skulke?) og senere skal jeg på barselbesøk, det blir koselig :)

Foreløpig ingen planere her i dag:)

deilig med slike dager også hvor ingenting står på tapetet ;)
Idag skal jeg på shopping :) Så på barseltreff sammen med søsteren min :)

Kos deg på shopping og barseltreff!
shopping hørtes gøy ut :D
Kjekt med skravletråd ;)

I dag skal jeg til osteopaten min, og så skal jeg sjekke ut kake til navnefesten. Og evt litt pynt.

Ellers må jeg vel fikse opp litt her hjemme

Kos deg med forberedelser til navnefesten. Spent på hvordan det blir :)

hva gjør en osteopat forresten?

I dag er det ikke så mye spennende så skjer. Må støvsuge og vaske litt klær. Hoper seg snart opp om jeg ikke vasker litt hver dag :-/

ha en strålandes dag da jenter :D

Vi må jo ha en slik idag også, ikke sant?;)

Hva er planene for idag?
Her skal jeg fortsette og rydde, kaste, pakke... Vi skal jo selge huset, og synes det var lurt å begynne tidlig med å få bort dritt som har samlet seg opp overalt!:p

Jaaa! Klart vi må :)

lykke til med oppryddingen!

Go morgen :)
Er fortsatt hos søsteren min jeg, har vaska rundt huset hennes de siste dagen, nå holder jeg på å sortere å lage system på alt :) morsomt :)
Tanteungen min skulker skolen i dag, så jeg prøver å pønske ut en passende straff til henne? Noen gode forslag?
(Har mest lyst å finne på noe morro med henne, som å dra på shopping, men det bør jo ikke lønne seg å skulke?) og senere skal jeg på barselbesøk, det blir koselig :)

hørees ut som du har hendene fulle ;)
hvor gammel er tantebarnet ditt som skulker da?

Go morgen :)
Er fortsatt hos søsteren min jeg, har vaska rundt huset hennes de siste dagen, nå holder jeg på å sortere å lage system på alt :) morsomt :)
Guri, så snill du er med søsteren din!!:D
Nei, jeg hadde ikke dratt på shopping med henne når hun skulker skolen! :rolleyes:
Kan hun ikke få noen kjipe oppgaver isteden da?:P Gå ut med søpla, rydde rommet sitt, feie trappa eller no?

Back
Topp