Skravletråd 10. juli

Heisann..

Nå har jeg vært i selskap til min gode venninne[:)] Spist ostekake og godis...
Vi var på bowling og koste oss.. der fikk de andre jentene meg opp på dansemaskinen, de mente det burde sette fødselen i gang..hehe.. gøy var det hvertfall, men håper de har rett og at fødselen begynner denne natten..[:D]
Nå verker jeg hvertfall overalt..hehe..

nå skal jeg visst steke vaffler.. vi skal kose oss med det, deilige jordbær og rømme.. nam nam...[8D]
Er bare å komme å spise, vi er i bydalsveien[;)]

Ja, virkelig lykke til - det blir jo kjempespennende.  Uansett på hvilken måte, så er det ikke lenge til bebis'en er hos dere[:D]  Var hos legen idag, men ik tegn til at noe er på gang, selv om det lekker (et el annet..),og har rier. Men, men ennå to uker igjen til termin, varmen har gitt seg, og verden er blitt litt bedre[:D][:D]  ha en fin kveld alle sammen 

Helu ladies! Håper det går bra med dere der heime[;)] Kommer selv fra sykehuset..synes det var greit sjekke fosteraktivitet da det har vært liiite i en uke. Og da jeg satt meg ned i stolen og målebåndet kom på sparket hun som en vill en...er det mulig!!?? Er noe rart med den sykehusstolen..hehe..så aktiviteten var bra. Men like greit jeg tok turen, hadde høyt blodtrykk, 145/85..er dette mye? fikk beskjed følge med om jeg var uvel og sånt i natt....de rakk ikke sjekke prøvene mine, noe jeg synes er snodig..hos jordmor tar det jo noen sekunder og sjekke urin! grrrr

Jaja..får følge med .Glad Juliana is still going strong....er vel bare litt satt ut av varmen og diverse...

ps!Legen sjekka livmoren min..var lang og smal..ikke mye modning..grr..spørs vel om jeg må gå noen dager over termin da og blir satt igang som de sier pga vekta hennes...men man trenger jo ikke modnes heller sier noe..hmm

Nattisklems

ORIGINAL: FirstTime

Helu ladies! Håper det går bra med dere der heime[;)] Kommer selv fra sykehuset..synes det var greit sjekke fosteraktivitet da det har vært liiite i en uke. Og da jeg satt meg ned i stolen og målebåndet kom på sparket hun som en vill en...er det mulig!!?? Er noe rart med den sykehusstolen..hehe..så aktiviteten var bra. Men like greit jeg tok turen, hadde høyt blodtrykk, 145/85..er dette mye? fikk beskjed følge med om jeg var uvel og sånt i natt....de rakk ikke sjekke prøvene mine, noe jeg synes er snodig..hos jordmor tar det jo noen sekunder og sjekke urin! grrrr

Jaja..får følge med .Glad Juliana is still going strong....er vel bare litt satt ut av varmen og diverse...

ps!Legen sjekka livmoren min..var lang og smal..ikke mye modning..grr..spørs vel om jeg må gå noen dager over termin da og blir satt igang som de sier pga vekta hennes...men man trenger jo ikke modnes heller sier noe..hmm

Nattisklems

Godt å høyre at alt såg bra ut da.. Ka blodtrykke ditt he leie på før i svangerskape da?

Godt å høyre at alt såg bra ut da.. Ka blodtrykke ditt he leie på før i svangerskape da?

litt forskellig..skal vi se...mest på ca 115/70...har hatt 130/65 som høyeste før...eller..ja skjønner ikke helt det derre undertrykk eller hva det ser på..men dette er "maksene" jeg har hatt før.. men formen er fin her da..tungpustet bare...så går nok greit...men lurer jo seff litt da

tenkt på en ting..rart vi ikke får utdelt sånne urinstrips selv man kan ta hjemme...for å utelukke protein i urinen..jau jau..sikkert en grunn for det og[;)]

ORIGINAL: FirstTime

litt forskellig..skal vi se...mest på ca 115/70...har hatt 130/65 som høyeste før...eller..ja skjønner ikke helt det derre undertrykk eller hva det ser på..men dette er "maksene" jeg har hatt før.. men formen er fin her da..tungpustet bare...så går nok greit...men lurer jo seff litt da

tenkt på en ting..rart vi ikke får utdelt sånne urinstrips selv man kan ta hjemme...for å utelukke protein i urinen..jau jau..sikkert en grunn for det og[;)]

Då va no blodtrykke ditt litt høgt da, men ej he no hatt 140/80 å dei he no aldri sagt at d he våre høgt da men... Hadde du hatt mi jordmor so hadde ho sagt at blodtrykke ditt va heilt fint [;)] D går an å kjøpe urinstix på apoteke [:)]

oioioi....få det for all del sjekket.......det var det som ga utslag til at de nå setter meg igang....har gått med undertrykk på 85 i 1 uke nå og vanligvis ligger jeg mellom 55-70.....

bedre å være føre var enn etter snar...synes å huske at du hadde mye hevelse i bena også...........obsobs.....

hvis d i tillegg viser seg at du har protein i urinen så kan det være svangerskapsforgifting....det er jo ikke sånn direkte farlig så sent som vi er nå,men man må ta det lungt da og ikke gjøre noe fikk jeg beskjed om...og så til kontroll annenhver dag og så bli satt igang....ikke vet jeg.....tror det blir vanskelig å sove for meg i natt......

tusen takk for all lykke til'en fra dere her....er rimelig kjempenervøs nå......stakkers sambo har jaget han som en hund i dag for å få ting gjort....nå får jeg gå å gi han hans belønning.hehe.tvitvi jenter.....og ikke gi deg first time.....få det sjekka,oki????

klem[:)]

juhoo...Då blir det kanskje en juli baby te imårå[:)]lykke te eddogcamilla...Det he begynnt å dabba av litt med babyane,kanskje varmen så gjør at de ikkje vil komma ut[:-]Lykke te ab au,kanskje det e din dag imårå..

Sitte her å kjede meg litt,får ikkje sova[:@][:@]He lest så mange triste baby historia at det bare snurre i håve..Og krokodille tårene strømme på.Typisk å lesa sånn når eg vett kor bekymra eg blir...ildri hadde en tråd om dette,e det mange av dokke som går inn åkikke på sånne triste skrekk historia eller bare unngår dokke det???

Back
Topp