Skravletråd 10. juli

AB

Forumet er livet
Siden jeg sitter her å kjeder meg, tenkte jeg at jeg kunne starte dagens (eller nattens) skravletråd.. Er så utrolig varmt her og jeg verker overalt, så det å legge seg frister lite ettersom jeg ikke får sove likevel.. å egentlig er jeg jo ikke trøtt..
Siden jeg sover så lite om natta blir det liksom til at jeg sover så lenge på formiddagen.. flere som gjør det eller??
..jaja, i morgen kan jeg ikke sove så lenge..skal i bursdag på formiddagen (om jeg ikke skulle havne på føden i natt.. håper jo det[;)]).. ble invitert seint i kveld,så derfor har jeg ingen gave[8|] kreative gave-ideer mottas med takk!! Den eneste butikken jeg kan rekke innom er ica, så det blir ikke akuratt noe spennende[&:]

Forresten, har noen sett noe til Firsttime? kanskje bare meg, men føler jeg ikke har sett ho her i dag[8|]

håper dere juli - damer får ei god natt!!

heluuuuuuuu[:)]
jeg sitter nå oppe jeg også...har så stikking oppi der og ungen er så aktiv at her er det barå glemme å sove.....[8|] kjenner nesten ut som om den skal komme ut vettu...hmm... de siste dagene har jeg hatt masse kynnere også.åper gullet vil komme ut å hilse på mamma'n og pappa'n sin snart.... sitter med balkongdøra oppe å hører på regnet, deilig!!! endeli blei det litt kjøligere...
jeg har hørt fra firsttime[:)]hun har vært i jessheim i helgs og da jeg fikk sms av henne i sta var de kommet hjem igjen...vi ser henne nok senere vil jeg tro[:)] søte vovovver AB!!![:)]

huff.. disse siste dagene\ ukene tar på for oss alle ser jeg..
Godt å se at dere er her jenter, selv om dere sikkert helst vil ha en god natt søvn akuratt som meg... og mest av alt få ut babyene våre, så vi endelig kan få se skjønningene våre og nyte sommeren sammen med dem[:D] ser så fram til å ut å trille!!

takk for at du likte hundene mine Tonje M.. er glad i dem[:D]

Hei !

Jeg klarer jeg nesten ikke se her...bare oppe en liten tur. SÅ koselig bli ettlyst da, fikk opp gluggene bittelitt. Sitter venter syretabletten skal våkne..kastet opp litt i senga..

***************'

Var jeg trøtt her eller? sitter venter syretabletten skal våkne!!HAHAHA[:D][:D]Husker egetlig ikke helt jeg skrev heller[&:]
Mm..godt med par knekkebrød..nå skla jeg sove litt ijgne....er jo faktisk sovbar temp her...siden det har pøsregnet i natt..JIPPI..."taaaaaake me danciiiiiiiiiiin naked in the rain" "broooown girl in the rain..chalalalala!..she looks like the sugar in the plum..chalallaal"

Tralller truller troller meg i seng........... tror strekkmagen har godt av ligge...[&:]

koselig å se deg innom FirstTime.. huff.. kjenner til disse kløende og sviende strekkmerkene[&:] Håper du får deg ei god natt!!
Skal nok køye hvert øyeblikk selv etter at jeg har fått i meg ei skive tenker jeg..

snakkes...

ORIGINAL: FirstTime

Hei !

Jeg klarer jeg nesten ikke se her...bare oppe en liten tur. SÅ koselig bli ettlyst da, fikk opp gluggene bittelitt. Sitter venter syretabletten skal våkne..kastet opp litt i senga..

***************'

Var jeg trøtt her eller? sitter venter syretabletten skal våkne!!HAHAHA[:D][:D]Husker egetlig ikke helt jeg skrev heller
Mm..godt med par knekkebrød..nå skla jeg sove litt ijgne....er jo faktisk sovbar temp her...siden det har pøsregnet i natt..JIPPI..."taaaaaake me danciiiiiiiiiiin naked in the rain" "broooown girl in the rain..chalalalala!..she looks like the sugar in the plum..chalallaal"

Tralller truller troller meg i seng........... tror strekkmagen har godt av ligge...

nei herrgud nå surrer jeg..editerer når jeg skal quete...nei nei nei...no no no no...njet njet njet..nicht nicht nicht gerichtigh in meine heugen![:D]
Zzzove

Er så trøøøøttttt! Holdt på å  stå opp kl 0550, men valgte å bli liggende. Vondt overalt! Og selv om de thar regnet, har jeg syntes det var alt for varmt!
Sønnen min stod opp kl 7, så jeg var glad jeg ikke hadde stått opp. Han har sovet til 9 og 10 i det siste, har blitt skikkelig bortskjemt jeg[:D]
I dag skal jeg besøke baby!!!
Gleder meg.

Åååååååååå strekkmerker altså, nå er de kjempevonde.. de svir og klør og har fått sår på noen av de.. au au au.
Skal til legen snart og klage min nød... Deilig med regn!!

Hallo jenter!![:D][:D]
Jeg skal en tur til Fredrikstad i dag... (eller Hankø da, der vi har hytte)
Bare til imorgen. Greit å dra bort en dag og 2 innimellom.
Får ikke vært noe mer på nett i dag,
så ville samtidig også si fra at jeg på en måte melder meg på oppropet via skravletråden...[8|]
Så er jeg nok tilbake igjen i morgen![:)]

Kos dere!!
LilleJenta

Ahhh nå har jeg inntatt en bedre frokost. Pizzaboller og cola gitt... Ikke akkurat det mest sunne jeg kunne ha spist, men fy så lyst jeg fikk på det!!!! Måtte jo bare dra på butikken da [;)] Usj, ble jaggu mett.

Det er KJØØØØØØLIG ute i dag! Jippiiiiii! De hovne føttene mine begynner å tilnærme seg normal størrelse igjen. Ahhh godt!

Hvordan går det med dere da tuppelupper??

får skrive en liten hilsen her jeg og da siden dagene ikke akkurat flyr for tiden...har som kjent fått svangerskapsforgifting,og går til kontroll annenhver dag.skal til kontorll om 1/2 time.eneste grunn til at de ikke setter meg igang og blir ferdig med det hele er fordi de vil unngå at jeg får en masse maserier....akkurat nå føler jeg at det er bedre da, men men. imorgen er det fullmåne.....kanskje det setter sving i sakene for endel av oss?er så rimelig lei nå og vil egentlig bare sove, sove, sove....og jeg gjør det og...sover uansett når på døgnet jeg vil, og sambo er verdens mest snilleste, godeste mann som tar seg av alt i huset mens jeg ligger å purker.hehe[:)]
vi har forresten 1 års dag dagen etter termin.ting skjedde litt fort med oss, men vi flyttet sammen den dagen vi traff hverandre og live happily ever after.hehe.men jeg sliter med hva jeg kan finne på til han på dagen.han har vært så snill og god og alt gjennom hele graviditeten og fortjener virkelig en "medalje".babyen er forhåpentligvis kommet til da og det er jo den store førstepremien, men noe "attåt" hadd vært artig.noen som har noe forslag????
nei, får begynne å gjøre meg klar til ny kontroll igjen....jippy, NOT!!!!
når man har tatt ørten sparketester og urinprøver og blodprøver er man LEI.

Ha en fin dag jenter og kanskje kommer babyene vår, forhåpentligvis før de når konfirmasjonsalderen.....

uff da,,,SF er nok ikke noe gøy...
Ligger selv å hoster, og har så jæ....vondt i halsen,,,,ør i hodet, og svimmel...kanskje sf. på meg også? eller bare influensa?? Håper jeg kommer meg før jeg skal føde..
orker ikke tanke på å være syk på annen måte i tillegg da!!!!

Jaja,,,,du First time, du rølet noe forfderdelig i natt....lurte på om du hadde tatt deg en liten skarp en???[8|][:D][:D]

hehe...jaja,  ha en fin dag tupper! Nå kommer solen, så jeg tror jeg skal krype under dynen og gjemme meg nå..chiao![:)]

Vrææææææææl...guriamalla! Jeg sprekker opp og det KLØØØØØØØØØØØØR...fy fader kjennes ut som hundre myggestikk på magen. Stakkars huden min...vræl..trodde jeg skulle slippe strekkmerker så får jeg dem siste ukene....knurrrrrrr![&:]

Huff førstegangsgravid..tanken på bli forkjølelsesjuk nå må være forferdellig. Hender jo man hoster pittelitt pga noe og gud så vondt det er for magen.

Gå lage meg litt frokost her jeg. Har bekkenvondt de luxe idag må gå med bena maksimalt samlet. Knyter til bare det blit bittelitt belasting ett ben alene....buhu.. må vel snart hoppe med samlet ben..[&:]

Klems

Godmorgen alle sammen - eller formiddag er det kanskje nå??

Har sovet leeenge, men så urolig, at jeg er kjempetung i hodet her jeg sitter. Kjenner kroppen begynner å gjøre seg klar nå, har hatt murringer i ryggen og magen siden i går kveld, og de holder på i skrivende stund! Spennende spennende.....!!! (Men kjenner jeg min flaks, betyr det vel ingenting, og jeg går på overtid de luxe!!)
I natt drømte jeg at jeg fødte lillejenta, og hun var såååå nydelig...smelt....[8D]. Så nå gleder jeg meg bare enda mer [:)]

Synes virkelig synd på dere som sliter så fælt, symfyseløsningen min virker liksom så pinglete i forhold [8|]. Tror ikke jeg skal klage mer jeg....[;)]

Ha en finfin dag, ladies!
[:D]

Godmorgen alla sammen
He akkurat stått opp,prøve å ligga i sengå lengst mulig om dagene,sånn at tiå kan gå litt fortare.....For det går temmelig trægt ja....He hatt masse vonde kynnere og tak i ryggen,men jordmor meinte at INGENTING va på gang ennå,,,,,Kjipt å hørra når du skjøl trur at babyen kanskje e på vei ut[:(]E bjo ennå ei liten stund te termin,men kroppen e bare så tunge og det e så vidt bekkenet og forstanden min holde i sammen lenger.... E så klarnå.....
Nok klaging,måtte bare få ut litt..
Det positiva e at nå regne det her au,mmmmm kaldare.He en softshake i frysen,ska spisa denJummy....Men først ska eg spisa baguetten...IKkje bra for den tunge kroppen,men nå trenge eg det....Ha en fin dag alle sammen med vannbein,vondt bekken,og alle andre plager...Og te dokke uten plager au...Klemmis

God dag!!
Idag titter jeg innom ganske sent..
Sto opp litt før ni, men gikk og la meg igjen kl 11....-sov til halv to eller noe sånt..DEILIG!!!!
Jeg er så utrolig trøtt og slapp om dagen, skjønner ikke helt hvorfor..-men..
Får bare sove det jeg kan nå, før fødselen..-orker ikke være helt tappet for energi under fødselen!!

Nei, nå skal jeg sette meg ned å glane på tv!Lenge siden jeg har gjort det!!

imorgen skjer det[:D]
på dagens kontroll fant de ut at kommer ikke babyen i løpet av natten skal jeg møte imorgen tidlig og bli satt igang...scorte 4 på modning (10 er maks), og det kan øke dramatisk så skal til ny sjekk imorgen og scorer jeg 6 eller mer så tar de vannet istedenfor å sette meg igang...så ikveld er siste kvelden hjemme med min kjære samboer også får jeg sef besøk av en venninne....hmmmm.lurer på om jeg skala avlyse den daten med hun venninnen og heller lokke med meg sambo sånn at vi kan modnes litt mer i løpet av kvelden[:D]

jeg måtte bare rett inn her etter jeg kom hjem fra sykehuset...nå må jeg stormrydde og shine huset selv om j ikke får lov da....stoler ikke helt på sambo der.....så må jeg pakke alt.....får jeg modningspille kan det faktisk ta et par dager, og da er det praktisk å ha rent tøy og det med seg + at jeg må jo ligge et par dager etter babyen er født også....spennende!lurer på når jeg kommer tilbake hit?hihi
men som mamma sa....imorgen er det fullmåne og da skjer ting av seg selv uansett så sikkert mange flere her som føder da....lykke til jenter...enjoy the summer[;)]

Oj, oj, så spennende!
Dette blir jo en spesiell kveld for dere begge. Jeg hadde avlyst daten med venninnen din.
Jeg har møtt 2 veninner i dag, må liksom se dem nå. Vet jo ikke hva som skjer fremover.
Og så er det jo bra med litt naturlig modning, noe som er vanskleig med venninne tilstede, blir sikkert en liten stund til neste gang.

Jeg prøver å overtale mannen min, men han vil vente til slutten av uka. Det passer litt dårlig nå.
Jeg vil, jeg vil, men får det jo ikke til alene....

ORIGINAL: eddogcamilla

imorgen skjer det[:D]
på dagens kontroll fant de ut at kommer ikke babyen i løpet av natten skal jeg møte imorgen tidlig og bli satt igang...scorte 4 på modning (10 er maks), og det kan øke dramatisk så skal til ny sjekk imorgen og scorer jeg 6 eller mer så tar de vannet istedenfor å sette meg igang...så ikveld er siste kvelden hjemme med min kjære samboer også får jeg sef besøk av en venninne....hmmmm.lurer på om jeg skala avlyse den daten med hun venninnen og heller lokke med meg sambo sånn at vi kan modnes litt mer i løpet av kvelden[:D]

jeg måtte bare rett inn her etter jeg kom hjem fra sykehuset...nå må jeg stormrydde og shine huset selv om j ikke får lov da....stoler ikke helt på sambo der.....så må jeg pakke alt.....får jeg modningspille kan det faktisk ta et par dager, og da er det praktisk å ha rent tøy og det med seg + at jeg må jo ligge et par dager etter babyen er født også....spennende!lurer på når jeg kommer tilbake hit?hihi
men som mamma sa....imorgen er det fullmåne og da skjer ting av seg selv uansett så sikkert mange flere her som føder da....lykke til jenter...enjoy the summer[;)]

Åååå, masse masse lykke til, er supermisunnelig [:D]

Back
Topp