AB
Forumet er livet
Siden jeg sitter her å kjeder meg, tenkte jeg at jeg kunne starte dagens (eller nattens) skravletråd.. Er så utrolig varmt her og jeg verker overalt, så det å legge seg frister lite ettersom jeg ikke får sove likevel.. å egentlig er jeg jo ikke trøtt..
Siden jeg sover så lite om natta blir det liksom til at jeg sover så lenge på formiddagen.. flere som gjør det eller??
..jaja, i morgen kan jeg ikke sove så lenge..skal i bursdag på formiddagen (om jeg ikke skulle havne på føden i natt.. håper jo det[;)]).. ble invitert seint i kveld,så derfor har jeg ingen gave[8|] kreative gave-ideer mottas med takk!! Den eneste butikken jeg kan rekke innom er ica, så det blir ikke akuratt noe spennende[&:]
Forresten, har noen sett noe til Firsttime? kanskje bare meg, men føler jeg ikke har sett ho her i dag[8|]
håper dere juli - damer får ei god natt!!
Siden jeg sover så lite om natta blir det liksom til at jeg sover så lenge på formiddagen.. flere som gjør det eller??
..jaja, i morgen kan jeg ikke sove så lenge..skal i bursdag på formiddagen (om jeg ikke skulle havne på føden i natt.. håper jo det[;)]).. ble invitert seint i kveld,så derfor har jeg ingen gave[8|] kreative gave-ideer mottas med takk!! Den eneste butikken jeg kan rekke innom er ica, så det blir ikke akuratt noe spennende[&:]
Forresten, har noen sett noe til Firsttime? kanskje bare meg, men føler jeg ikke har sett ho her i dag[8|]
håper dere juli - damer får ei god natt!!

Jummy....Men først ska eg spisa baguetten...IKkje bra for den tunge kroppen,men nå trenge eg det....Ha en fin dag alle sammen med vannbein,vondt bekken,og alle andre plager...Og te dokke uten plager au...Klemmis